Og³oszenie z dnia 2021-05-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00055368/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00192168/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00101648/01 - Wynik z dnia 2021-07-01
Og³oszenie nr 2021/BZP 00051459 z dnia 2021-05-11 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej w Wirach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komorniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stawna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komorniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751
1.5.8.) Numer faksu: +48618107985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.komorniki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej w Wirach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4dc19cf2-b23f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00051459
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000419/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup wyposa¿enia dla budowanej Szko³y Podstawowej w Wirach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/komorniki3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/komorniki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, a) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, b) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., c) w³±czona obs³uga JavaScript, d) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinny obs³uguj±cy format plików .pdf, e) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lubspakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cyrekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Zamawiaj±cy rekomenduje, by nie stosowaæ powszechnych formatów: .rar .gif .bmp .numbers .pages, gdy¿ nie s± one dopuszczone w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postacielektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10 MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adaniapodpisu osobistego, który wynosi max 5 MB. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca siê wcze¶niejsze podpisanieka¿dego ze skompresowanych plików. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawcówdotycz±ca m.in. z³o¿enia i wycofania oferty znajduje siê bezpo¶rednio na platformie. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ w ogólnie przyjêtych formatach danych i z³o¿ona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemosobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii musi byæ zgodny z wymogami okre¶lonymi w Rozp. Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywaniainformacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæzamawiaj±cy od wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki;- w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê siê kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, którym jest KrzysztofKozik, kontakt: adres e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, telefon/ +48 792 304 042;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania oudzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêciadanych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany do pisemnego poinformowania o powy¿szych zasadach ka¿dej osoby, której dane osobowe bêd± podane w ofercie, o¶wiadczeniach i dokumentach z³o¿onych w postêpowaniu. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 1 – Formularza ofertowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mebli szkolnych wraz z wyposa¿eniem do pomieszczeñ nowej Szko³y Podstawowej w Wirach, zgodnie ze szczegó³owym zestawieniem ilo¶ciowym stanowi±cym za³±cznik nr 1a do projektowanych postawieñ umowy oraz Specyfikacj± techniczn± stanowi±c± za³±cznik nr 2a do projektowanych postawieñ umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na meble
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat FSC lub PEFC lub równowa¿ny
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposa¿enia sportowego do sali gimnastycznej, salki korekcyjnej i magazynów sprzêtu sportowego oraz szatni przy sali gimnastycznej w nowej Szkole Podstawowej w Wirach, zgodnie ze szczegó³owym zestawieniem ilo¶ciowym stanowi±cym za³±cznik nr 1b do projektowanych postanowieñ umowy oraz Specyfikacj± techniczn± stanowi±c± za³±cznik nr 2b do projektowanych postawieñ umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê na Formularzu ofertowym.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i zaoferuje najni¿sz± cenê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium cena bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê na Formularzu ofertowym.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i zaoferuje najni¿sz± cenê.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: W zakresie czê¶ci IWarunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie lub przy udziale innego podmiotu, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wyka¿e (do¶wiadczenie w/w podmiotów nie sumuje siê), ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie dostawy mebli biurowych szkolnych i/lub biurowych o warto¶ci minimum 200 000,00 z³otych (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) brutto ka¿da i za³±czy dowody okre¶laj±ce, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.W zakresie czê¶ci drugiej Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnego warunku dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) (w zakresie czê¶ci I i II) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 7 do SWZ (dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).b) (w zakresie czê¶ci I i II) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdziale II ust. 9 pkt. 1 lit. b SWZ (za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) (tylko w zakresie czê¶ci I) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; Nale¿y z³o¿yæ wype³niony i podpisany za³±cznik nr 6 do SWZ wraz z dowodami. W wypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku przedstawi dokumenty zawieraj±ce kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i og³oszony przez Narodowy Bank Polski bie¿±cy kurs ¶redni wymiany na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
