eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@dolnoslaska.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją rynku pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dfbafed-81f5-4d2c-90e1-efe50b2c65c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048882/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050143

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050143 W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, wskazanej w punkcie 1 w SWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu jako strona internetowa prowadzonego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
2) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DWK.KZP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego. Dostarczany olej napędowy grzewczy powinien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe”, w zakresie oleju opałowego lekkiego, gatunku L-1, oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 01.12.2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (tj. Dz. U z 2016 r., poz. 2008) oraz spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28.11.2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U z 2022, poz. 2633).
2 Krótki opis przedmiotu zamówienia:
a) Dostawa oleju opałowego grzewczego o parametrach nie gorszych niż wskazane w podpunkcie g) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8, w ilości między 25.000 a 55.000 litrów w okresie od daty podpisania umowy przez okres 14 miesięcy.
b) Zamawiający informuje, że wskazanie sposobu obliczenia ceny w trakcie trwania umowy w odniesieniu do publikowanych hurtowych cen firmy Orlen, ma wyłącznie za zadanie ujednolicenie składanych ofert, oraz umożliwienie ich porównania, nie ma natomiast na celu dyskryminacji innych producentów oraz innych dostawców. Tak więc Zamawiający chce nabyć olej opałowy grzewczy o parametrach nie gorszych niż wskazane w podpunkcie g), a nie olej opałowy konkretnego wskazanego producenta.
c) Podana maksymalna ilość 50.000 litrów jest przyjęta szacunkowo i ilość ta może ulec zmianie wg zapotrzebowania, przy czym wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie jedynie z tytułu zakupu mniejszej ilości oleju opałowego, lub po cenach innych niż zawartych w ofercie na dzień składania ofert, ale maksymalnie do łącznej kwoty (wartości) zawartej w umowie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje dokonania zamówień przynajmniej na dostawę 25.000 litrów oleju napędowego grzewczego.
d) Transport pojazdem jednoosiowym na koszt własny dostawcy
e) Jednorazowa dostawa min. 2.000 litrów, max 6.000 litrów
f) Termin dostawy: 72 godziny od daty złożenia pisemnego zamówienia pocztą elektroniczną, przez uprawnionego pracownika zamawiającego
g) Olej grzewczy powinien posiadać właściwości o parametrach technicznych oleju opałowego nie gorszych niż:
- gęstość w temperaturze 15°C – nie wyższa niż 860 kg/m3, - wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg,
- temperatura zapłonu – nie niższa niż 55 o C,
- Skład frakcyjny do 250oC destyluje nie więcej niż 65% (V/V)
- Skład frakcyjny do 350oC destyluje nie mniej niż 85% (V/V)
- temperatura płynięcia nie wyższa niż: -20oC
- pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie wyższa niż 0,3% (m/m)
- zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m),
- zawartość wody nie większa niż 0,020% (mm),
- zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg,
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% (m/m)

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 266 ze zmianami), wystawionej na podmiot składający ofertę.

Zamawiający dokona weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentu złożonego na wezwanie przez Zamawiającego, zgodnie z formułą „spełnia”/ „nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności, Zamawiający żąda:
Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 266 ze zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wzór oferty – załącznik nr 1 do SWZ
Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 2 do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ
3) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – informacja zawarta w formularzu ofertowym.
4) Oświadczenie o podziale obowiązków wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ – dokument należy złożyć, jeśli ofertę składa spółka cywilna, konsorcjum.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – złącznik nr 3 do SWZ.
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ – dokument należy złożyć, jeśli ofertę składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – złącznik nr 4 do SWZ.
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy lub Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ – dokument należy złożyć, jeśli ofertę składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – złącznik nr 5 do SWZ.
7) Pełnomocnictwo – dokument należy złożyć gdy ofertę składa pełnomocnik, dotyczy również gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum
8) Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2 Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – podobnie jak Wykonawca składający ofertę samodzielnie.
4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, dostawy lub roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia o podziale obowiązków, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5 Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy, lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy na zasadach określonych we wzorze umowy - zał. nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z wymaganymi załącznikami, należy umieścić na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający stosuje dodatkowe podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie innych przepisów prawa.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.