eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzBudowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta - ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu.



Og³oszenie z dnia 2021-05-11


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00050659 z dnia 2021-05-11

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Paw³a II 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.zgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13f9577d-a8ef-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00050659

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008959/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w dokumencie: „Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl obowi±zuj±ca od 22.01.2021” oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl”, który stanowi uzupe³nienie instrukcji.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: G m i n a M i a s t o Z g i e r z, plac Jana Paw³a II 16, 95-100 Zgierz; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Zgierz, plac Jana Paw³a II 16, 95-100 Zgierz jest Pan Witold Szczeciñski, kontakt: iod@umz.zgierz.pl, tel.: (42) 714 31 14; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P¦.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu, zgodnie z przedstawionym poni¿ej zakresem rzeczowym zamówienia, za³±czonym Programem Funkcjonalno - U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik oraz aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami.Zakres rzeczowy zamówienia w szczególno¶ci obejmuje:A. Wykonanie dokumentacji projektowej:- sporz±dzenie projektu budowlanego bran¿y drogowej, elektrycznej, kanalizacji deszczowej z kompletem uzgodnieñ, opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane oraz w szczegó³owo¶ci zgodnej z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz rozporz±dzeniem w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego,- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowê lub zg³oszenia budowy wykonania robót budowlanych niewymagaj±cych pozwolenia na budowê,- uzyskanie decyzji ZRID,- uzyskanie decyzji na wycinkê drzew,- sporz±dzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wy¿ej wymienionych bran¿,- sporz±dzenie przedmiarów robót dla wy¿ej wymienionych bran¿,- opracowanie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia,- sporz±dzenie projektu sta³ej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnieñ.Dokumentacjê nale¿y sporz±dziæ i dostarczyæ w wersji papierowej – 4 komplety oraz w wersji elektronicznej -2 komplety.WARUNKI SZCZEGÓLNE:1. Wykonawca winien na bie¿±co uzgadniaæ z Zamawiaj±cym przyjête rozwi±zania projektowe. Zamawiaj±cy ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie siê do proponowanych rozwi±zañ projektowych.2. Dokumentacjê projektow± Wykonawca winien opracowaæ na aktualnej mapie do celów projektowych.3. Dokumentacjê projektow± Wykonawca winien opracowaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego.4. Prace projektowe winny byæ prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie uprawnienia budowlane.5. Dokumentacja projektowa winna posiadaæ wszystkie uzgodnienia i opinie zewnêtrzne oraz opracowania wymagane do uzyskania decyzji pozwolenia na budowê lub zg³oszenia robót, a tak¿e do wykonania tych robót.6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty zwi±zane z uzyskaniem materia³ów i informacji do projektowania oraz koszty zwi±zane z uzgodnieniami.B. Zakres budowy ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu przewiduje:- przebudowê, budowê, remont konstrukcji nawierzchni jezdni,- budowê zatok autobusowych,- przebudowê, budowê chodników,- budowê ¶cie¿ki rowerowej,- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,- budowê o¶wietlenia ulicznego,- budowê kanalizacji deszczowej,- wykonanie trawników oraz nasadzeñ,- przebudowê sieci gazowej i