f) Zamawiaj±cy ¿±da, by Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1.1 w zakresie czê¶ci I Certyfikat potwierdzaj±cy legalno¶æ pochodzenia surowca drzewnego FSC® lub PEFC™ lub inny równowa¿ny – je¿eli Wykonawca oferuje wykonanie mebli z takiego surowca. Dokument ten nie bêdzie podlega³ uzupe³nieniu w toku oceny i badania ofert, nieza³±czenie dokumentu skutkowaæ bêdzie nieprzyznaniem punktów w kryterium pozacenowym.2.2 Zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach z dnia 31.12.2002r. dla wyrobów, które s± objête w/w rozporz±dzeniem, Wykonawca zobowi±zany jest do za³±czenia do oferty nastêpuj±ce certyfikaty na zgodno¶æ z wymaganiami w³a¶ciwych polskich i europejskich norm:w zakresie czê¶ci I. A. Certyfikat lub atest dopuszczaj±cy do u¿ytkowania w jednostkach o¶wiatowych zgodnie z norm± PN-EN 1729-1, PN-EN 1729-2 lub równowa¿n± dla:- krzese³ szkolnych dla uczniów: K3.0, K4.0, K5.0, K6.0, K7.0, K3.1, K4.1, K5.1, K6.1, K7.1, K5.2, K6.2, K7.2- stolików ¶wietlicowych: SS1, SS2, SS3, SS4- stolików szkolnych dla uczniów: SS5, SS6, SS7, SS8, SS9 - sto³ów: SS10, SS11, SS12 - stolików komputerowych: SS16. B. Certyfikat lub atest dopuszczaj±cy do u¿ytkowania w jednostkach o¶wiatowych zgodnie z norm± PN-EN 1729-1, PN-EN 1729-2, PN-EN 1612 lub równowa¿n± dla:- biurek nauczycielskich: B1. C. Certyfikat lub atest dopuszczaj±cy do u¿ytkowania w jednostkach o¶wiatowych zgodnie z norm± PN-EN 16121 lub równowa¿n± dla: - szafek ubraniowych dla uczniów „0” : SzS4, SzS5- szaf: S1, S2, S3, S4, S5, S6, S7, S8, S9, S10, S11,S12, S13, S14, S15, S16, S17- biurek gabinetowych: B3- kontenerków: KON1- rega³ów bibliotecznych i nadstawek: RB1, RB2, RB3, RB4, NRB1, NRB2. D. Raport z badania odporno¶ci tkaniny na ¶cieranie min. 100 000 cykli Martindale (PN-EN ISO 12947 lub równowa¿n±) dla:- foteli: F1, S1. E . Raport z badania odporno¶ci tkaniny na ¶cieranie min. 50 000 cykli Martindale (PN-EN ISO 12947 lub równowa¿n±) dla:- krzese³ konferencyjnych K2- krzese³ obrotowych K8- foteli obrotowych K9. F. Atest higieniczny dla:- metalowych szafek skrytkowych dla uczniów: SzS1, SzS2, SzS3. G. Atest higieniczno¶ci w klasie E1 na p³ytê u¿yt± do produkcji mebli dla: - sto³ów komputerowych: Sk1, Sk2- zabudów kuchennych: ZAB1, ZAB2, ZAB3, ZAB4 i ZAB5w zakresie czê¶ci II A. certyfikat bezpieczeñstwa „B” i certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 913:2019-03 lub równowa¿n± dla ³aweczek gimnastycznych B. certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 12503 lub równowa¿n± dla materaców gimnastycznych C. certyfikat bezpieczeñstwa B i certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 913:2008 i PN-EN 12197:2000 lub równowa¿n± dla dr±¿ka gimnastycznego D. certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 913:2019-03 i PN-EN 916:2005 lub równowa¿n± dla skrzyni 5-segmentowej E. certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 913:2019-03 i PN-EN 12196:2005 lub równowa¿n± dla koz³a gimnastycznego F. certyfikat bezpieczeñstwa „B” i certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 913:2019-03 lub równowa¿n± dla ³awek szatniowych G. certyfikat bezpieczeñstwa B i certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 12346:2001 oraz PN-EN 913:2019-03 lub równowa¿n± dla drabinki gimnastycznej przy¶ciennej podwójnej H. certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 12503-2:2016-09 lub równowa¿n± dla zeskoku do skoku wzwy¿5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie oprócz Certyfikatu potwierdzaj±cego legalno¶æ pochodzenia surowca drzewnego FSC® lub PEFC™ lub innego równowa¿nego, który nie podlega uzupe³nieniu.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. podpisany wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¶li dotyczy) 2. Formularz cenowy – wype³niony i podpisany za³±cznik nr 5a (w zakresie czê¶ci I) i/lub 5b (w zakresie czê¶ci II) do SWZ.3. Pe³nomocnictwo 4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – za³±cznik nr 2 do SWZ (o ile dotyczy). 5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – W przypadku informacji objêtych tajemnic± przedsiêbiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyra¼nie oznaczyæ, które informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa oraz nie powinny byæ udostêpniane. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia uzasadnienia zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w Formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ). Oferty sk³adane s± pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem; c) Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika; d) Wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê, do której za³±czone bêd± dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przed³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w rozdziale II ust. 9 pkt. 1) b oraz ust. 9 pkt 2) b dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum osobno; f) O¶wiadczenia i dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich; g) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; h) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) warunek okre¶lony w rozdziale II ust. 7 pkt 2) musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania potencja³u Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w zakresie posiadanego do¶wiadczenia zawodowego, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w okoliczno¶ciach wymienionych w § 14 projektowanych postanowieñ umowy (za³±cznik nr 8a do SWZ) i § 13 projektowanych postanowieñ umowy (za³±cznik nr 8b do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/komorniki na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów Ustawy, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej okre¶lone w dziale IX Ustawy.2021-05-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Budowa ul. Wiosennej w Plewiskach
- Budowa ³±cznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy - pumptrack w £êczycy
wiêcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 3 im. Stanis³awa Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w ¯yrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szko³a Podstawowa nr 3 w ¯yrardowie."
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elbl±gu
- POPRAWA DOSTÊPNO¦CI DO EDUKACJI W£¡CZAJ¡CEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSA¯ENIA DLA SZKÓ£ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiêkszenia jako¶ci edukacji w Gminie Sulêczyno"
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - SP 12 w Zespole Szkó³ Miejskich nr 3 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - SP 11 w Zespole Szkó³ Miejskich nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.