eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych i ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051595 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych i ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731646408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438266451

1.5.8.) Numer faksu: 438266473

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wba@sieradz.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sieradz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych i ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b2bc4d-b23b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015464/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych i ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl W sytuacji awarii, błędów lub niedostępności platformy https://ezamowienia.ms.gov.pl uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego oraz możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz oświadczeń poprzez platformę, zamawiający dopuszcza komunikację oraz przesyłanie ww. za pomocą poczty elektronicznej na adres: wba@sieradz.po.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu https://ezamowienia.ms.gov.pl oraz zapoznać się z instrukcją użytkowania portalu określającą szczegółowo wymagania sprzętowe oraz wymagania w zakresie oprogramowania. 2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf, .xml, .xlsx, .xls i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. 5. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winny być złożone w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, tel. 43 82 66 450 faks: 043 82 66 470, e-mail: sekretariat@sieradz.po.gov.pl2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iod@sieradz.po.gov.pl,3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych i ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego – nr postępowania PO VII WB 261.7.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa”;5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. wykonawca posiada :a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 283624,98 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok z terenu działania Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu, obejmującego gminy: Błaszki, Brąszewice, Brzeźnio, Burzenin, Goszczanów, Klonowa, Sieradz, Warta, Wróblew i Złoczew.

4.2.5.) Wartość części: 154668,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Łasku, obejmującego gminy: Buczek, Dobroń, Lutomiersk, Łask, Sędziejowice, Widawa i Wodzierady.

4.2.5.) Wartość części: 11047,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Poddębicach, obejmującego gminy: Dalików, Pęczniew, Poddębice, Uniejów, Wartkowice i Zadzim.

4.2.5.) Wartość części: 9463,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Wieluniu, obejmującego gminy: Biała, Czarnożyły, Konopnica, Mokrsko, Osjaków, Ostrówek, Pątnów, Skomlin, Wieluń, Wierzchlas, Działoszyn, Kiełczygłów, Nowa Brzeźnica, Pajęczno, Rząśnia, Siemkowice, Strzelce Wielkie, Sulmierzyce, Bolesławiec, Czastary, Galewice, Lututów, Łubnice, Sokolniki i Wieruszów.

4.2.5.) Wartość części: 98868,16 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Zduńskiej Woli, obejmującego gminy: Szadek, Zapolice i Zduńska Wola.

4.2.5.) Wartość części: 9577,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/ cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100.b) Kryterium czas reakcji - przy ocenie ofert w ramach kryterium czasu reakcji zamawiający będzie oceniał czas zgłoszenia się na miejsce zdarzenia przez wykonawcę (w czasie nie dłuższym niż 2 godz. 30 min). Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:1) Reakcja do 45 minut od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 40 pkt, 2) Reakcja do 1 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 20 pkt, 3) Reakcja do 2 godz. 30 min od zgłoszenia przewozu - zamawiający przyzna 0 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł dla części 1 i 4 zamówienia oraz co najmniej 12.000,00 zł dla części 2, 3 i 5 zamówienia.2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał potencjał techniczny i zawodowy umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (dla każdej z części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę), tj.a) usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich winny być realizowane odpowiednim środkiem transportu/pojazdem (np. własnym, najętym, użyczonym, dzierżawionym, leasingowanym). Zamawiający poprzez odpowiednią zdolność techniczną rozumie własność lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem (np. na podstawie umowy najmu, użyczenia, dzierżawy, leasingu) w okresie realizacji zamówienia w minimalnym zakresie: 1 pojazd (środek transportu) do przewozu zwłok i szczątków ludzkich (osobno dla każdej części zamówienia, dla której składa ofertę).b) zamawiający wymaga, aby pojazd (środek transportu drogowego) do przewozu zwłok ludzkich i szczątków ludzkich był zarejestrowany jako pojazd specjalny oraz spełniał wymagania techniczne i sanitarne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 nr 249, poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie zamawiającego:1.1 na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ,b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w części C 2.2.3 SWZ.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dopuszcza się, aby warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt C.2. niniejszej SWZ spełniał przynajmniej jeden z wykonawców albo wszyscy wykonawcy (łącznie). Oferty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zawierać pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą, jeżeli w wyniku sukcesji, wstąpił on w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy.3. Zgodnie z art. 436 ppkt 4b ustawy Pzp. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:e) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,f) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, g) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,h) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, na zasadach i w sposób określony w poniższych zapisach, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne na zasadach określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.). Zmiany wymagają sporządzenia stosownego aneksu do umowy.5. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:1) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;2) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy określonego w § 2,3) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),4) dopuszczalna jest zmiana nazwy, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości,5) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, po uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego.6. Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może podlegać waloryzacji w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, na zasadach opisanych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy elektronicznej: https://ezamowienia.ms.gov.pl. Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcji użytkowania portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.