eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 4A/SMED/DCZP/2021/P - Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052527 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4A/SMED/DCZP/2021/P - Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 505247231

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4A/SMED/DCZP/2021/P - Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bae2bfa9-9c24-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”. Projekt dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działania 6.2 C Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031314/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4A/SMED/DCZP/2021/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185980,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych środków ochrony osobistej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33199000-1 - Odzież medyczna

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69799,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87174,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69799,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75383,27

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-10 do 2021-06-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W dniu 19.04.2021r. Zamawiający umieścił Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP pod nr: 2021/BZP 00034827/01, w którym dopuścił możliwość składania ofert częściowych i podzielił część 1 na 4 części. W formularzu zamieszczone zostały informacje dotyczące części 1.Poniżej informacje dotyczące części 2,części 3,części 4:CZĘŚĆ 2SEKCJA VI OFERTY6.1.)Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:106.1.1.)Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.)Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.)Liczba otrzymanych od MŚP:106.1.4.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.)Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:16.1.7.)Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.)Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:31960,006.3.)Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:83283,006.4.)Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:31960,006.5.)Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.)Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:Nie7.2.)Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:Średni przedsiębiorca7.3.)Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1)J.Chodacki, A.Misztal,,MEDICA” sp. j. 7.3.2) 69210086207.3.3)Przemysłowa 4A 7.3.4)Lubin 7.3.5)59-300 7.3.6.)dolnośląskie7.3.7.)Polska7.4.)Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: NieSEKCJA VIII UMOWA8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:34516,80CZĘŚĆ 3SEKCJA VI OFERTY6.1.) 106.1.1.) 06.1.2.) 06.1.3.) 106.1.4.) 06.1.5.) 06.1.6.) 16.1.7.) 06.2.) 4687,506.3.) 13237,506.4.) 4687,506.5.) Nie6.6.) NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Nie7.2.) Średni przedsiębiorca7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1)SQ Polska sp. z o.o. 7.3.2)NIP 94422484637.3.3)Słoneczna 437.3.4)Skawina7.3.5)32-0507.3.6.)małopolskie7.3.7.) Polska7.4.)Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: NieSEKCJA VIII UMOWA8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej:4687,50CZĘŚĆ 4SEKCJA VI OFERTY6.1.) 126.1.1.) 06.1.2.) 06.1.3.) 126.1.4.) 06.1.5.) 06.1.6.)16.1.7.) 06.2.) 2052,006.3.) 5940,006.4.) 2052,006.5.) Nie6.6.) NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Nie7.2.) Średni przedsiębiorca7.3.)Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1)LU Industrials sp. z o.o. 7.3.2)NIP95124809247.3.3)ul. Arkuszowa 397.3.4)Warszawa7.3.5)01-9347.3.6.)mazowieckie7.3.7.)Polska7.4.)Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej:2511,00SEKCJA VIII UMOWA–DLA CZĘŚCI 2,3,48.1.)Data zawarcia umowy:2021-05-108.3.)Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:Od 2021-05-10 do 2021-06-15
2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.