przy³±czy gazowych, sieci elektroenergetycznej, pozosta³ych urz±dzeñ naziemnych i podziemnych w przypadku takiej konieczno¶ci.C. Wykonanie i monta¿ tablic informacyjnych projektowych wskazuj±cych na wspó³finansowanie zadania, zgodnie ze wzorem udostêpnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Kancelarii Rady Ministrów pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-fundusz-inwestycji-lokalnych – 2 szt.Warunki realizacji zamówienia:1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia. S± to miêdzy innymi: koszty uzgodnieñ, map, prób, badañ, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usuniêcia ewentualnie wystêpuj±cych kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej/deszczowej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodoci±gowych wraz z wymian±w³azów studzienek j.w., 2. Zaleca siê, aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty dokona³ wizji w terenie oraz zdoby³ wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty.3. Wszystkie u¿yte materia³y winny spe³niaæ obowi±zuj±ce normy i posiadaæ niezbêdne deklaracje zgodno¶ci, atesty, certyfikaty.4. Wykonawca opracuje niezbêdne projekty tymczasowej organizacji ruchu wrazz uzgodnieniami, zwi±zane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, wraz z wykonaniem oznakowania na kosztw³asny.5. Roboty bêd± prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami.6. Wszelkie prace zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia nale¿y prowadziæ w sposób jak najmniej uci±¿liwy dla mieszkañców. 7. O planowanych utrudnieniach oraz zamkniêciu odcinka ulicy dla ruchu nale¿y skutecznie powiadomiæ mieszkañców z 7 dniowym wyprzedzeniem.8. Zamawiaj±cy wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebêd±cych w zakresie wykonywanych prac.9. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporz±dkuje teren budowy.10. Wszelkie w±tpliwo¶ci i szczegó³y dotycz±ce wykonywanej pracy niewyja¶nione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uzgadniaæ z Zamawiaj±cym.11. Wykonawca nie mo¿e umieszczaæ ¿adnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiaj±cego.12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania.13. Warstwa wyrównawcza i warstwa ¶cieralna ulicy £ukasiñskiego na odcinku od drogi technologicznej D-21 do ulicy Andrzeja Struga (ok. 500 m) zostanie u³o¿ona przez Wykonawcê drogi ekspresowej S14, po wcze¶niejszym wykonaniu warstw konstrukcyjnych przez Wykonawcê zadania pn. „Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu”. Dokumentacja techniczna przygotowana przez Wykonawcê ci±gu ulic winna byæ uzgodniona przez Wykonawcê drogi ekspresowej S-14. Ponadto Wykonawca drogi ekspresowej S-14 udzieli gwarancji na wykonanie warstw pod warunkiem, ¿e na ka¿dym etapie przebudowy ulicy £ukasiñskiego bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ kontroli dokumentacji technicznej i kontroli realizacji robót ni¿szych warstw konstrukcyjnych, a tak¿e do przeprowadzenia testów i badañ w przypadku zg³oszenia roszczeñ z tytu³u gwarancji.Za³±cznik:Program funkcjonalno – u¿ytkowy.UWAGA:Zamawiaj±cy wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcê i Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane ni¿ej czynno¶ci: roboty drogowe, roboty kanalizacyjne, instalacje elektryczne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówieñ publicznych w zakresie warto¶ci do 3.000.000,00 z³, na warunkach – odpowiednio: - przez Wykonawcê niepodlegaj±cego wykluczeniu; - przez Wykonawcê spe³niaj±cego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udzia³u w postêpowaniu; - z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunków umowy, jak w postêpowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena, okres gwarancji (ca³kowity, ale nie d³u¿szy ni¿ 10 lat), wysoko¶æ kar umownych, zatrudnienie min. 1 osoby niepe³nosprawnej lub bezrobotnej

