eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051151 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b7d4d3-87f0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.47 Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020356/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/BZP-U.510.11/2021/KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełna nazwa zamówienia: „Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska – Modernizacja infrastruktury związanej z realizacją zadań polityki społecznej.”2. Zakres rzeczowy zamówienia.2.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:1) Roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze. 2) Roboty izolacyjne. 3) Roboty budowlano-montażowe. 4) Roboty instalacyjne: sanitarne. 5) Roboty instalacyjne: elektryczne i telekomunikacyjne.2.2. Realizacja zadania obejmuje w szczególności:2.2.1. Roboty budowlano-montażowe:­- likwidacja tarasów i balkonów w miejscach wskazanych w części rysunkowej,­- remont tarasu na parterze,­- rozbiórka dachu nad demontowanymi tarasami, - ocieplenie dachu wraz z montażem nowego pokrycia dachu,­- montaż zadaszeń budynku,­ - montaż obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych,­ - termomodernizacja budynku z pracami towarzyszącymi m.in.: izolacja przeciwwilgociowa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian i dachów, wymiana instalacji odgromowej, ­- wymiana izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej fundamentów i ścian, ­- wymiana warstw posadzki w piwnicach, ­- wykonanie w piwnicy studzienki wraz z pompami,­- skucie tynków, odgrzybianie wykonanie tynków renowacyjnych wraz z robotami odtworzeniowymi w piwnicach,­- usunięcie nasypów kwiatowych, ­ - malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach,­- dostosowanie schodów zewnętrznych do aktualnych wymogów, ­- przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej na elewacji budynku, ­ - montaż tarasoli, ­- wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, ­- oświetlenie zewnętrzne, ­- monitoring zewnętrzny, ­- instalacja odgromowa i uziom otokowy,­- wyposażenie obiektu (dostawa i montaż),­- uprzątnięcie terenu budowy,- remont kuchni,- montaż mebli kuchennych dostarczonych przez GDdD,- utylizacja części wyposażenia obiektu.2.2.2. Zagospodarowanie terenu: ­- przełożenie i uzupełnienie nawierzchni ciągów pieszych oraz jezdnych na nowe wraz ich nowym wytyczeniem, ­- wykonanie nowych miejsc postojowych dla samochodów osobowych, ­- wykonanie rozbiórki nasypów kwiatowych wokół budynku, ­- wyposażenie placu zabaw w urządzenia dla dzieci oraz młodzieży, ­- wyremontowanie oraz przestawienie istniejących na terenie urządzeń placu zabaw, ­- wyremontowanie istniejącego grilla ogrodowego, ­- wykonanie wiaty ogrodowej wraz z wyposażeniem w stół drewniany z ławkami, ­- wykonanie drogi dojazdowej do dalszej części działki z wzmocnionej nawierzchni trawiastej 100% biologicznie czynnej, ­- nasadzenia traw o wysokiej odporności na użytkowanie, ­- oświetlenie terenu, ­- wykonanie tablic informacyjnych, ­- uprzątniecie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1815480,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USLUGOWE HADM PLUS HANNA GRAMATOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5921309309

7.3.4) Miejscowość: ROKOCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.