Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036342/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050648 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Pompy - część 1 - dostawa części do pomp”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pompy - część 1 - dostawa części do pomp”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cbc0c0f-9e97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036342/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/EZM/33
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46259,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, części do pomp zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.Informacja o opcjach.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SWZ, o wartości 60 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Pozostałą ilość przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 6 partiach. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt 4.1.Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni, licząc od daty przekazania zlecenia.O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.Do każdej dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:a) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT,Informacja o ofertach częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części.Zamówienie jest częścią większego zamówienia – na dostawę pomp i części do pomp. Decyzja w sprawie podzielenia przedmiotu niniejszego zamówienia na jeszcze mniejsze części nie spowodowałaby zwiększenia konkurencyjności postępowania. Przedmiot zamówienia z uwagi na swą wielkość, nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia małym i średnim przedsiębiorcom dostępu do zamówienia.Informacja o ofertach wariantowychZamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Negocjacje treści ofert1) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji.2) Zamawiający może zaprosić Wykonawców, których oferty nie zostały odrzuconedo negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia a po zakończeniu etapu negocjacji Zamawiający może zaprosić Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.3) Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści specyfikacji oraz dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.4) Prowadzone negocjacje mają charakter poufny.5) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z etapu negocjacji i dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenieo zamówieniu.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122000-0 - Pompy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Pzp, Kopalnia Soli „Wieliczka” z siedzibą w Wieliczce, Park Kingi 1, zawiadamia o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na fakt, iż w niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
| 2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
- Zakup specjalistycznego sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)
więcej: Pompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





