eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie w 2021 r. pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew na ulicach i terenach gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050311 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w 2021 r. pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew na ulicach i terenach gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TERENÓW PUBLICZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ZTP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010496921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 23

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-261

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22)277 05 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bom@ztp.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ztp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w 2021 r. pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew na ulicach i terenach gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-103ecedf-9010-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000101/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pielęgnacja zieleni wysokiej na terenach administrowanych przez ZTP.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZTP-IV.26.5.2021.MBO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 425165,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie zleceń Zamawiającego pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew na ulicach i terenach gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.2. W zakres ww. przedmiotu zamówienia wchodzić będzie:1. Wycinka drzew.2. Cięcia w koronach i przy pniu.2.1. Cięcia sanitarne i korygujące.2.2. Cięcia formujące drzew o obw. do 50 cm.2.3. Cięcia techniczne.2.4. Usuwanie odrostów.3. Wywóz połamanych konarów i gałęzi.4. Usuwanie karp.5. Frezowanie karp.6. Pielęgnacja drzew młodych o obw. do 50 cm.6.1. Palikowanie/zakładanie odciągów.6.2. Utrzymanie opalikowania/odciągów.6.3. Demontaż opalikowania/odciągów.6.4. Wykonanie misy drzewa.6.5. Ściółkowanie korą.6.6. Pielenie misy drzewa.6.7. Nawożenie.6.8. Stosowanie środków ochrony roślin.6.9. Usuwanie młodych nasadzeń wraz z opalikowaniem.6.10. Zakładanie osłon na pnie drzew.6.11. Montaż worków do podlewania drzew.6.12. Obsługa worków nawadniających do podlewania drzew - podlewanie.6.13. Demontaż worków do podlewania drzew.6.14. Dostawa worków do podlewania drzew.7. Ściółkowanie korą drzew starszych.8. Usuwanie zanieczyszczeń z drzew.9. Działania interwencyjne w trybie pilnym w godzinach popołudniowych w dni robocze oraz dni ustawowo wolne od pracy.10. Inne.10.1. Wymiana podłoża – wokół drzew istniejących.10.2. Wymiana podłoża - w miejscu po usuniętym drzewie.10.3. Wykonanie wiązań elastycznych (wzmacnianie mechaniczne drzew).10.4. Wykonanie podpór drzew starszych.10.5. Wykonanie odciągów do drzew.10.6. Montaż budek lęgowych typ A, B lub C.10.7. Demontaż, przewieszenie budek lęgowych typ A, B lub C.10.8. Wycinka krzewów.11. Sadzenie drzew.12. Montaż metalowych wygrodzeń typu ZOM.12.1. Zakup i montaż wygrodzeń metalowych typu ZOM.12.2. Naprawa wygrodzeń metalowych typu ZOM.3. Malowanie wygrodzeń metalowych typu ZOM.4. Obowiązkiem Wykonawcy w czasie trwania umowy jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach umowy od daty zawarcia umowy do jej zakończenia w wysokości nie mniejszej niż 20 % wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia.5. Przedmiot zamówienia określają:- warunki techniczne i standardy jakościowe realizacji umowy określa załącznik nr 2 do umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460501,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594999,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460501,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Garden-Parki Marcin Chruścikowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład usług ogrodniczych "CHABER" Wlazło-Michałowicz Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211010587

7.3.3) Ulica: Modzielewskiego 23 m 76

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-679

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460501,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.