eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › REMONT KAPLICY PRZY UL. STASZICA W ZŁOTOWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051881 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT KAPLICY PRZY UL. STASZICA W ZŁOTOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Złotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 263 26 40

1.5.8.) Numer faksu: + 48 67 265 00 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT KAPLICY PRZY UL. STASZICA W ZŁOTOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d264294-9dd8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006052/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont kaplicy przy ul. Staszica w Złotowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcie jest dofinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 4. Środowisko, Działanie 4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1 Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033881/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65805,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty budowlano-montażowe1.1. Opis stanu istniejącego: Budynek w którym realizowane będą roboty to obiekt byłej kaplicy cmentarnej. Budynek wzniesiony w 1906r. Budynek objęty ochrona konserwatorską.1.2. Istniejący stan zainwestowania działki z omówieniem przewidywanych zmian. Na terenie objętym inwestycją znajduje się kaplica przycmentarna, obszar wygrodzony płotem z bramą od strony ul. Staszica. Działka o małym zróżnicowaniu terenu ok. 115,71m n.p.m. - 115,66m n.p.m. Kaplica cmentarna znajduje się w południowo - zachodniej części miasta na terenie cmentarza ewangelickiego rozciągającego się wzdłuż północno - wschodniego brzegu Jeziora Miejskiego.Na obecnym etapie wszystkie roboty związane z zagospodarowaniem terenu zostały zakończone. Zakres inwestycji obejmował kompleksowy remont kaplicy: A. Roboty budowlane zewnętrzne (realizacja 2020 r): a) Wymiana dachu - nawa główna, nawy boczne, dach – nad apsydą (prezbiterium). b) Wymiana drzwi. c) Remont okien. d) Roboty malarskie zewnętrzne. e) Roboty towarzyszące. f) Opaska wokół budynku. B. Roboty terenowe (realizacja 2020 r): a) Roboty rozbiórkowe. b) Nawierzchnie z płyt granitowych promieniowanych. c) Nawierzchnie z kostki granitowej. C. Roboty elektryczne zewnętrzne (realizacja 2020 r): a) Wewnętrzna lina zasilająca (przyłącze elektryczne). b) Instalacja odgromowa. D. Roboty budowlane wewnętrzne: a) Roboty konserwatorskie polichromii ściennych i sufitowych. b) Remont / renowacja posadzek. E. Roboty elektryczne wewnętrzne: a) Rozdzielnice obiektowe. b) Instalacja ogrzewania (promienniki). c) Instalacja oświetlenia, gniazd 230V, siły. d) Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu – SSWiN. e) Badania i pomiary. Uwaga: 1. Ze względu na ograniczoność środków finansowych oraz konieczność zachowania technologicznej kolejności realizacji w 2020 roku zostały wykonane roboty w zakresie pkt A+B+C. 2. W bieżącym roku zostały uruchomione roboty z zakresu pkt. „D” – prace konserwatorskie. Prace te zostały uruchomione w połowie kwietnia br. obecnie znajdują się w początkowej fazie realizacji. 3. Na obecnym etapie remontu obiektu zachodzi konieczność równoległego wykonania robót robot elektrycznych w zakresie instalacji podtynkowych z pracami konserwatorskimi. UWAGA: Oferent musi założyć realizację tych prac w koordynacji z pracami konserwatorskimi oraz założyć etapowanie robót, tj. wykonanie w pierwszej kolejności instalacji elektrycznej (230V, siły i oświetlenia), instalacji teletechnicznych (instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN), rozdzielnicy. Montaż opraw oświetleniowych, promienników oraz wyposażenia systemów sygnalizacji nastąpi po wykonaniu robót budowlanych (konserwatorskich). 1.3. Charakterystyka inwestycji. Budynek kaplicy to obiekt murowany, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach dwuspadowy, więźba dachowa drewniana, dach kryty dachówką karpiówką. W ścianie szczytowej obiekt posiada apsydę na bazie ośmioboku. Do ścian bocznych zostały dobudowane dwie nawy boczne. Technologia budowy pomieszczeń i apsydy - analogiczna do budynku głównego. Budynek posada nieczynną podtynkową instalację elektryczną (aluminiową). Inwestycja zakłada następujące roboty: a) Likwidację istniejącej instalacji podtynkowej.b) Montaż nowej instalacji z wykonaniem bruzdowania w miejscach istniejącej instalacji. c) Montaż rozdzielnicyd) Instalacja gniazd 230V, siły i oświetleniae) Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiNf) Montaż promienników.Uwaga: Załączone przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi służącymi do sporządzenia oferty.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowa, przedmiary i kosztorysy ofertowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81547,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81547,49

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81547,49

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza "KRAJNA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000447818

7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 11

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81547,49

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.