Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043640/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00043640/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29 (po zmianach)
- 2021/BZP 00044891/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051522 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja ujęć wody na terenie kompleksów wojskowych w Malborku (rejon rozebranego bud. 107), w Gdyni Redłowie, w Helu – Borze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 19005559700000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANA Z KOLNA 8B
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-301
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-266-139
1.5.8.) Numer faksu: 261-266-240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzigdynia.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzigdynia.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja ujęć wody na terenie kompleksów wojskowych w Malborku (rejon rozebranego bud. 107), w Gdyni Redłowie, w Helu – Borze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c99afaf-a8d5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018479/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Likwidacja ujęć wody w kompleksach wojskowych w Hel Bór, Redłowo, Malbork
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043640/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/III/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203600 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Likwidacja ujęcia wody na terenie kompleksu wojskowego w Malborku (rejon rozebranego bud. 107).Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu cenowym dla części I zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ oraz w Harmonogramie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 49384,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Likwidacja dwuotworowego ujęcia wody na terenie kompleksu wojskowego w Gdyni RedłowiePrzedmiot zamówienia został opisany w Formularzu cenowym dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ oraz w Harmonogramie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 136038,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Likwidacja ujęcia wody na terenie kompleksu wojskowego w Helu – Borze.Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu cenowym dla części III zamówienia – załącznik nr 11 do SWZ oraz w Harmonogramie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 65005,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to ,że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego , postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 6) Ustawy Pzp mając na względzie art. 457 ust. 1 pkt 1)ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to ,że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego , postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 6) Ustawy Pzp mając na względzie art. 457 ust. 1 pkt 1)ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to ,że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego , postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 6) Ustawy Pzp mając na względzie art. 457 ust. 1 pkt 1)ustawy Pzp.
| 2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





