Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047037/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00062093/01 - Wynik z dnia 2021-05-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050956 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050956
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00047037/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych oraz obliczenie wyników testów dla 120 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie obejmujących następujące testy: Kwestionariusz osobowy Raven Zaawansowany Strategie rozwiązywania Ravena Skala obciążenia poznawczego Składanie papieru BIS/BAS Dark Triad Mindfulness NEO-PI_R WAIS-R – podskale powtarzanie cyfr i arytmetyka KBPK-R Kwestionariusz do Badania Poczucia Kontroli2. Nadzór nad przebiegiem treningów neurofeedback: Przeprowadzenie testów UMACL przed każdym z 20 treningów neurofeedback Okresowa (raz na 2 tygodnie) analiza wyników testów UMACL Zgłaszanie zmian i rekomendacji na podstawie analizy
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa polegająca na przeprowadzeniu ba-dań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urzą-dzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności RPMA0.01.02.00-14-b459/18-00.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych oraz obliczenie wyników testów dla 120 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie obejmujących następujące testy: Kwestionariusz osobowy Raven Zaawansowany Strategie rozwiązywania Ravena Skala obciążenia poznawczego Składanie papieru BIS/BAS Dark Triad Mindfulness NEO-PI_R WAIS-R – podskale powtarzanie cyfr i arytmetyka KBPK-R Kwestionariusz do Badania Poczucia KontroliNarzędzia badawcze (testy) dostarczy Zamawiający.2. Nadzór nad przebiegiem treningów neurofeedback: Przeprowadzenie testów UMACL przed każdym z 20 treningów neurofeedback Okresowa (raz na 2 tygodnie) analiza wyników testów UMACL Zgłaszanie zmian i rekomendacji na podstawie analizyTreningi neurofeedback będą przeprowadzane u Wykonawcy.Zamawiający przewiduje zainstalować dwa stanowiska treningowe.Zamawiający zatrudni dwóch trenerów na pełny etat lub ich odpowiednik w wymiarze nie pełnoetatowym.Testy UMACL dostarczy Zamawiający.3. Wykonawca ma przeprowadzić proces rekrutacji do badań, a Zamawiający będzie akceptował zaproponowane przez Wykonawcę osoby. Obowiązek rekrutacji, podpisywania umów ustalenie i wypłaty wynagrodzenia za udział w badaniu spoczywa na Wykonawcy. 4. Przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu sprawozdania z przeprowadzonych badań wraz z dokumentacją dotyczącą tych badań zanimizowaną (oryginały formularzy wypełnionych przez osoby badane - bez danych osobowych osób badanych).5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną w odniesieniu do badań przeprowadzonych na wyznaczonych osobach w związku z niniejszym zamówieniem. 6. Wykonawca musi dysponować pomieszczeniami umożliwiającymi przeprowadzenie powierzonych zadań w reżimie epidemicznym. Zamawiający informuje, że do badań neurologicznych i psychologicznych oraz do treningów neurofeedback pomieszczenia zapewnia Wykonawca w reżimie epidemicznym.7. Wszystkie dane osobowe w ramach niniejszego zamówienia będą przetwarzane przez Wykonawcę. Wykonawca wypełni obowiązki informacyjne RODO wobec osób badanych (oświadczenie w ofercie i potwierdzenie w sprawozdaniu z badań – po zakończeniu umowy).8. Wynagrodzenie za realizację usługi obejmuje również zapłatę dla osób badanych. Wykonawca jest odpowiedzialny zarówno za rekrutację uczestników jak i za proces badawczy.9. Wynagrodzenie dla osób badanych i sposób jego wypłaty (transze lub płatność po zakończeniu uczestnictwa w badaniach powinny zagwarantować uczestnictwo badanego we wszystkich badaniach przewidzianych w projekcie łącznie z badanie końcowym u zleceniodawcy.10. Ze względu na możliwe rezygnacje osób zgłoszonych do badań i sytuacje losowe (związane m.in z pandemią Covid 19) - dopuszcza się przeprowadzenie badań 100 osób (jeśli 20% zgłoszonych zrezygnuje z udziału w badaniach). W takiej sytuacji w sprawozdaniu z badań należy opisać informację o rezygnacji osób z badania.11. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z projektowanymi postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.12. Zamawiający dokona płatności po zakończeniu całego procesu i pod warunkiem przebadania co najmniej 100 osób, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po akceptacji sprawozdania z badań i dokumentacji przez Zamawiającego, potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
2. W warunkach określonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie w następującym zakresie:a. w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;b. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;c. w przypadku gdy łączna wartość zmian jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
Po zmianie:
2. W warunkach określonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie w następującym zakresie:a. w przypadku wystąpienia uzasadnionych/udokumentowanych przypadków wymagających wydłużenia terminu realizacji zamówienia, np. rezygnacja osób, które wcześniej zgłosiły się do udziału w badaniach, istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia o maksymalnie 30 dni - jeśli jednostka finansująca wyrazi na to zgodę. O tego typu przypadkach skutkujących potrzebą wydłużenia terminu realizacji zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 30 dni przed upływem ustalonego terminu realizacji zamówienia. Ewentualna zmiana terminu realizacji zamówienia może być dokonana w formie aneksu do umowy,b. w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;c. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;d. w przypadku gdy łączna wartość zmian jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-05-14 11:00
Po zmianie:
2021-05-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-05-14 12:00
Po zmianie:
2021-05-20 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-06-12
Po zmianie:
2021-06-18
| 2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyposażenia oświetlenia scenicznego w Artystycznym Domu Animacji Domu Kultury "Włochy" w Warszawie
- Obsługa techniczna, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap oddymiania ................
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Świadczenie usług medycznych w zakresie elektroradiologii w ramach Pracowni Echokardiografii.
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





