Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024983/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050311 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w 2021 r. pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew na ulicach i terenach gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TERENÓW PUBLICZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZTP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010496921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-261
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22)277 05 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bom@ztp.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ztp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w 2021 r. pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew na ulicach i terenach gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-103ecedf-9010-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000101/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pielęgnacja zieleni wysokiej na terenach administrowanych przez ZTP.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTP-IV.26.5.2021.MBO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 425165,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie zleceń Zamawiającego pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew na ulicach i terenach gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.2. W zakres ww. przedmiotu zamówienia wchodzić będzie:1. Wycinka drzew.2. Cięcia w koronach i przy pniu.2.1. Cięcia sanitarne i korygujące.2.2. Cięcia formujące drzew o obw. do 50 cm.2.3. Cięcia techniczne.2.4. Usuwanie odrostów.3. Wywóz połamanych konarów i gałęzi.4. Usuwanie karp.5. Frezowanie karp.6. Pielęgnacja drzew młodych o obw. do 50 cm.6.1. Palikowanie/zakładanie odciągów.6.2. Utrzymanie opalikowania/odciągów.6.3. Demontaż opalikowania/odciągów.6.4. Wykonanie misy drzewa.6.5. Ściółkowanie korą.6.6. Pielenie misy drzewa.6.7. Nawożenie.6.8. Stosowanie środków ochrony roślin.6.9. Usuwanie młodych nasadzeń wraz z opalikowaniem.6.10. Zakładanie osłon na pnie drzew.6.11. Montaż worków do podlewania drzew.6.12. Obsługa worków nawadniających do podlewania drzew - podlewanie.6.13. Demontaż worków do podlewania drzew.6.14. Dostawa worków do podlewania drzew.7. Ściółkowanie korą drzew starszych.8. Usuwanie zanieczyszczeń z drzew.9. Działania interwencyjne w trybie pilnym w godzinach popołudniowych w dni robocze oraz dni ustawowo wolne od pracy.10. Inne.10.1. Wymiana podłoża – wokół drzew istniejących.10.2. Wymiana podłoża - w miejscu po usuniętym drzewie.10.3. Wykonanie wiązań elastycznych (wzmacnianie mechaniczne drzew).10.4. Wykonanie podpór drzew starszych.10.5. Wykonanie odciągów do drzew.10.6. Montaż budek lęgowych typ A, B lub C.10.7. Demontaż, przewieszenie budek lęgowych typ A, B lub C.10.8. Wycinka krzewów.11. Sadzenie drzew.12. Montaż metalowych wygrodzeń typu ZOM.12.1. Zakup i montaż wygrodzeń metalowych typu ZOM.12.2. Naprawa wygrodzeń metalowych typu ZOM.3. Malowanie wygrodzeń metalowych typu ZOM.4. Obowiązkiem Wykonawcy w czasie trwania umowy jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach umowy od daty zawarcia umowy do jej zakończenia w wysokości nie mniejszej niż 20 % wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia.5. Przedmiot zamówienia określają:- warunki techniczne i standardy jakościowe realizacji umowy określa załącznik nr 2 do umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460501,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594999,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460501,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Garden-Parki Marcin Chruścikowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład usług ogrodniczych "CHABER" Wlazło-Michałowicz Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211010587
7.3.3) Ulica: Modzielewskiego 23 m 76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-679
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, MARCIN CHRUŚCIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, MARCIN CHRUŚCIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460501,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz garażu na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- "PRACE REMONTOWO-KONSERWACYJNE NA ZBIORNIKU NIESZKÓW - RZ. WRZEŚNICA, GM. ZIĘBICE"
- Wycinka drzew w Toruniu - 2 części
- "Rewitalizacja parku w miejscowości Łukowa cześć 2" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Rządowy Program Odbudowy Zabytków
- Zagospodarowanie terenu zieleni przy Al. 17 Grudnia w Gdyni
- Wycinka drzew i krzewów, usuwanie zatorów, diagnostyka drzew na terenie ZZ Inowrocław
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.