eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-670386f8-5115-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.43 Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno - sportowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.51.2021.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 250714,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych przy
ul. Horacego/Owidiusza etap I,
Dla terenu przy ul. Horacego/Owidiusza etap I: posadowienie szafy oświetleniowej SO2, posadowienie 2 słupków z gniazdami SGx, posadowienie 1 szafy zasilającej SZ1, posadowienie 4 szt. nowych słupów oświetleniowych, montaż 4 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 32,3W, ułożenie ok. 498 m. kablowej linii oświetleniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla oświetlenia alejek oraz placu z linarium.
Na terenie przy ul. Horacego na działce 1/764 znajduje się szafa kablowo-pomiarowa SKP3-1P nr 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do umowy.
Wymagana gwarancja minimum 60 miesięcy na przeprowadzone roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 58778,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych przy
ul. Kaczmarskiego,
Dla terenu przy ul. Kaczmarskiego: posadowienie szafy oświetleniowej SO3, posadowienie 2 słupków z gniazdami SGx, posadowienie 10 szt. nowych słupów oświetleniowych, montaż 8 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 32,3W, montaż 2 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 320 W, ułożenie ok. 393 m. kablowej linii oświetleniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla oświetlenia placu zabaw, strefy streetworkout, boiska, dojść do obiektów.
Na terenie przy ul. Kaczmarskiego na działce 123/4 znajduje się złącze kablowo-pomiarowe ZK1x1P.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do umowy.
Wymagana gwarancja minimum 60 miesięcy na przeprowadzone roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 82047,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych przy
ul. Krajeneckiej.
Dla terenu przy ul. Krajeneckiej: posadowienie szafy oświetleniowej SO4, posadowienie 2 słupków z gniazdami SGx, posadowienie 10 szt. nowych słupów oświetleniowych, montaż 5 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 32,3W, montaż 7 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 375W, ułożenie ok. 624 m. kablowej linii oświetleniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla oświetlenia alejek, placu zabaw, siłowni, górki saneczkowej, boiska do piłki nożnej.
Na terenie przy ul. Krajeneckiej na działce 6/147 w okolicy stacji transformatorowej znajduje się szafa kablowo-pomiarowa SKP3-1P nr 2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do umowy.
Wymagana gwarancja minimum 60 miesięcy na przeprowadzone roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 109889,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93076,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEM Zakład Elektrotechniczny Jakub Maćkowiak, Stefan Maćkowiak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7772299190

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 6

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-051

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEM Zakład Elektrotechniczny Jakub Maćkowiak, Stefan Maćkowiak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7772299190

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 6

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-051

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162633,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEM Zakład Elektrotechniczny Jakub Maćkowiak, Stefan Maćkowiak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7772299190

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 6

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-051

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.