eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciê¿kowice › WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH I ULICACH W GMINIE CIʯKOWICE



Og³oszenie z dnia 2021-05-11


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00051537 z dnia 2021-05-11

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH I ULICACH W GMINIE CIʯKOWICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CIʯKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysi±clecia 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciê¿kowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146285840

1.5.8.) Numer faksu: 146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH I ULICACH W GMINIE CIʯKOWICE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f8cca68e-b23e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00051537

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004060/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Remont dróg gminnych przez wykonanie nawierzchni asfaltowych w Gminie Ciê¿kowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice,m,342314,2021.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal przetargi@ciezkowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego przetargi@ciezkowice.pl .5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u 25 SWZ - Informacje dodatkowe

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u 25 SWZ - Informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GI.271.31.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i ulicach:a) Droga na dz. nr 444 w m. Bogoniowice,b) Droga na dz. nr 145 w m. Bogoniowice,c) Droga na dz. nr 62 w m. Tursko,d) Droga na dz. nr 62 w m. Zborowice,e) Droga na dz. nr 241 w m. K±¶na Górna,f) Droga na dz. nr 533 w m. K±¶na Górna,g) Droga na dz. nr 253/1 i 256/1 w m. K±¶na Dolna,h) Droga na dz. nr 125/1 w m. K±¶na Dolna,i) Droga na dz. nr 417/3 w m. Jastrzêbia,j) Droga na dz. nr 145 w m. P³awna,k) Droga na dz. nr 169 w m. (ul. Jastrzêbska),l) Droga na ul. Polnej w m. Ciê¿kowice,m) Droga na ul. Potokowej w m. Ciê¿kowice,n) Droga na ul. Na Stoku w m. Ciê¿kowice,o) Droga na ul. Cieszki w m. Ciê¿kowice.2. Zamówienie polegaj±ce na wykonaniu remontu dróg gminnych i ulic obejmuje:- wykonanie robót budowlanych zwi±zanych ze wzmocnieniem istniej±cej podbudowy dróg mieszanka kamienn± 0 – 31,5 grubo¶ci 10 cm oraz mieszank± kamienn± 0-63 grubo¶ci 15 cm po zagêszczeniu mechanicznym na tak przygotowanej podbudowie po³o¿enie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej w jednej warstwie grubo¶ci 6 cm po zagêszczeniu mechanicznym , po³o¿enie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej w dwóch warstwach grubo¶ci 3 i 4 cm po zagêszczeniu mechanicznym - wyczyszczenie istniej±cej nawierzchni asfaltowej skropieniu emulsj± i po³o¿enie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej w dwóch warstwach grubo¶ci 3 i 4 cm po zagêszczeniu mechanicznym,- uzupe³nienie poboczy mieszank± kamienna grubo¶ci 10 cmRoboty wymienione w/w nale¿y wykonaæ na odcinkach dróg wskazanych w przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik do SWZ. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego - na etapie realizacji zamówienia – w przypadku ukazania siê na rynku materia³ów nowocze¶niejszych, o lepszych w³a¶ciwo¶ciach i parametrach, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ich zastosowania w zamian za materia³y zaproponowane w ofercie.Jednak zmiana ta nie mo¿e wp³ywaæ na zwiêkszenie ceny realizacji zamówienia, przyjêtej przez Zamawiaj±cego w wyniku rozstrzygniêcia przetargu. Zamówienie nale¿y wykonaæ z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyk± zawodow± oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy - za³±cznik nr 11 do SWZ.Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje siê jako kosztorysowe, a wysoko¶æ wynagrodzenia ustala siê na podstawie z³o¿onej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.Zap³ata przez Zamawiaj±cego wynagrodzenia Wykonawcy nast±pi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie okre¶lonym w umowie.3. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 PZP:1) Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zatrudniania osób na umowê o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê. W ramach przedmiotu ¶wiadczenia zamawiaj±cy wskazuje nastêpuj±ce czynno¶ci, których realizacja musi nastêpowaæ w ramach umowy o pracê, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019, poz. 1040, 1043, 1495 ze zm.) w tym m in. pracowników wykonuj±cych roboty dotycz±ce wykonania nawierzchni bitumicznej, pracowników szczebla technicznego – odpowiedzialnych za organizowanie robót dotycz±cych wykonania nawierzchni bitumicznej.Pozostali robotnicy budowlani i inne osoby wykonuj±ce wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych tzw. pracownicy fizyczni Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób ¶wiadcz±cych us³ugi na budowie w ramach w³asnej dzia³alno¶ci gospodarczej (np. osoby wykonuj±ce transport, operatorzy koparek).2) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonuj±cych wskazane w poprzednim pkt czynno¶ci bêdzie polega³o na:a. Na etapie ofertowania - Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika 4 do SWZ,b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przyst±pieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licz±c od dnia podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do przedstawienia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych sposób zatrudnienia osób wykonuj±cych powy¿sze czynno¶ci tj.  wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 8 pkt 1, ze