Og³oszenie z dnia 2025-01-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00129066/01 - Wynik z dnia 2025-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy Jod³owa
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³owa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³owa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-225
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.gmina@jodlowa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlowa.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy Jod³owa
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-984f0920-8dd4-40d4-8877-a5d9ac2b24e2
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00050801
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030627/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Jod³owa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-984f0920-8dd4-40d4-8877-a5d9ac2b24e23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej; za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) Komunikacja w postêpowaniu (z
wy³±czeniem sk³adania ofert), odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”) Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i wniosków s³u¿±cych do zadawania pytañ o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. „Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”)
Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji elektronicznej zawiera SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów, dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w instrukcji interaktywnej "oferty, wnioski i prace konkursowe" pod linkiem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Administratorem Pañstwa danych jest Gmina Jod³owa reprezentowana przez Wójta. Kontakt do Administratora: 39-225 Jod³owa
1A, tel.146302001, e-mail: gmina.jodlowa@jodlowa.eu.
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê skontaktowaæ poprzez email: iod@jodlowa.eu lub
pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze okre¶lonego w ustawie
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z pó¼n. zm.) – zwanej dalej „ustaw±”,
b. art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 tj. wykonania zawartej umowy lub do podjêcia dzia³añ na Pañstwa ¿±danie przed
zawarciem umowy.
5. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy Jod³owa, wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
6. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o
art. 18 oraz 74 ustawy, Pañstwa dane bêd± zamieszczane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owe informacje mo¿na
uzyskaæ kontaktuj±c siê z Administratorem.
7. Pañstwa dane nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. pañstw trzecich).
8. Dane osobowe bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres
wymagany:
a. art. 78 ust. 1 ustawy, tj. protokó³ wraz z za³±cznikami przechowuje siê przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania chyba
¿e umowa zawarta jest na d³u¿szy okres czasu wtedy administrator przechowuje protokó³ do zakoñczenia umowy;
b. umowy zgodnie z kategori± archiwaln± B10 – tj. 10 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu umowy zawartej w trybie
zamówienia publicznego,
c. pozosta³a dokumentacja dotycz±ca zamówieñ publicznych zgodnie z kategori± B5 – tj. 5 lat od roku nastêpuj±cego po
zakoñczeniu sprawy.
9. W celu z³o¿enia oferty, zawarcia i realizacji umowy podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym, niepodanie danych
bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci oceny oferty.
10. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± nastêpuj±ce ¿±dania:
a. dostêpu do danych osobowych;
b. sprostowania danych osobowych;
c. usuniêcia danych osobowych;
d. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
11. Przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
12. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± profilowane.
13. Sk³adaj±cy ofertê jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem
osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³
obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu
przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa
wykonawca sk³ada w ofercie.
14. Je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie dokonywane w imieniu zamawiaj±cego, podmiot sk³adaj±cy ofertê daje
gwarancjê wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spe³nia³o wymogi
rozporz±dzenia 2016/679 i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±. O¶wiadczenie, o którym mowa wykonawca sk³ada w ofercie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a. prawo dostêpu do danych osobowych (w przypadku korzystania przez osobê, której
dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
d. zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
e. w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) inwentaryzacja urbanistyczna i ocena istniej±cego stanu zagospodarowania terenu gminy Jod³owa;
b) sporz±dzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby przedmiotu umowy;
c) sporz±dzenie planu ogólnego Gminy Jod³owa, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z pó¼n. zm.), w pe³nym zakresie (m.in. art. 13a ust. 4, art. 13b, 13c) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy;
d) przeprowadzenie strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko, w tym sporz±dzenie prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko Planu Ogólnego Gminy Jod³owa;
e) przygotowanie kompletu materia³ów i dokumentów wraz z pismami (m.in. do instytucji uzgadniaj±cych i opiniuj±cych) w ca³ym okresie procedury formalno-prawnej;
f) sporz±dzenie wykazu z³o¿onych wniosków do projektu planu ogólnego, dokonanie ich analizy wraz z propozycj± ich rozpatrzenia i uzasadnieniem,
g) sporz±dzenie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnieñ, dokonanie analizy oraz przygotowanie propozycji rozstrzygniêcia uwag z³o¿onych do projektu planu ogólnego,
h) opracowanie raportu podsumowuj±cego przebieg konsultacji spo³ecznych,
i) przeprowadzenie procedury formalno-prawnej dla projektu planu
j) udzia³ w procedurze sporz±dzenia Planu Ogólnego,
k) opracowanie danych przestrzennych na ka¿dym etapie procedury planistycznej, zgodnie z ustaw± o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
l) skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);
m) w przypadku wyst±pienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej w wyniku stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê, ponowienie niezbêdnych czynno¶ci w celu doprowadzenia opracowania objêtego zamówieniem do zgodno¶ci z przepisami prawa oraz udzia³u w czynno¶ciach niezbêdnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodno¶ci projektu planu ogólnego z przepisami prawa, w tym przygotowania merytorycznych stanowisk (w sytuacji stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê Podkarpackiego, ewentualnych wezwañ do usuniêcia naruszenia prawa, oraz skarg do Wojewódzkiego S±du Administracyjnego i Naczelnego S±du Administracyjnego).
