Og³oszenie z dnia 2021-05-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00056227/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00059129/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00097572/01 - Wynik z dnia 2021-06-29
Og³oszenie nr 2021/BZP 00051630 z dnia 2021-05-11 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415408
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtokrzyska 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-050
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 556 75 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wif@pkn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pkn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
krajowa jednostka normalizacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-037e6928-b23c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00051630
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005491/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Serwis i wsparcie SAP-2
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.pkn.pl/zamowienia_publiczne3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia.wif@pkn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Komitet Normalizacyjny, ul. ¦wiêtokrzyska 14. 00-050 Warszawa; - inspektorem ochrony danych osobowych w Polskim Komitecie Normalizacyjnym jest Pan Artur Sta¶kiewicz, kontakt: 22 55 67 661; artur.staskiewicz@pkn.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego WIF.261.4.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), (zwanej dalej Ustaw±) na ¶wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej Ustawa Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednioPani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIF.261.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 564000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia systemu SAP-2 oraz zapewnienie Serwisu Oprogramowania – SAP Enterprise Support dla licencji systemu SAP posiadanych przez Zamawiaj±cego; w okresie od 1 lipca 2021r. do 30 czerwca 2022 r. W okresie 12 miesiêcy od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ nabycia od Wykonawcy, w ramach prawa opcji us³ug w wymiarze nie przekraczaj±cym 900 rbh, na zasadach okre¶lonych w SIWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72590000-7 - Profesjonalne us³ugi komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W okresie 12 miesiêcy od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ nabycia od Wykonawcy, w ramach prawa opcji us³ug w wymiarze nie przekraczaj±cym 900 rbh, na zasadach okre¶lonych w SWZ (Rozdzia³ 2 oraz Za³±cznik nr 2 do SWZ - Wzór umowy).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena z³o¿onych ofert odbêdzie siê wy³±cznie na podstawie wymaganych w tre¶ci SWZ o¶wiadczeñ i dokumentów. 2. Zamawiaj±cy dokona weryfikacjiofert, badaj±c czy oferty: a) nie podlegaj± odrzuceniu; b) zawieraj± ra¿±co nisk± cenê. 3. Zamawiaj±cy, na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 Ustawy, dokona wstêpnej oceny braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. 4. Zamawiaj±cy sporz±dzi wstêpny ranking ofert przyznaj±c punkty w kryteriach okre¶lonych w SWZ. 5. Nastêpnie do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona Zamawiaj±cy skieruje wezwanie do z³o¿enia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych maj±cych potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin naprawy b³êdu krytycznego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin naprawy b³êdu niekrytycznego
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³ni± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. W zakresie potwierdzenia spe³nienia warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na serwisie/wsparciu systemu informatycznego opartego na mySAP, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto) ka¿da.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.6.1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ,4.6.3. O¶wiadczenie Wykonawcy i podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.6.2. wykaz wykonanych/wykonywanych us³ug okre¶lonych w Rozdziale 2 pkt. 2.1. SWZ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ.4.6.2.1. dowody, ¿e us³ugi wymienione w wykazie zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, w tym:a) referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane;b) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê – je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ referencji, o którym mowa w pkt. 4.6.2.1 lit. a).4.6.2.2. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
11. Zawarto¶æ oferty. 11.1. Wype³niony Formularz Oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane we wzorze;11.2. dowód wniesienia wadium;11.3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;11.3.1. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ skan pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.11.3.2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.11.4. O¶wiadczenie - o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy sporz±dzone na podstawie Za³±czników nr 2 i 3 do Wzoru Formularza oferty, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ;11.5. w przypadku powo³ywania siê na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:11.5.1. zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy;11.5.2. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - Za³±czniki nr 2 i 3 do Wzoru Formularza oferty, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ - w przypadku powo³ywania siê na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.11.6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy), wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do Wzoru Formularza Oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium okre¶la Rozdzia³ 4 pkt 6 SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.Ilekroæ w SWZ znajduj± siê zapisy dotycz±ce Wykonawcy, stosuje siê je odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Za Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uznaje siê wspólników spó³ki cywilnej. Sposób z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ opisany w SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej Umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ Umowy, w stosunku do tre¶ci Oferty, w przypadku:1) zmiany przepisów prawa w zakresie stawki podatku od towarów i us³ug, lub wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych zgodnie z przepisami prawa, lub zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli te zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy;2) zmiany zakresu, sposobu wykonania Umowy (np. zmiany technologii wykonania Przedmiotu Umowy, Urz±dzeñ i Materia³ów, zmiany rodzaju, technologii lub ilo¶ci, zmiany sposobu realizacji prac, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy);3) uzasadnionej przyczynami technicznymi, konieczno¶ci zmiany sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzêdzi, przyjêtych metod i kana³ów komunikacji;4) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-17
2021-05-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artyku³ów i urz±dzeñ medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usuniêcie nieprawid³owo¶ci stanu technicznego wa³ów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruñ, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokoñczenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzêtu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnêtrznego wraz z robotami towarzysz±cymi wzd³u¿ ulicy Marii Sk³odowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Sk³odowskiej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania wraz z wdro¿eniem kompleksowego systemu backupu - w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" dla Urzêdu Miejskiego w Drzewicy
- Zakup i dostawa sprzêtu serwerowego wraz oprogramowaniem i us³ug± wdro¿enia w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorz±d oraz zakup i dostawa pozosta³ego sprzêtu wraz z systemem operacyjnym
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdro¿enie systemu bezpieczeñstwa FortiSandbox lub rozwi±zania równowa¿nego
- Dostawa Platformy e-learningowej wraz z instalacj± i konfiguracj± oraz obs³ug± gwarancyjn± i asyst±
- Bie¿±ca konserwacja systemu Monitoringu Prewencyjnego Wroc³awia.
- Us³ugi serwisowe nad systemami AMMS i Infomedica, oraz us³uga wsparcia i w zakresie monitoringu infrastruktury informatycznej oraz sieci komputerowej i urz±dzenia UTM w PZOZ Sp. z o.o.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.