eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP oraz XPIMER w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP oraz XPIMER w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774520114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usk-opole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP oraz XPIMER w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6a29d5-8032-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Opieka serwisowa oprogramowania Simple

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/144/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie obejmuje:
Opiekę konserwacyjną i serwisową dla 55 licencji (równoczesnych operatorów SIMPLE.ERP) na aplikację w zakresie następujących modułów produktu:
SIMPLE.ERP – FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ
SIMPLE.ERP – MAJĄTEK TRWAŁY
SIMPLE.ERP – OBRÓT TOWAROWY
SIMPLE.ERP – PERSONEL
SIMPLE.ERP – INFO
SIMPLE.ERP – ePIT
SIMPLE.ERP – JPK
SIMPLE.ERP – Sprawdzanie VAT
SIMPLE.ERP - PPK
SIMPLE.ERP – eSprawozdania
SIMPLE.ERP – eZLA
oraz niżej wymienionych indywidualnych modyfikacji zaimplementowanych u Zamawiającego:
- Raport wg nr inwentarzowego z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
- Raport z planu amortyzacji z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
- Skrypt podpowiadający nr kolejny licznika dla grupy GUS w celu wprowadzenia nr inwentarzowego;
- Automatyczne wygenerowanie dokumentów likwidacji dla system amortyzacji podatkowej po amortyzacji;
- Grupowa zmiana konta firmy w przelewach ERP;
- Okno do wyboru produktu;
- Wydruk należności i zobowiązań wymagalnych wg. cech kontrahentów;
- Filtrowanie listy not po korekcie należności, z której powstała nota;
- Przeniesienie danych z repozytorium do uwag noty należności;
- Przeliczenie not do wybranego terminu płatności;
- Skrypt przed sprawdzeniem dekretu, który zaktualizuje identyfikator i treść pozycji;
- Raporty z dokumentów Rozchodów Wewnętrznych;
- Import do faktur sprzedaży w ERP e-faktur XML;
- Modyfikacja raportu bilansu- zmiana i ukrycie wskazanych pól;
- Generowanie dokumentu rozchodu wewnętrznego z dokumentu dostawy;
- Bilans- wydruk sprawozdania;
- Generowanie dokumentu dostawy z umowy;
- Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat;
- Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat, kolejne zmiany
- obszarów dostarczonych na potrzeby implementacji zarządzania czasem pracy personelu medycznego (XPIMER).
1) Opiekę serwisową w wymiarze min 50 godzin miesięcznie (600 godzin do wykorzystania w okresie trwania umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526932,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526932,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQ System Technology sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270535105

7.3.3) Ulica: ul.św. Antoniego 50

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w zakresie świadczenia opieki serwisowej EQ SYSTEM Sp. z o.o.,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.