Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314589/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, rolniczych, i przemysłowych dla bazy technicznej w PGK Saniko Sp. z o.o. z podziałem na pięć części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412-18-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.saniko.com.pl/k/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, rolniczych, i przemysłowych dla bazy technicznej w PGK Saniko Sp. z o.o. z podziałem na pięć części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d436965d-5cd1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.13/13/12/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 5A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział VI SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 492024,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów osobowych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 5A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 25060,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów dostawczych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 5A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 20304,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów rolniczych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 5A SWZ). Szczegółowy opis zamówienia zawiera rozdział VI SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 16824,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów przemysłowych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 5A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu. W postępowaniu w części I, w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.12.2021r, do godziny 10:00, wpłynęła jedna oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TEDMARS” Tadeusz Koperski, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek.
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych zgodnie z wezwaniem z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych, których wykonawca nie złożył na wezwanie o którym mowa powyżej, wyznaczając termin na ich złożenie do 31 stycznia 2022r.
Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie i nie złożył podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym przez zamawiającego terminie. W związku z powyższym zamawiający postanawia odrzucić ofertę wykonawcy - Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TEDMARS” Tadeusz Koperski, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c), ze względu na to, iż nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W konsekwencji odrzucenia jedynej oferty, zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postepowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.
W postępowaniu w części II, w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.12.2021r, do godziny 10:00, wpłynęła jedna oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TEDMARS” Tadeusz Koperski, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek.
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych zgodnie z wezwaniem z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych, których wykonawca nie złożył na wezwanie o którym mowa powyżej, wyznaczając termin na ich złożenie do 31 stycznia 2022r. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie i nie złożył podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym przez zamawiającego terminie. W związku z powyższym zamawiający postanawia odrzucić ofertę wykonawcy - Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TEDMARS” Tadeusz Koperski, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c), ze względu na to, iż nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W konsekwencji odrzucenia jedynej oferty, zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postepowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.
W postępowaniu w części III, w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.12.2021r, do godziny 10:00, wpłynęła jedna oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TEDMARS” Tadeusz Koperski, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych zgodnie z wezwaniem z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych, których wykonawca nie złożył na wezwanie o którym mowa powyżej, wyznaczając termin na ich złożenie do 31 stycznia 2022r. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie i nie złożył podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym przez zamawiającego terminie. W związku z powyższym zamawiający postanawia odrzucić ofertę wykonawcy - Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TEDMARS” Tadeusz Koperski, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c), ze względu na to, iż nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W konsekwencji odrzucenia jedynej oferty, zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż w terminie składania ofert, tj. do dnia 29 grudnia 2021r., do godz. 10:00, w części IV postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postepowanie o udzielenie zamówienia, gdyż w terminie składania ofert, tj. do dnia 29 grudnia 2021r., do godz. 10:00, w części V postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





