Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00319414/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2022/BZP 00001307/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/Z/G/4620-11/2021 Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego - dokończenie zadań 11610, 11611, 11613, k-1580 Grupa”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/Z/G/4620-11/2021 Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego - dokończenie zadań 11610, 11611, 11613, k-1580 Grupa”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb0a7a3-582a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308385/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/Z/G/4620-11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12074990,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - dokończenie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych nr 11610, 11611, 11613 w zakresie zgodnym z przekazaną przez inwestora dokumentacją projektową, dokumentacją budowy (protokoły odbiorów częściowych, zatwierdzone wnioski materiałowe), inwentaryzacją wykonaną po zejściu poprzedniego Wykonawcy z budowy oraz przeprowadzoną przy udziale Zamawiającego wizją lokalną.
Ze względu na sytuację, że roboty są przejęte po poprzednim Wykonawcy, Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej.
W wycenie robót należy uwzględnić ponowne malowanie pomieszczeń (ściany i sufity) w celu zapewnienia równej ich barwy związanej z blaknięciem pod wpływem światła oraz pomalowanie ścian i sufitów po wykonaniu prac naprawczych i uzupełniających. Wykonawca odpowiadać będzie również za wszelkie prace porządkowe wynikające z niedokończenia budowy przez poprzedniego Wykonawcę. W zakresie wykonania instalacji należy zapewnić spójność systemów z już zamontowanymi urządzeniami i wbudowanymi instalacjami. Do obowiązków Wykonawcy należy również uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu wraz z wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów oraz sprzętu, wykonaniem robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:art. 255 pkt 2) ustawy – Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia:
W formularzu oferty w pkt 8 Wykonawca oświadczył, iż wycena przedmiotu umowy uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia
- jest kompletna, jednocześnie w złożonej do oferty tabeli elementów rozliczeniowych zawarł zapis, że kalkulacja nie zawiera dostawy urządzeń aktywnych CISCO, W związku z powyższym, Zamawiający w dniu 24.01.2022r. wezwał Wykonawcę Konsorcjum: Lider: WEZAMBUD BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. MICKIEWICZA, nr 37A, 88-400 ŻNIN; Partner: "LOGON" SPÓŁKA AKCYJNA ul. Piotrowskiego 7A, 85-098 Bydgoszcz, do złożenia wyjaśnień, czy Wykonawca potwierdza brak wyceny dostawy urządzeń aktywnych CISCO w złożonej ofercie czy też wycena tych urządzeń została zawarta w wycenionym zakresie robót. Wykonawca w dniu 04.02.2022r. przesłał do Zamawiającego wyjaśnienie, w którym potwierdził brak wyceny dostawy urządzeń aktywnych CISCO w złożonej ofercie. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia, gdyż nie obejmuje pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dla budowy wiaduktu drogowego łączącego ul. Mieszka I oraz ul. Kolejową w Nowym Dworze Mazowieckim
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Sempołowskiej 4
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- Dostawa liczników energii elektrycznej zdalnego odczytu
- SVA/4620-509/2025: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku nr 12 w KW Bobolin
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranej infrastruktury kanalizacyjnej i technicznej wraz z terenem przyległym do ciągów komunikacyjnych Oddziału Zamiejscowego w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
- Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym w budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Trzebież
- Remont budynku z przeznaczeniem na magazyn OL i OC we wsi Woźniaków gm. Kutno
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
- Kompleksowa modernizacja stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Wałbrzychu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





