Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00048954/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00124345/01 - Wynik z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce w ramach projektu „Doposażenie jed. OSP KSRG z gm. Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASŁO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440264
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Jasło
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: 134436669
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00052696
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00048954
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce” w ramach projektu „Doposażenie jednostek OSP KSRG z gminy Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych” – nr FEPK.02.05-IZ.00-0085/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytetu FEPK.02 Energia i Środowisko/działania FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu”.
Część I: Dostawa jednego drona z aparaturą sterującą dla OSP Warzyce
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego jednego drona z aparaturą sterującą, wyposażonego w system optyczny i kamerę termowizyjną.
Szczegółowe parametry drona:
- przy rozłożeniu, bez śmigieł maksymalnie 810 x 670 x 430 mm,
- złożony, ze śmigłami maksymalnie 430 x420 x 430 mm,
- masie maksymalnej 3,80 kg (bez akumulatorów),
- masie maksymalnej 6,50 kg (z dwoma akumulatorami),
- 9,2 kg (maksymalna masa startowa),
- czas lotu minimum 45 min,
- maksymalna odległość transmisji 8 km,
- akumulator o pojemności minimum 5880 mAh wraz ze stacją ładującą.
Szczegółowe parametry aparatury sterującej:
- wbudowany ekran dotykowy LCD minimum 7 cali,
- rozdzielczość 1920x1200,
- maksymalna jasność 1200 nitów.
Szczegółowe parametry kamery drona:
- kamera FPV o rozdzielczości 1080p,
- pole widzenia 142 stopnie,
- kamera termowizyjna o rozdzielczości 1280x1024@30fps,
- wyposażona w sensor NIR,
- maksymalny zoom 400x,
- zakres pomiaru 3-3000 m.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 2 lat gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy z zastrzeżeniem w rozdziale XIX SWZ (opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert).
Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się:
a) w dniu następnym, licząc od daty podpisania odbioru końcowego przedmiotu umowy,
b) dla wymienionych lub naprawionych części z dniem ich wymiany/naprawy.
Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela gwarancji producenta. W przypadku gdy gwarancja producenta na dostarczony sprzęt będzie krótsza niż zadeklarowana w ofercie, licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do zadeklarowanego terminu.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
Szczegółową specyfikację określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik
nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce” w ramach projektu „Doposażenie jednostek OSP KSRG z gminy Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych” – nr FEPK.02.05-IZ.00-0085/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytetu FEPK.02 Energia i Środowisko/działania FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu”.
Część I: Dostawa jednego drona z aparaturą sterującą dla OSP Warzyce
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego jednego drona z aparaturą sterującą, wyposażonego w system optyczny i kamerę termowizyjną.
Szczegółowe parametry drona:
- przy rozłożeniu, bez śmigieł maksymalnie 810 x 670 x 430 mm,
- złożony, ze śmigłami maksymalnie 430 x420 x 430 mm,
- masie maksymalnej 3,80 kg (bez akumulatorów),
- masie maksymalnej 6,50 kg (z dwoma akumulatorami),
- 9,2 kg (maksymalna masa startowa),
- czas lotu minimum 50 min,
- maksymalna odległość transmisji 8 km,
- akumulator o pojemności minimum 5880 mAh wraz ze stacją ładującą.
Szczegółowe parametry aparatury sterującej:
- wbudowany ekran dotykowy LCD minimum 7 cali,
- rozdzielczość 1920x1200,
- maksymalna jasność 1200 nitów.
Szczegółowe parametry kamery drona:
- kamera FPV o rozdzielczości 1080p,
- pole widzenia 142 stopnie,
- kamera termowizyjna o rozdzielczości 1280x1024@30fps,
- wyposażona w sensor NIR,
- maksymalny zoom 400x,
- zakres pomiaru 3-3000 m.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 2 lat gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy z zastrzeżeniem w rozdziale XIX SWZ (opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert).
Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się:
a) w dniu następnym, licząc od daty podpisania odbioru końcowego przedmiotu umowy,
b) dla wymienionych lub naprawionych części z dniem ich wymiany/naprawy.
Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela gwarancji producenta. W przypadku gdy gwarancja producenta na dostarczony sprzęt będzie krótsza niż zadeklarowana w ofercie, licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do zadeklarowanego terminu.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
Szczegółową specyfikację określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wypełnionego przez Wykonawcę „Załącznika nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania".
Po zmianie:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wypełnionego przez Wykonawcę „Załącznika nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania - po zmianie".
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) wypełniony przez Wykonawcę „Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania”.
Wszystkie w/w załączniki wymagane przez Zamawiającego wraz z formularzem ofertowym stanowią integralna część oferty. Wykonawca zobowiązany jest złożyć każdy z w/w załączników. W przypadku braku któregokolwiek z załączników oferta podlega odrzuceniu z zastrzeżeniem art. 128 Pzp.
Ponadto Zamawiający informuje, że oferta i każdy z w/w załączników powinien zostać opatrzony podpisem elektronicznym. W przypadku podziału któregokolwiek z załączników na części (oddzielne pliki) każda z nich powinna być oddzielnie podpisana.
Zamawiający zaleca wysyłanie oferty i wymaganych załączników w jednym pliku.
Po zmianie:
Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) wypełniony przez Wykonawcę „Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania - po zmianie”.
Wszystkie w/w załączniki wymagane przez Zamawiającego wraz z formularzem ofertowym stanowią integralna część oferty. Wykonawca zobowiązany jest złożyć każdy z w/w załączników. W przypadku braku któregokolwiek z załączników oferta podlega odrzuceniu z zastrzeżeniem art. 128 Pzp.
Ponadto Zamawiający informuje, że oferta i każdy z w/w załączników powinien zostać opatrzony podpisem elektronicznym. W przypadku podziału któregokolwiek z załączników na części (oddzielne pliki) każda z nich powinna być oddzielnie podpisana.
Zamawiający zaleca wysyłanie oferty i wymaganych załączników w jednym pliku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-28 10:00
Po zmianie:
2025-01-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-28 10:15
Po zmianie:
2025-01-29 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-26
Po zmianie:
2025-02-27
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- ,,Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków dla potrzeb Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Ożennej "
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz szkolenia w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat skutków zmian klimatu w ramach projektu pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke"
- Dostawa drobnego sprzętu/materiałów medycznych jednorazowych.
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Przebudowa drogi ulicy bocznej od ulicy Sobniowskiej oraz rozbudowa drogi gminnej nr 112970R - ul. Zielona wraz z budową miejsc postojowych oraz drogi dla pieszych w mieście Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu - ręcznego neutralizatora do zwalczania różnorodnych dronów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 3
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Zakup wyposażenia hali i pomieszczeń warsztatowych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- Dostawa kompresora bezolejowego na potrzeby Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.