Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020356/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051151 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b7d4d3-87f0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.47 Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/BZP-U.510.11/2021/KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełna nazwa zamówienia: „Przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu dla Gdańskiego Domu dla Dzieci przy ul. Modrej 69b w Gdańsku w ramach programu Integracja Społeczna i Aktywność Obywatelska – Modernizacja infrastruktury związanej z realizacją zadań polityki społecznej.”2. Zakres rzeczowy zamówienia.2.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:1) Roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze. 2) Roboty izolacyjne. 3) Roboty budowlano-montażowe. 4) Roboty instalacyjne: sanitarne. 5) Roboty instalacyjne: elektryczne i telekomunikacyjne.2.2. Realizacja zadania obejmuje w szczególności:2.2.1. Roboty budowlano-montażowe:- likwidacja tarasów i balkonów w miejscach wskazanych w części rysunkowej,- remont tarasu na parterze,- rozbiórka dachu nad demontowanymi tarasami, - ocieplenie dachu wraz z montażem nowego pokrycia dachu,- montaż zadaszeń budynku, - montaż obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych, - termomodernizacja budynku z pracami towarzyszącymi m.in.: izolacja przeciwwilgociowa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian i dachów, wymiana instalacji odgromowej, - wymiana izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej fundamentów i ścian, - wymiana warstw posadzki w piwnicach, - wykonanie w piwnicy studzienki wraz z pompami,- skucie tynków, odgrzybianie wykonanie tynków renowacyjnych wraz z robotami odtworzeniowymi w piwnicach,- usunięcie nasypów kwiatowych, - malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach,- dostosowanie schodów zewnętrznych do aktualnych wymogów, - przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej na elewacji budynku, - montaż tarasoli, - wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, - oświetlenie zewnętrzne, - monitoring zewnętrzny, - instalacja odgromowa i uziom otokowy,- wyposażenie obiektu (dostawa i montaż),- uprzątnięcie terenu budowy,- remont kuchni,- montaż mebli kuchennych dostarczonych przez GDdD,- utylizacja części wyposażenia obiektu.2.2.2. Zagospodarowanie terenu: - przełożenie i uzupełnienie nawierzchni ciągów pieszych oraz jezdnych na nowe wraz ich nowym wytyczeniem, - wykonanie nowych miejsc postojowych dla samochodów osobowych, - wykonanie rozbiórki nasypów kwiatowych wokół budynku, - wyposażenie placu zabaw w urządzenia dla dzieci oraz młodzieży, - wyremontowanie oraz przestawienie istniejących na terenie urządzeń placu zabaw, - wyremontowanie istniejącego grilla ogrodowego, - wykonanie wiaty ogrodowej wraz z wyposażeniem w stół drewniany z ławkami, - wykonanie drogi dojazdowej do dalszej części działki z wzmocnionej nawierzchni trawiastej 100% biologicznie czynnej, - nasadzenia traw o wysokiej odporności na użytkowanie, - oświetlenie terenu, - wykonanie tablic informacyjnych, - uprzątniecie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1815480,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USLUGOWE HADM PLUS HANNA GRAMATOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5921309309
7.3.4) Miejscowość: ROKOCIN
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE HANNA GRAMATOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE HANNA GRAMATOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby badań ankietowych prowadzonych na terenie województwa pomorskiego przez Urząd Statystyczny w Gdańsku w podziale na 4 części
- dostawa leków z RDTL, z programów lekowych oraz immunoglobulin na okres 6 miesięcy
- Dostawa i montaż mebli
- Dostawa odczynników i kontroli do aparatu Tromboelastomer - ROTEM sigma dla UCK
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Dostawa artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.