Og³oszenie z dnia 2022-02-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00079505/01 - Wynik z dnia 2022-03-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
(03) Dostawa wózka wid³owego czo³owego wyposa¿onego w chwytak do balotów makulatury o ud¼wigu 2,5T i z przynale¿nymi do masztu wid³ami oraz wózka wid³owego czo³owego o ud¼wigu od 2,5T do 3T
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "EKO DOLINA" SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ê¿yce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(03) Dostawa wózka wid³owego czo³owego wyposa¿onego w chwytak do balotów makulatury o ud¼wigu 2,5T i z przynale¿nymi do masztu wid³ami oraz wózka wid³owego czo³owego o ud¼wigu od 2,5T do 3T
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d627768-8a53-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00052884
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina 2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” znajduj±cego siê na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 3. Zamawiaj±cy z Wykonawcami bêdzie przekazywa³ informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany swz, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. 4. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca bêdzie przekazywana w
formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy. 5.Zamawiaj±cy,zgodnie z §3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1320; dalej: ,.Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji"), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje. c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja11.0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.6. Zalecane formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75 MB. - Zalecany format: .pdf.7.Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a)
dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy zaleca siê u¿yæ formatu XAdES.8. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki
korzystania z Platformy Zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .xml, .pdf, .doc., .docx, .rtf, .odt. .xls .xlsx .ods .rar .zip.7z(zgodnie z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): EKO DOLINA Sp. z o.o. przedk³ada Pañstwu poni¿sze informacje: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EKO DOLINA Sp. z o.o., Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84-207 £ê¿yce, NIP: 5881834882, REGON: 191680713, KRS: 0000030282. 2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Micha³ Filipowski.3. W sprawach zwi±zanych z
przetwarzaniem danych osobowych, w szczególno¶ci dotycz±cych realizacji obowi±zków Administratora danych osobowych oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych nale¿y kontaktowaæ siê z Administratorem danych osobowych kieruj±c korespondencjê na adres wskazany
powy¿ej lub na adres e-mail: IOD@ekodolina.pl Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej RODO znajduje siê w w rozdz. XXXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-P/03/2022/Wózki
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) Czê¶æ nr 1- wózka wid³owego czo³owego wyposa¿onego w chwytak do balotów makulatury o ud¼wigu 2,5T i z przynale¿nymi do masztu wid³ami.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1A do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42415110-2 - Wózki wid³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 100%
oferowana najni¿sza cena brutto *
C = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
b) Czê¶æ nr 2 – wózka wid³owego czo³owego o ud¼wigu od 2,5T do 3T.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1B do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42415110-2 - Wózki wid³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 100%
oferowana najni¿sza cena brutto *
C = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania zamawiaj±cego okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpowiednio za³±cznika nr 1C i/lub 1D – Kluczowe elementy oferowanego wózka.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Odpowiednio za³±cznik nr 1C i/lub 1D – Kluczowe elementy oferowanego wózkaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Ustala siê wadium ³±cznie dla wszystkich partii: 7.000,00 z³, s³ownie: osiem tysiêcy 00/100 z³otych, w tym dla ka¿dej z czê¶ci w wysoko¶ci:cz. 1) Dostawa wózka wid³owego czo³owego wyposa¿onego w chwytak do balotów makulatury o ud¼wigu 2,5T – 4.000,00 z³, s³ownie: cztery tysi±ce 00/100 z³otych
cz. 2) Dostawa wózka wid³owego czo³owego o ud¼wigu od 2,5T do 3T – 3.000,00 z³, s³ownie: trzy tysi±ce 00/100 z³otych
1. Wadium: - wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany poni¿ej:
Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. 2020.299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr rachunku 28124035231111000043351129 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP,
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: „Eko Dolina” sp. z o. o.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP. Zasady te zosta³y dookre¶lone w ust. 8.
8. Wniesienie wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 uPzp nie mo¿e powodowaæ kosztów po stronie Zamawiaj±cego. Je¿eli wadium bêdzie powodowa³o koszty po stronie Zamawiaj±cego, to Zamawiaj±cy zwolni wadium pomniejszone o te koszty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy, którzy bêd± wspólnie sk³adaæ ofertê, dodatkowo musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika, który bêdzie mia³ umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z Ofert±. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych Ofertê.Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika powinno:
(a) jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
(b) wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie;
(c) precyzowaæ zakres umocowania;
(d) upowa¿niaæ Pe³nomocnika do podejmowania niezbêdnych dzia³añ zwi±zanych z postêpowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynno¶ci prawnych i faktycznych zwi±zanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
(e) byæ podpisane przez prawnie pe³nomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± Ofertê, jako potwierdzenie uprawnieñ przekazanych Pe³nomocnikowi;
Oferta powinna byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób wi±¿±cy prawnie wszystkich Wykonawców.
Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem Konsorcjum je¿eli za³±czone pe³nomocnictwo nie bêdzie wskazywa³o inaczej. Wszelka korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Wykonawcy
wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim
ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W odniesieniu do warunków do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany umowy odbywaæ siê bêd± zgodnie z zapisem art. 455 uPzp z dnia 11.09.2019r. i wymagaj± dla swojej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian istotnych, w rozumieniu art. 455 ust. 1 pkt 1) uPzp, postanowieñ zawartej um. w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie przewidzianym w paragrafie 18 ust. 8 odpowiednio w za³±czniku nr 3 i 3A dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-22 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia zgodnie z zapisami rozdz. XI SWZ.Zabezpieczenie ustala siê w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej (cena brutto) podanej w ofercie.
Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania
umowy. Zabezpieczenie wnosi siê przed zawarciem umowy.
INNE PRZETARGI £Ê¯YCE
wiêcej: przetargi £Ê¯YCE »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.