Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338433/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00007948/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-07
- 2022/BZP 00016667/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SR.272.d.36.2021.RG Dostawa wyposażenia do Ośrodka Wsparcia i Testów w ramach programu PFRON pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.d.36.2021.RG Dostawa wyposażenia do Ośrodka Wsparcia i Testów w ramach programu PFRON pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62be9bad-6958-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003108/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 SR.272.d.36.2021.RG Dostawa wyposażenia do Ośrodka Wsparcia i Testów w ramach programu PFRON pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338433/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.36.2021.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wg wykazu:
Lp. Rodzaj Sprzętu j. m. Ilość
1. Laptop z myszą, torbą i programem biurowym szt. 21
2. Zestaw projekcyjny z ekranem i nagłośnieniem kpl. 1
3. Dyktafon cyfrowy szt. 2
4. Kamera szt. 2
5. Mobilna kamera internetowa szt. 2
6. Pętla indukcyjna przenośna szt. 1
7. Oprogramowanie dla osób słabowidzących szt. 2
8. Oprogramowanie dla osób niedosłyszących szt. 2
9. Smartwach szt. 6
10. Linijka brajlowska szt. 2
11. Urządzenie do obsługi komputera za pomocą wzroku szt. 2
12. Pętla indukcyjna do sali szt. 1
13. Kopiarka duża szt. 1
14. Tablet z etui szt. 20
15. Urządzenie wielofunkcyjne szt. 5
16. Router szt. 6
17. Słuchawki do laptopa szt. 20
18. Notatnik przenośny brajlowski szt. 3
19. Lupa elektroniczna szt. 3
20. Powiększalnik szt. 2
21. Aparat fotograficzny szt. 2
22. Telefon szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18521000-7 - Zegarki
30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, po upływie terminu składania ofert, Zamawiający uzyskał nowe informacje w zakresie legalności stosowania oprogramowania w wersji edukacyjnej przez Ośrodek Wsparcia i Testów, który będzie funkcjonował w jednostce oświatowej Zamawiającego. W celu wyjaśnienia problemu Zamawiający wystąpił do dystrybutora sprzętu używającego przedmiotowego oprogramowania (Win10 Pro Academic), z zapytaniem czy będzie mógł wykorzystywać w pełni legalnie dostarczone laptopy wraz z oprogramowaniem w wersji edukacyjnej, wypożyczając przedmiotowy sprzęt poza siedzibę jednostki oświatowej osobom niepełnosprawnym. Sprzęt będzie udostępniany osobom fizycznym z niepełnosprawnościami (głównie dorosłym), do ich domów. Sprzęt będzie wykorzystywany i testowany przez te osoby do różnych celów, m.in.: oglądania programów/filmów, przygotowywania prezentacji oraz szkoleń, uczestniczenia w spotkaniach on-line, kontaktu z innymi niepełnosprawnymi osobami.Z wyjaśnień uzyskanych od ASUS GLOBAL PTE LTD (globalnego dystrybutora sprzętu z zainstalowanym przedmiotowym oprogramowaniem) jednoznacznie wynika, że w/w oprogramowanie jest legalnie dostępne tylko dla podmiotów objętych programem „Shape the Future letter of Eligibility for Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji znajdujących się na liście instytucji objętych danym programem. Niestety na tej liście nie występuje Zamawiający t.j. Powiat Nowodworski, który realizuje projekt pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”. W rezultacie wykorzystanie przez Zamawiającego sprzętu z oprogramowaniem Win10 Pro Academic, byłoby niezgodne z obowiązującym w tej mierze przepisami prawa co bezwzględnie naruszałoby interes publiczny oraz interes dystrybutora ASUS GLOBAL PTE LTD i Firmy Microsoft.
Za unieważnieniem postępowania przemawia również interes publiczny osób niepełnosprawnych dla których korzystanie ze sprzętu stanowiącego wyposażenie Ośrodka Wsparcia i Testów zwiększy dostęp w zakresie cyfrowym.
Dlatego też, z uwagi na sytuację, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 5 ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
więcej: Zegarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





