eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM KULTURY W ŻABNIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001057500

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 16

1.4.2.) Miejscowość: Żabno

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ckzabno@onet.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck.zabno.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050144

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00026063

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
4) W skład Części 1 zamówienia wchodzi m.in.:
b) Demontaż krzeseł,
c) Wymiana parkietu,
d) Rozbiórka oraz utylizacja elementów posadzki pod kanały,
e) Zabudowa z płyty OSB pod kanały elektryczne,
f) Montaż krzeseł,
g) Dostawa i montaż osłon na grzejniki,
h) Wymiana poszycia ściany czołowej sceny,
i) Wykonanie instalacji okablowania i osprzętu elektrycznego,
j) Montaż kanałów kablowych,
k) Montaż instalacji sygnałowej dźwięku i światła
l) Montaż szafek sterowania SDMX1 i SDMX2,
m) Montaż instalacji LAN,
n) Pomiary elektryczne – instalacja uziemiająca oraz natężenie oświetlenia
6) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisanego w Części 1 zamówienia określają:
a) Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4, do SWZ,
b) Przedmiary robót (pełniące funkcję pomocniczą lecz będące częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ,- Zamawiający informuję iż w przedmiarze – Załączniku nr 4.2 – względem pozycji nr 21 i 23 zastosował rozwiązania równoważne, które opisane zostały w pliku o nazwie „Przedmiar robót elektryczny – równoważności”
c) STWIORB - y– Załącznik nr 6.1 i 6.2 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7.1 do SWZ.
8) W projektowanych postanowieniach umowy (dla każdej z części) przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączone do SWZ dla części 1, przedmiary robót posiadają jedynie walor pomocniczy i mają na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia przewidzianych do realizacji.
9) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania osobno ceny za realizację każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
10) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy na realizację części 1, z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w ust.1, pkt. 4 i 5 powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
12) Gwarancja jakości i rękojmia:
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 zamówienia wynosi – 36 miesięcy.

Po zmianie:
4) W skład Części 1 zamówienia wchodzi m.in.:
b) Demontaż krzeseł,
c) Wymiana parkietu,
d) Rozbiórka oraz utylizacja elementów posadzki pod kanały,
e) Zabudowa z płyty OSB pod kanały elektryczne,
f) Montaż krzeseł,
g) Dostawa i montaż osłon na grzejniki,
h) Wymiana poszycia ściany czołowej sceny,
i) Wykonanie instalacji okablowania i osprzętu elektrycznego,
j) Montaż kanałów kablowych,
k) Montaż instalacji sygnałowej dźwięku i światła
l) Montaż szafek sterowania SDMX1 i SDMX2,
m) Montaż instalacji LAN,
n) Pomiary elektryczne – instalacja uziemiająca oraz natężenie oświetlenia
6) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisanego w Części 1 zamówienia określają:
a) Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4, do SWZ,
b) Przedmiary robót (pełniące funkcję pomocniczą lecz będące częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ,- Zamawiający informuję iż w przedmiarze – Załączniku nr 5.2 – względem pozycji nr 21 i 23 zastosował rozwiązania równoważne, które opisane zostały w pliku o nazwie „Przedmiar robót elektryczny – równoważności”
c) STWIORB - Załącznik nr 6 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7.1 do SWZ.
8) W projektowanych postanowieniach umowy (dla każdej z części) przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączone do SWZ dla części 1, przedmiary robót posiadają jedynie walor pomocniczy i mają na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia przewidzianych do realizacji.
9) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania osobno ceny za realizację każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
10) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy na realizację części 1, z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w ust.1, pkt. 4 i 5 powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
12) Gwarancja jakości i rękojmia:
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 zamówienia wynosi – 36 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.