wskazaniem stanowisk i czynno¶ci, oraz o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz z podaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostêpnianych w zwi±zku z realizacj± umowy.Nieprzedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, b±d¼ przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmuj±cych wszystkich wyspecyfikowanych czynno¶ci mo¿e byæ podstaw± do odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z tre¶ci± wzoru umowy stanowi±cej za³±cznik do SWZ.c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni roboczych przedk³ada³ bêdzie Zamawiaj±cemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaanga¿owanych w wykonywanie czynno¶ci wskazanych w SWZ, tj.  wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust. 8 pkt. 1, ze wskazaniem stanowisk i czynno¶ci oraz o¶wiadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. oraz na wezwanie Zamawiaj±cego, po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych do których odnosi siê Obowi±zek Zatrudnienia (których dotyczy o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników oraz z zachowaniem zasad zapewniaj±cych ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000) (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; dla osób maj±cych wykonywaæ te czynno¶ci.W zwi±zku z faktem, i¿ umowa o pracê mo¿e zawieraæ równie¿ inne dane, które podlegaj± anonimizacji ka¿da umowa powinna zostaæ przeanalizowana przez sk³adaj±cego pod k±tem przepisów wskazanych powy¿ej. Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostêpnianych w zwi±zku z realizacj± umowy.d. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiaj±cego okre¶lonej, Wykonawca jest zobowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ w powy¿szym zakresie.3) W przypadku niedope³nienia wymogu zatrudniania pracowników wykonuj±cych roboty na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedope³nienia wymogów zwi±zanych z wykazaniem spe³niania tego obowi±zku zgodnie z wymogami SWZ, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³acenia kary umownej Zamawiaj±cemu w wysoko¶ci 1000,00 z³ za ka¿dy przypadek stwierdzenia powy¿szego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,4) Niewype³nienie zobowi±zañ dotycz±cych zatrudniania osób mo¿e byæ podstaw± do wypowiedzenia przez Zamawiaj±cego umowy z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy i naliczeniem kar umownych.5) Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e przed rozpoczêciem wykonania przedmiotu umowy Pracownicy wykonuj±cy roboty zostan± przeszkoleni w zakresie przepisów BHP oraz przepisów o ochronie danych osobowych i RODO.6) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.7) Zmiana osób wskazanych przez Wykonawcê bêdzie mo¿liwa w nastêpuj±cej sytuacji: a) na ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadku nienale¿ytego wykonania przez niego prac; b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami. 8) Wykonawca zobowi±zuje siê poinformowaæ Zamawiaj±cego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonuj±cego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany. W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowi±zany bêdzie do potwierdzenia, i¿ osoba ta spe³nia wymagania okre¶lone w SWZ 9) Zmiana pracownika wykonuj±cego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmian± Wykazu Pracowników wykonuj±cych prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o warto¶ci do 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu podobnych robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia, tj. prac z zakresu wykonania nawierzchni asfaltowych.2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1. bêd± polega³y na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 1 bêd± prace prac z zakresu wykonania nawierzchni asfaltowych obejmuj±ce czynno¶ci wskazane rodzajowo w Rozdziale 2 SWZ, w za³±cznikach nr 1 - 3 do SWZ i czynno¶ci wskazane powy¿ej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:P = KC + KGgdzie:P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,KG – Okres gwarancji1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, monta¿u, koszt serwisu gwarancyjnego, podatek VAT, koszty ubezpieczenia itp.).KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:KC = CN/COB X 60 (PKT)gdzie:KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej 2. Okres gwarancji - KG.Najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce od daty protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, a najd³u¿szy 60 miesiêcy od daty protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.KG – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji” wg ni¿ej opisanego schematu.Za ka¿de pe³ne 6 miesiêcy gwarancji ponad wymagane minimum (24 miesi±ce) Zamawiaj±cy przyzna 5 punktów, zgodnie z poni¿szymi zasadami:• Okres gwarancji minimum 24 miesi±ce - 0 pkt.• Okres gwarancji minimum 30 miesiêcy - 10 pkt.• Okres gwarancji minimum 36 miesiêcy - 15 pkt.• Okres gwarancji minimum 42 miesi±ce - 20 pkt.• Okres gwarancji minimum 48 miesiêcy - 25 pkt.• Okres gwarancji minimum 54 miesi±ce - 30 pkt.• Okres gwarancji minimum 60 miesiêcy - 40 pkt.UWAGA:1. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego – 24 miesi±ce.2. Maksymalny punktowany okres gwarancji – 60 miesiêcy.3. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 4 do SWZ,pkt.3), bêdzie to równoznaczne z udzieleniem przez Wykonawcê gwarancji na okres 24 miesiêcy i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.4. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.5. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 60 miesiêcy.Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolno¶ci ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± nie mniejsz± ni¿: 100 000,00 z³,4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub przebudow± lub remontem dróg o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci 100 000,00 z³ brutto.b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej (osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy bran¿y drogowej).Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób. Uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wystarczy by powy¿szy warunek spe³nia³ jeden z Wykonawców.4. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczeñ i podmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych w Rozdziale 7. 5. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert w oparciu o z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia i dokumenty wg metody „spe³nia/nie spe³nia”.6. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale 6 powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy, z zastrze¿eniem, i¿ warunki opisanew Rozdziale 6 ust. 5 ppkt 4) lit. a)-c) powinien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 5 ppkt 4) lit. a) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 5a do SWZ).7. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP. 8. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Wykonawcy, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 PZP mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odno¶nie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, d) art. 109 ust.1 pkt. 4 i 7 (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ)b) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,c) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,e) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,f) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ),Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wy¿ej dotycz± robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych - równie¿ faktycznie przez niego wykonywanych. b) dowody, ¿e wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w Rozdziale 6 ust. 5. ppkt 4) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±:1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa wy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: (1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; (2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.2) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostêpnia swój potencja³) na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ. Niniejsze o¶wiadczenie podmiotu trzeciego powinien zostaæ z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w Rozdziale 6. ust. 5. ppkt 4) na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP zobowi±zany bêdzie do przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 8 ust.1., dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8 ust.1. Wykonawca bêdzie obowi±zany z³o¿yæ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni, okre¶lonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).2) Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy P.Z.P., tj.:1) pieni±dzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5) Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego:Krakowski Bank Spó³dzielczy O/Ciê¿kowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 00202. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.3. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy PZP.4. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawcê zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowi±zany bêdzie wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny brutto podanej w ofercie.3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿na wnie¶æ w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 ustawy PZP.4. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2 ustawy PZP.5. Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy musi byæ dostarczony do Zamawiaj±cego najpó¼niej w dniu podpisania umowy. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca zobowi±zany bêdzie wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Krakowski Bank Spó³dzielczy O/Ciê¿kowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z podaniem tytu³u: „Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, nr sprawy GI.271.31.2021.”7. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, za zgod± Wykonawcy, kwota wadium mo¿e zostaæ zaliczona na poczet zabezpieczenia.8. Zamawiaj±cy zwróci kwotê stanowi±ca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.9. Kwotê stanowi±c± 30% wysoko¶ci zabezpieczenia Zamawiaj±cy pozostawi na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady. 10. Kwota, o której mowa w ust. 9 zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne zmiany oraz warunki ich wprowadzenia zawarte s± w za³±czniku nr 11 do SWZ -Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, niemo¿liwe jest zamieszczenie w og³oszeniu wszystkich dopuszczalnych zmian umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale 6 powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy, z zastrze¿eniem, i¿ warunki opisanew Rozdziale 6 ust. 5 ppkt 4) lit. a)-c) powinien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 5 ppkt 4) lit. a) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 5a do SWZ).2. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP. 3. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Wykonawcy, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 PZP mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia
2021-05-11 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.