Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025673/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00027741/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052458 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 210 4346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-428bedad-91fa-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych - w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025673/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1033677,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im.Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych przy ul. Roosevelta12. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” napodstawie Programu funkcjonalno-użytkowego i Koncepcji programowo-przestrzennej:2.1dokumentacji projektowo-kosztorysowej,2.2 robót budowlanych polegających na:- modernizacjiistniejących pomieszczeń szkoły (4 sale lekcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym ) napomieszczenia oddziałów przedszkolnych wraz z zapleczem,- rozbudowie istniejącegoprzedsionka,- przebudowie podestu oraz schodów wejściowych,- budowie pochylni dla osóbniepełnosprawnych,- budowie placu zabaw.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym douzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robótbudowlanych, w szczególności zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia nabudowę,2) sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych oraz uzyskanie do nichwynikających z przepisów prawa ekspertyz, uzgodnień, wraz z uzyskaniem w imieniuZamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji,3) zgłoszenie robót budowlanych lubuzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 4) przeprowadzenie robótbudowlanych z materiałów dostarczonych przez siebie,5) uzyskanie wszelkich decyzjiadministracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń, o dopuszczeniu obiektu doużytkowania.4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany jest uwzględnićwymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.5. Zakres rzeczowy orazwymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia określa Opis PrzedmiotuZamówienia i Program Funkcjonalno-Użytkowy z koncepcją i rysunkami (Załączniki nr 6, 8, 9 i10 do SWZ).6. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przezWykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wzakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) polegających na:- robotach związanych zprzygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, wyburzenia, wykopy),-robotach związanych z budową nowych ścianek działowych, budowy podjazdu dla osóbniepełnosprawnych, przebudową wejścia do obiektu od strony boiska szkolnego, instalacjiurządzeń zabawowych wraz z bezpiecznym podłożem,- robotach związanych z pracami wzakresie instalacji sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz związanych z pracamiwykończeniowymi (tynkowanie, malowanie, instalowanie stolarki, wykonanie nowych okładzinpodług ścian i sufitów),- robotach związanych ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robótbudowlanych.7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymoguzatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projektowanych postanowieniachumowy (Załącznik nr 7 do SWZ) i Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ – Załącznik nr 6 SWZ).8.Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca planowanych robótbudowlanych, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z jedną z osób wskazanych w SWZ.9. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane, urządzenia iopracowania projektowe objęte przedmiotem zamówienia na okres od 36 do 60 miesięcy oddaty odbioru końcowego. Z dniem odbioru końcowego Wykonawca wystawi Zamawiającemudokument gwarancyjny (wzór – Załącznik do Projektowanych postanowień umowy).Uwaga:Okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1629750
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1629750
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Kądziołka Zakład Ogólnobudowlany „MARK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570884724
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 23
7.3.4) Miejscowość: Margonin
7.3.5) Kod pocztowy: 64-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ KĄDZIOŁKA ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARK"
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ KĄDZIOŁKA ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1629750,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- BUDOWA PROSEKTORIUM WRAZ Z ELEMENTAMI MODERNIZACJI CZĘŚCI OBECNEJ W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU URUCHOMIENIA KIERUNKU LEKARSKIEGO NA UAM W POZNANIU - I ETAP (III)
- GAZY MEDYCZNE IV
- NIEZBĘDNE WYROBY DO ELEKTROCHIRURGII I OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH
- Wykonanie inicjalnej bazy GESUT
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.