eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051553 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 847 91 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pdr-eko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-288c3db9-9068-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zakres podstawowy usług realizowany jest zgodnie z umowami nr Z/PDR/9/ZGO/2021 z dnia 19.02.2021 r. oraz nr Z/PDR/10/ZGO/2021 z dnia 19.02.2021 r., zawartymi w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego z podziałem na części. W specyfikacji warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidziana została możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, polegających na powtórzeniu podobnych usług, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego.Wartość szacunkowa poszczególnych części niniejszego zamówienia stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie tychże części. Zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania dotyczy powtórzenia podobnych usług w stosunku do przedmiotu zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2020/S 228-561998

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 465800,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 463250,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inneodpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niżwymienione w 19 12 11, pochodzących z Zakładu Gospodarki Odpadów, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice z podziałem na zadania: a. Zadanie nr 1 Zamówienia pn. „Odbiór izagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancjeprzedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące zfrakcji zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami,ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy do wyczerpaniaśrodków pieniężnych w ramach zadania nr 1”.b. Zadanie nr 2 Zamówienia pn. „Odbiór izagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancjeprzedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące zfrakcji ze zmieszanych odpadów opakowaniowych (15 01 06) z terenu Zakładu GospodarkiOdpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy dowyczerpania środków pieniężnych w ramach zadania nr 2”.2. Odpady objęte niniejszymzamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach, któreposiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku/recyklingu,w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesamiodzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. oodpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 356200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inneodpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niżwymienione w 19 12 11, pochodzących z Zakładu Gospodarki Odpadów, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice z podziałem na zadania:a. Zadanie nr 1 Zamówienia pn. „Odbiór izagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancjeprzedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące zfrakcji zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami,ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy do wyczerpaniaśrodków pieniężnych w ramach zadania nr 1”.b. Zadanie nr 2 Zamówienia pn. „Odbiór izagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancjeprzedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące zfrakcji ze zmieszanych odpadów opakowaniowych (15 01 06) z terenu Zakładu GospodarkiOdpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy dowyczerpania środków pieniężnych w ramach zadania nr 2”.2. Odpady objęte niniejszymzamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach, któreposiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku/recyklingu,w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesamiodzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. oodpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 109600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382590,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382590,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382590,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Econ Trader sp. z o.o. ul. Długosza 27, 42-580 Wojkowice

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EkoPartner Recykling sp. z o.o., ul. Zielona 3, 59-300 Lubin/ Chemeko – System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów, ul. Jerzmanowska 6A, 54-519 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992716354

7.3.4) Miejscowość: Lubin/Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382590,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117720,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117720,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117720,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Econ Trader sp. z o.o. ul. Długosza 27, 42-580 Wojkowice

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EkoPartner Recykling sp. z o.o., ul. Zielona 3, 59-300 Lubin/ Chemeko – System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów, ul. Jerzmanowska 6A, 54-519 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992716354

7.3.4) Miejscowość: Lubin/ Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117720,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-17
2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.