eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › "Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052458 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 210 4346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-428bedad-91fa-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych - w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025673/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1033677,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 im.Olimpijczyków Polskich w Pile w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych przy ul. Roosevelta12. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” napodstawie Programu funkcjonalno-użytkowego i Koncepcji programowo-przestrzennej:2.1dokumentacji projektowo-kosztorysowej,2.2 robót budowlanych polegających na:- modernizacjiistniejących pomieszczeń szkoły (4 sale lekcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym ) napomieszczenia oddziałów przedszkolnych wraz z zapleczem,- rozbudowie istniejącegoprzedsionka,- przebudowie podestu oraz schodów wejściowych,- budowie pochylni dla osóbniepełnosprawnych,- budowie placu zabaw.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym douzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robótbudowlanych, w szczególności zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia nabudowę,2) sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych oraz uzyskanie do nichwynikających z przepisów prawa ekspertyz, uzgodnień, wraz z uzyskaniem w imieniuZamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji,3) zgłoszenie robót budowlanych lubuzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 4) przeprowadzenie robótbudowlanych z materiałów dostarczonych przez siebie,5) uzyskanie wszelkich decyzjiadministracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń, o dopuszczeniu obiektu doużytkowania.4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany jest uwzględnićwymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.5. Zakres rzeczowy orazwymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia określa Opis PrzedmiotuZamówienia i Program Funkcjonalno-Użytkowy z koncepcją i rysunkami (Załączniki nr 6, 8, 9 i10 do SWZ).6. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przezWykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wzakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) polegających na:- robotach związanych zprzygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, wyburzenia, wykopy),-robotach związanych z budową nowych ścianek działowych, budowy podjazdu dla osóbniepełnosprawnych, przebudową wejścia do obiektu od strony boiska szkolnego, instalacjiurządzeń zabawowych wraz z bezpiecznym podłożem,- robotach związanych z pracami wzakresie instalacji sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz związanych z pracamiwykończeniowymi (tynkowanie, malowanie, instalowanie stolarki, wykonanie nowych okładzinpodług ścian i sufitów),- robotach związanych ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robótbudowlanych.7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymoguzatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projektowanych postanowieniachumowy (Załącznik nr 7 do SWZ) i Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ – Załącznik nr 6 SWZ).8.Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca planowanych robótbudowlanych, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z jedną z osób wskazanych w SWZ.9. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane, urządzenia iopracowania projektowe objęte przedmiotem zamówienia na okres od 36 do 60 miesięcy oddaty odbioru końcowego. Z dniem odbioru końcowego Wykonawca wystawi Zamawiającemudokument gwarancyjny (wzór – Załącznik do Projektowanych postanowień umowy).Uwaga:Okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1629750

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1629750

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Kądziołka Zakład Ogólnobudowlany „MARK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570884724

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 23

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1629750,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.