Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030819/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00110151/01 - Wynik z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050249 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu sportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 448 52 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.lis@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlub.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu sportowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cbac299-9143-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021055/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 dostawa i motaż sprzętu sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030819/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-09/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia (zwanym również urządzeniami) jest dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni i sali aerobowej, zlokalizowanych w hali widowiskowo-sportowej UM w Lublinie.2. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac związanych z dostawą i montażem sprzętu do siłowni i sali aerobowej, zwanego dalej „sprzętem”, w skład których wchodzą:2.1. wykonanie wizualizacji wnętrz, w których umieszczony zostanie przedmiot zamówienia uwzględniającej rozmieszczenie maszyn i urządzeń sportowych w sposób ergonomiczny i optymalny dla ćwiczących. Zmawiający w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy udostępni Wykonawcy dokumentację techniczną pomieszczeń objętych wizualizacją. Wykonawca przedłoży wizualizację Zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty otrzymania dokumentacji technicznej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania uwag do wizualizacji, a Wykonawca jest zobowiązany te uwagi uwzględnić. Wizualizacja będzie wymagać akceptacji Zmawiającego,2.2. uzgodnienie kolorystyki tapicerki i części lakierowanych oraz wymiaru haftu komputerowego na siedziskach sprzętu, 2.3. opatrzenie urządzeń wyposażonych w oparcia, logo Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, umieszczenie logo UM na tapicerce stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:2.3.1. pod pojęciem „umieszczenie logo UM na tapicerce” Zamawiający rozumie wyhaftowane logo UM na tapicerowanych częściach maszyn np. siodełka, siedziska2.3.2. wzór logo, Zmawiający udostępni Wykonawcy w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy,2.3.3. wielkość i kolor haftu zostanie uzgodniony pomiędzy stronami po podpisaniu umowy,2.4. dostawa sprzętu do siłowni i sali aerobowej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ na teren obiektu na własny koszt i ryzyko wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim, w ilościach, o parametrach technicznych i jakościowych wskazanych w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 2a do SWZ,2.5. usługi towarzyszące przedmiotowej dostawie, takie jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkie inne usługi dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, takie jak montaż wyposażenia zgodnie z dokumentacją techniczną udostępnioną Wykonawcy najpóźniej 3 dni od daty zawarcia umowy, instalacja, uruchomienie, konfiguracja, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Wapiennej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.