eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowa obsługa w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i spektakli Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i spektakli Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY CAPITOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 67

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-019

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7890431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-capitol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i spektakli Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afe920c9-7ea4-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008025/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i spektakli Teatru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036571/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/22/TKT/TKS/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161586,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu: budynek Teatru przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 67, budynki przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 70/72 i 72a, budynek przy ul. Kwidzyńskiej 33, obejmujący w szczególności:
a) uczestnictwo Wykonawcy w usuwaniu awarii urządzeń związanych z zabezpieczeniem przeciwpożarowym. Maksymalny czas na przystąpienie do uczestnictwa w usuwaniu awarii poza dyżurami oraz w dni ustawowo wolne wynosi 8 godzin licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do uczestnictwa w usuwaniu awarii w czasie podanym w ofercie,
b) prowadzenie kontroli w zakresie zabezpieczenia p.poż we wszystkich obiektach należących do Zamawiającego lub będących w jego eksploatacji,
c) udział w komisjach odbioru scenografii nowych sztuk teatralnych,
d) nadzór nad rozmieszczeniem podręcznego sprzętu gaśniczego,
e) nadzór nad terminami wykonywania przeglądów urządzeń systemów ppoż. w obiektach i informowanie o tym osoby odpowiedzialnej,
f) współdziałanie z właściwymi organami Państwowej Straży Pożarnej,
g) dokonywanie analizy skutków i przyczyn zaistniałych pożarów, zapłonów i miejscowych zagrożeń,
h) prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
i) wymagane są dyżury Wykonawcy dwa razy w tygodniu – wtorek i piątek w godzinach od 10:00 do 13:00 w siedzibie Zamawiającego,
j) prowadzenie szkoleń dla nowoprzyjętych pracowników Zamawiającego z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

Zamówienie realizowane będzie przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, określone w ustawie z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz.896 ze zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.5.) Wartość części: 40176,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu służby asystencyjnej, tj. wykwalifikowanej obsługi p.poż. (dyżury) w trakcie spektakli i prób odbywających się w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.1814). Dyżury pełnione będą na Dużej Scenie, Scenie Ciśnień, Scenie Restauracja oraz w innych przestrzeniach budynku Teatru przy ul. Piłsudskiego 67, wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, określone w ustawie z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.
Zadaniem posterunków asystencyjnych p.poż. jest zapewnienie należytego stanu bezpieczeństwa pożarowego.
Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 2805.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.5.) Wartość części: 117810,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę - Ogniochron Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Bogumił Nawrocki, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp w związku z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Złożona przez Wykonawcę oferta oraz oświadczenia nie zostały opatrzone właściwym podpisem (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym), ani też plik zawierający skompresowane dokumenty nie został opatrzony jednym z wymienionych podpisów. Wykonawca złożył jedynie skan oferty i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami ustawy pzp i skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 ustawy pzp.
Oferta Wykonawcy Gami Serwis ppoż Marta Wypych została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp w związku z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy została złożona po terminie składania ofert tj., po godzinie 10:00 w dniu 3 lutego 2022 r. Ponadto Wykonawca nie opatrzył właściwym podpisem (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym) oferty złożonej wraz z oświadczeniami, ani też plik zawierający skompresowane dokumenty nie został opatrzony jednym z wymienionych podpisów. Wykonawca złożył jedynie skan oferty i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami ustawy pzp i skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 ustawy pzp.
Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę - Ogniochron Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Bogumił Nawrocki, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp w związku z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Złożona przez Wykonawcę oferta oraz oświadczenia nie zostały opatrzone właściwym podpisem (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym), ani też plik zawierający skompresowane dokumenty nie został opatrzony jednym z wymienionych podpisów. Wykonawca złożył jedynie skan oferty i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami ustawy pzp i skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 ustawy pzp.
Oferta Wykonawcy Gami Serwis ppoż Marta Wypych została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp w związku z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy została złożona po terminie składania ofert tj., po godzinie 10:00 w dniu 3 lutego 2022 r. Ponadto Wykonawca nie opatrzył właściwym podpisem (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym) oferty złożonej wraz z oświadczeniami, ani też plik zawierający skompresowane dokumenty nie został opatrzony jednym z wymienionych podpisów. Wykonawca złożył jedynie skan oferty i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami ustawy pzp i skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 ustawy pzp.
Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.