Og³oszenie z dnia 2021-05-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00017098/01 - Og³oszenie z dnia 2021-03-12
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00050623 z dnia 2021-05-11 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz p³yt CD/DVD na potrzeby SP ZOZ w £apach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W £APACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £apy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 814 24 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.szpitallapy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz p³yt CD/DVD na potrzeby SP ZOZ w £apach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8db6e4a-8330-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00050623
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003436/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Komputery, monitory, drukarki, urz±dzenia wielofunkcyjne, tonery i materia³y eksploatacyjne do drukarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00017098/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak postêpowania: ZP/4/2021/TP
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 94101,40 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza do sk³adania ofert czê¶ciowych. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z trzech pakietów: a) Pakiet nr 1 – Tonery, tusze4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wk³ady barwi±ce
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 91534,14 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza do sk³adania ofert czê¶ciowych. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z trzech pakietów: Pakiet nr 2 – P³yty CD/DVD4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32353100-3 - P³yty
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12906,88 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza do sk³adania ofert czê¶ciowych. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z trzech pakietów: Pakiet nr 3 – Czê¶ci eksploatacyjne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30124300-7 - Bêbny do maszyn biurowych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11303,70 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66610,65
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 79564,78
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67631,55
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globo Group Jacek Kania, Grzegorz Kania S.C., 25-565 Kielce, ul. Magazynowa 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 67631,55
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5389,97
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11005,43
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5389,97
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D.K.KURPIEL SP.J., WOLNO¦CI 66, 58-500 JELENIA GÓRA
7.3.4) Miejscowo¶æ: Jelenia Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5389,37
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7293,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9163,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7293,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globo Group Jacek Kania, Grzegorz Kania S.C., 25-565 Kielce, ul. Magazynowa 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7293,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
| 2021-05-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z £AP
- "Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w £upiance Starej"
- "Zakup i dostawa agregatów w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- Modernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Uhowie wraz z zagospodarowaniem terenu, na dzia³ce o nr. geod. 165/1, gmina £apy.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI US£UGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
wiêcej: przetargi w £apach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z kompletami materia³ów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Dostawy materia³ów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- "Dzier¿awa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z us³ug± serwisowo-materia³ow± dla Polskiej Akademii Nauk".
wiêcej: Bêbny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