n) sporz±dzenie/pozyskanie innych opracowañ/dokumentów niezbêdnych do nale¿ytego wykonania zamówienia, w tym w sytuacji zmiany obowi±zuj±cy przepisów i potrzeb± sporz±dzenia dodatkowych opracowañ.
o) ewentualne wprowadzenie zmian w przedstawionym projekcie uchwa³y w sprawie uchwalenia planu ogólnego w razie stwierdzenia przez radnych Rady Gminy Jod³owa konieczno¶ci dokonania zmian.
p) zakup mapy zasadniczej w wersji elektronicznej obejmuj±c± obszar bêd±cy przedmiotem opracowañ wraz z pasem przyleg³ym, pozyskan± z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
Pe³ny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia zgodnie z ustaw± Pzp wykonawcy którego oferta odpowiadaæ bêdzie
wszystkim wymaganiom okre¶lonym w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjête kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wymagane do¶wiadczenie g³ównego projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazaæ dysponowaniem:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê G³ównego Projektanta – spe³niaj±c± jeden z warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Osoba, o której mowa powy¿ej w okresie ostatnich 10 lat przed terminem sk³adania ofert musi posiadaæ do¶wiadczenie w:
− nale¿ytym wykonaniu:
• minimum 1 opracowania dot. studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmuj±cego co najmniej 30 ha, o zró¿nicowanej funkcji – ka¿de opracowanie;
lub
• minimum 1 opracowanie dot. zmiany studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmuj±cego co najmniej 30 ha, o zró¿nicowanej funkcji – ka¿de opracowanie;.
oraz
− nale¿ytym wykonaniu minimum 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z których ka¿dy obejmowa³ obszar o powierzchni nie mniejszej ni¿ 20 ha ka¿dy plan;
Uwaga: Za nale¿ycie wykonane opracowanie uznaje siê projekt studium/zmiany studium, który wszed³ w ¿ycie po przeprowadzeniu pe³nej procedury planistycznej. Za nale¿ycie wykonane opracowanie uznaje siê projekt miejscowego planu, który wszed³ w ¿ycie po przeprowadzeniu pe³nej procedery planistycznej.
b) osob± bêd±c± specjalist± w zakresie ochrony ¶rodowiska – spe³niaj±c± wymogi okre¶lone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko.
Osoba, o której mowa powy¿ej w okresie ostatnich 10 lat przed terminem sk³adania ofert musi posiadaæ do¶wiadczenie w opracowaniu przynajmniej 3 prognoz oddzia³ywania na ¶rodowisko na potrzeby sporz±dzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, z których ka¿dy obejmowa³ obszar o powierzchni nie mniejszej ni¿ 20 ha.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty - dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy o którym mowa w Rozdz. X ust. 1 pkt 4), którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian zosta³ opisany w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-29 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na platformie e-Zamówienia poprzez modu³ MOW
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców , w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych: - w art. 107 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, stanowi±cego i¿ z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustaw,
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI JOD£OWA
wiêcej: przetargi JOD£OWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga urbanistyczna w zakresie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obszarów nieobjêtych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego
- "Opracowanie Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla Gminy Moskorzew"
- Modernizacja i rozbudowa Zak³adu Opiekuñczo-Leczniczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Koñskich - zwiêkszenie potencja³u leczniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Zakroczym
- Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy Brañsk.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.