eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM KULTURY W ŻABNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001057500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 16

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckzabno@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck.zabno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e99ec44-9255-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e99ec44-9255-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025618/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w związku z realizacja operacji pn. „Poprawa oferty spędzania wolnego czasu poprzez modernizację i zakup wyposażenia w Budynku Gminnego Centrum Kultury w Żabnie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCK.271.1.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273891,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W skład Części 1 zamówienia wchodzi m.in.:
a) Demontaż krzeseł,
b) Wymiana parkietu,
c) Rozbiórka oraz utylizacja elementów posadzki pod kanały,
d) Zabudowa z płyty OSB pod kanały elektryczne,
e) Montaż krzeseł,
f)Dostawa i montaż osłon na grzejniki,
g) Wymiana poszycia ściany czołowej sceny,
h) Wykonanie instalacji okablowania i osprzętu elektrycznego,
i) Montaż kanałów kablowych,
j) Montaż instalacji sygnałowej dźwięku i światła
k) Montaż szafek sterowania SDMX1 i SDMX2,
l) Montaż instalacji LAN,
ł) Pomiary elektryczne – instalacja uziemiająca oraz natężenie oświetlenia
Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisanego w Części 1 zamówienia określają:
a) Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4, do SWZ,
b) Przedmiary robót (pełniące funkcję pomocniczą lecz będące częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ,- Zamawiający informuję iż w przedmiarze – Załączniku nr 5.2 – względem pozycji nr 21 i 23 zastosował rozwiązania równoważne, które opisane zostały w pliku o nazwie „Przedmiar robót elektryczny – równoważności”
c) STWIORB - Załącznik nr 6 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7.1 do SWZ.
8) W projektowanych postanowieniach umowy (dla każdej z części) przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączone do SWZ dla części 1, przedmiary robót posiadają jedynie walor pomocniczy i mają na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia przewidzianych do realizacji.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania osobno ceny za realizację każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy na realizację części 1, z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w ust.1, pkt. 4 i 5 powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Gwarancja jakości i rękojmia:
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 zamówienia wynosi – 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 245154,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W skład Części 2 zamówienia wchodzi :
a) Dostawa i montaż sprzętu elektroakustycznego:
 Kolumny aktywne estradowe,
 Subwoofer aktyny
 Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem wokalnym
Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisanego w Części 2 zamówienia określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 5.3 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7.2 do SWZ.
W projektowanych postanowieniach umowy (dla każdej z części) przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania osobno ceny za realizację każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w ust.1, pkt. 4 i 5 powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 28737,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231930,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458804,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349893,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK, ul. Szewska 1/5, 32-700 Bochnia

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bogdan Gajek wspólnik spółki cywilnej P.P.U. "GP - TERM", Gajek Małgorzata P.P.U. "GP - TERM"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681800147

7.3.3) Ulica: Szewska 1

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349893,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36364,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36364,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bogdan Gajek wspólnik spółki cywilnej P.P.U. "GP - TERM", Gajek Małgorzata P.P.U. "GP - TERM"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681800147

7.3.3) Ulica: Szewska 1

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36364,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.