Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00505062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP oraz XPIMER w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774520114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usk-opole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP oraz XPIMER w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6a29d5-8032-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opieka serwisowa oprogramowania Simple
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/144/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie obejmuje:
Opiekę konserwacyjną i serwisową dla 55 licencji (równoczesnych operatorów SIMPLE.ERP) na aplikację w zakresie następujących modułów produktu:
SIMPLE.ERP – FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ
SIMPLE.ERP – MAJĄTEK TRWAŁY
SIMPLE.ERP – OBRÓT TOWAROWY
SIMPLE.ERP – PERSONEL
SIMPLE.ERP – INFO
SIMPLE.ERP – ePIT
SIMPLE.ERP – JPK
SIMPLE.ERP – Sprawdzanie VAT
SIMPLE.ERP - PPK
SIMPLE.ERP – eSprawozdania
SIMPLE.ERP – eZLA
oraz niżej wymienionych indywidualnych modyfikacji zaimplementowanych u Zamawiającego:
- Raport wg nr inwentarzowego z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
- Raport z planu amortyzacji z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
- Skrypt podpowiadający nr kolejny licznika dla grupy GUS w celu wprowadzenia nr inwentarzowego;
- Automatyczne wygenerowanie dokumentów likwidacji dla system amortyzacji podatkowej po amortyzacji;
- Grupowa zmiana konta firmy w przelewach ERP;
- Okno do wyboru produktu;
- Wydruk należności i zobowiązań wymagalnych wg. cech kontrahentów;
- Filtrowanie listy not po korekcie należności, z której powstała nota;
- Przeniesienie danych z repozytorium do uwag noty należności;
- Przeliczenie not do wybranego terminu płatności;
- Skrypt przed sprawdzeniem dekretu, który zaktualizuje identyfikator i treść pozycji;
- Raporty z dokumentów Rozchodów Wewnętrznych;
- Import do faktur sprzedaży w ERP e-faktur XML;
- Modyfikacja raportu bilansu- zmiana i ukrycie wskazanych pól;
- Generowanie dokumentu rozchodu wewnętrznego z dokumentu dostawy;
- Bilans- wydruk sprawozdania;
- Generowanie dokumentu dostawy z umowy;
- Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat;
- Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat, kolejne zmiany
- obszarów dostarczonych na potrzeby implementacji zarządzania czasem pracy personelu medycznego (XPIMER).
1) Opiekę serwisową w wymiarze min 50 godzin miesięcznie (600 godzin do wykorzystania w okresie trwania umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526932,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526932,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526932,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQ System Technology sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270535105
7.3.3) Ulica: ul.św. Antoniego 50
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie świadczenia opieki serwisowej EQ SYSTEM Sp. z o.o.,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EQ SYSTEM TECHNOLOGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EQ SYSTEM TECHNOLOGY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526932,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Dost i inst kwadrupolowego spektrometru mas (QMS) w ram dop i integ posiadanego syst chromatograf gaz - termograwimetr (GC-STA) na potrzeby projektu "RID."
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Usługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.