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (ca³kowity, ale nie d³u¿szy ni¿ 10 lat)

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kar umownych

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie min. 1 osoby niepe³nosprawnej lub bezrobotnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym wg art. 113 PZP: Wykonawca prowadz±c dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, wg art. 116 PZP: Wykonawca wykona³ (zakoñczy³ wykonanie) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± o warto¶ci minimum 3.000.000,00 z³, odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia („zwi±zan± z przedmiotem zamówienia” ), tj. roboty drogowe oraz co najmniej 1 robotê budowlan± o warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³., odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia („zwi±zan± z przedmiotem zamówienia” ), tj. roboty kanalizacyjne, potwierdzone dowodami okre¶laj±cymi, ¿e te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, UWAGA – dotyczy sumowania warto¶ci: Zamawiaj±cy uzna: - warto¶æ robót stanowi±c± sumê warto¶ci maksymalnie trzech wykonanych robót budowlanych, odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia w ka¿dej bran¿y, tj. sumê 3 robót drogowych oraz sumê 3 robót kanalizacyjnych; - powy¿ej okre¶lone do¶wiadczenie w dwóch wymaganych bran¿ach wykazane ³±cznie w 1, 2 lub 3 zamówieniach pod warunkiem wyodrêbnienia warto¶ci tych bran¿, tj. drogowej oraz kanalizacyjnej; Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wod. – kan., - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wod. – kan.; - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej, - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem; wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, dotyczy robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia („zwi±zanych z przedmiotem zamówienia”), tj.: roboty drogowe oraz roboty kanalizacyjne; wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 70.000,00 z³, s³ownie z³otych: siedemdziesi±t tysiêcy 00/100, wniesionym przed up³ywem terminu sk³adania ofert i obejmuj±cym okres zwi±zania ofert±, tj. okres rozpoczynaj±cy siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert do dnia 23.06.2021 r. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. UWAGA: Terminem wniesienia wadium w formie pieniê¿nej jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni z³o¿yæ pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê, np. z umowy konsorcjum. 2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno wskazywaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e zawieraæ deklaracjê (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pe³nomocnika. 3. Spó³ka cywilna ubiegaj±ca siê o udzielenie zamówienia nie ma obowi±zku powo³ywania pe³nomocnika i mo¿e byæ reprezentowana przez wspólników - ka¿dego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spó³ki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba ¿e umowa lub uchwa³a wspólników stanowi odmiennie. 4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. [art. 59 PZP].

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Stosownie do tre¶ci art. 455 ust. 1 PZP dopuszczalna jest zmiana umowy: 1) niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, o ile zosta³a przewidziana w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowieñ umownych, które mog± obejmowaæ postanowienia dotycz±ce zasad wprowadzania zmian wysoko¶ci ceny, je¿eli spe³niaj± one ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) okre¶laj± rodzaj i zakres zmian, b) okre¶laj± warunki wprowadzenia zmian, c) nie przewiduj± takich zmian, które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy; 2) gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê: a) je¿eli taka mo¿liwo¶æ zosta³a przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa w pkt 1, lub b) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy, lub c) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego Podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 PZP; 3) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcê, dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków; 4) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy. 2. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15%, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, Zamawiaj±cy: 1) nie mo¿e wprowadzaæ kolejnych zmian umowy w celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy; 2) po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza og³oszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub przekazuje Urzêdowi Publikacji Unii Europejskiej. 4. Je¿eli umowa zawiera postanowienia dotycz±ce zasad wprowadzania zmian wysoko¶ci cen, dopuszczaln± warto¶æ zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub dopuszczaln± warto¶æ zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala siê w oparciu o zmienion± cenê. 5. Stosownie do tre¶ci art. 454. ust. 1 PZP nie jest dopuszczalna istotna zmiana zawartej umowy z wyj±tkiem przypadków wskazanych w powy¿szych ust. 1 do 3, przy czym zmiana umowy jest istotna, je¿eli powoduje, ¿e charakter umowy zmienia siê w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególno¶ci je¿eli zmiana: 1) wprowadza warunki, które gdyby zosta³y zastosowane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to wziêliby w nim udzia³ lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjête zosta³yby oferty innej tre¶ci; 2) narusza równowagê ekonomiczn± stron umowy na korzy¶æ Wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie; (...) pe³ny tekst znajduje siê w § 15 i w § 16 Ogólnych warunków umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 29.2.b do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-26 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Wszystkie kryteria, tj.: - cena, - okres gwarancji (ca³kowity, ale nie d³u¿szy ni¿ 10 lat), - wysoko¶æ kar umownych, - zatrudnienie min. 1 osoby niepe³nosprawnej lub bezrobotnej

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: w sprawach merytorycznych: 1) Mariusz Bibel, inspektor, pok. nr 206, tel.: (42)714-32-28 oraz 2) Alina Zawadzka, z-ca naczelnika, pok. nr 203, tel.: (42)714-38-20; w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, g³. specjalista pok. 219, tel.: (42) 714 32-00, 2) Lech D±bski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-31-64 oraz 3) Agnieszka Sobczak, g³ówny specjalista, 4) Ma³gorzata Garus, starszy inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34.
2021-05-11 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.