eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Dostawa urządzeń dostępowych do Internetu i stacji nadawczych w ramach projektu pn. Zdalna Szkoła Plus, urządzeń na potrzeby monitoringu wizyjnego



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049990 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń dostępowych do Internetu i stacji nadawczych w ramach projektu pn. Zdalna Szkoła Plus, urządzeń na potrzeby monitoringu wizyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń dostępowych do Internetu i stacji nadawczych w ramach projektu pn. Zdalna Szkoła Plus, urządzeń na potrzeby monitoringu wizyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef932de-87ce-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000885/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu pn. „Zdalna Szkoła Plus”

1.2.3 Publiczny Internet w Gminie Moszczenica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja zadania dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa I: Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIF.271.2.2021.WD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233292,68 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Zamówienia – Dostawa urządzeń dostępowych do Internetu i stacji nadawczych w ramach programu Zdalna Szkoła PlusW ramach niniejszego zamówienia należy dostarczyć:a)Zamawiający jest operatorem telekomunikacyjnym wpisanym do rejestru JST w UKE. Dysponuje stacjami bazowymi WiFi firmy Ruckuss pracującymi zarówno w częstotliwościach 2.4 GHz jak i 5GHz. Jako urządzeń klienckich Zamawiający używa sprzętu firmy Ubiquity. W systemie znajduje się obecnie zdefiniowanych ponad 500 urządzeń. W ramach zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć urządzenia zdefiniowane poniżej lub równoważne (kompatybilne ze stacjami bazowymi firmy Ruckuss). Wykonawca może dostarczyć równoważne urządzenia klienckie innego producenta, jednakże w takim przypadku ma obowiązek dostarczenia sprzętu współpracującego z istniejącymi stacjami bazowymi firmy RuckussRodzaj sprzętu Liczba sztuk Przeznaczenie i parametry sprzętuDostęp do Internetu – urządzenie abonenckie 10 Antena Ubiquiti Nano Station MIMO 2.4 GHz; 11.2 dBiDostęp do Internetu - Antena 10 Antena Ubiquiti Nano Station MIMO 5 GHz; 16 dBiDostęp do Internetu - urządzenie abonenckie 5 Antena Ubiquiti Nano Station Loco M2; 8 dBiDostęp do Internetu - urządzenie abonenckie 5 Antena Ubiquiti Nano Station Loco M5; 13 dBiCały dostarczony przez Wykonawcę Sprzęt musi pochodzić z legalnego źródła, być zakupiony w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta i objęty standardowym pakietem usług gwarancyjnych w cenie urządzenia oraz świadczonych poprzez sieć serwisową producenta na terenie Polski, sprzęt i akcesoria muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt wraz z naklejkami, zgodnymi z projektem rządowym o nazwie „Zdalna szkoła Plus”. Gwarancja: minimum 12 miesięcy.b) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć 6 (sześć) stacji nadawczych Akcespoint Ruckus T310S + licencje (Ruckus T310s, 120x30 deg, Outdoor 802.11 Ruckus T310s, 120x30 deg, Outdoor 802.11ac Wave 2 2x2:2, 120 degree sector, dual band concurrent Access point, one ethernet port, PoE input, DC input and USB port, lub urządzenia równoważne. Urządzenia muszą być wyposażone we wszelkie niezbędne elementy mocujące. Zamawiający podaje nazwę i model przykładowych urządzeń ponieważ dysponuje już infrastrukturą, w której pracuje około 20 stacji nadawczych opartych o system zarządzania firmy Ruckuss. Dostarczone urządzenia muszą pracować zarówno w częstotliwościach 2.4 GHz jak i 5GHz. Urządzenia muszą mieć możliwość konfiguracji i zarządzania poprzez posiadany przez Zamawiającego kontroler WiFi (wykonawca ma obowiązek dostarczyć wszelkie niezbędne licencje). Gwarancja: minimum 36 miesięcyc) Dodatkowa licencja pojedynczą instancję wirtualnego kontrolera WiFi w celu zapewnienia redundancji w zakresie konfiguracji i zarządzania dla stacji bazowych RuckusSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I opisany został w Rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 46300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Zamówienia – Dostawa urządzeń na potrzeby monitoringu wizyjnegoW ramach tej części zamówienia należy dostarczyć sprzęt dla potrzeb obsługi sieci monitoringu CCTV:a) Dwie półki do istniejącej macierzy dyskowej. Zamawiający dysponuje macierzą dyskową firmy HPE MSA 2050 z kontrolerami o numerach seryjnych 7CE746M388 oraz 7CE746M401 Wykonawca dostarczy w ramach zamówienia dwie półki dyskowe wraz z pełnym okablowaniem umożliwiającym redundantne podłączenie nowo dostarczonych urządzeń do istniejącej macierzy dyskowej oraz sieci prądowej. Gwarancja minimum 25 miesięcy. Każda z półek ma zostać dostarczona wraz z zamontowanymi (gotowymi do pracy) dyskami 6 sztuk J9F42A HPE MSA 600GB 12G SAS 15K 2.5in ENT HDD8 sztuk J9F48A HPE MSA 1.2TB 12G SAS 10K 2.5in ENT HDDGwarancja: minimum 25 miesięcyb) Przełącznika umożliwiającego zestawienie stosu z istniejącym u zmawiającego przełącznikiem CISCO9300 (part no C9300-48S-A, Serial No. FOC2437L0XS). Urządzenie musi być wyposażone we wszystkie niezbędne kable i licencje umożliwiające zbudowanie w.w. stosu. Urządzenie musi posiadać redundantne zasilaniec) Kamery CCTVGmina Moszczenica dysponuje obecnie Centrum Monitoringu Wizyjnego, w którym osoby zatrudnione przez urząd 24/7 monitorują bezpieczeństwo jednostek organizacyjnych całej Gminy na podstawie obrazu z ponad 150 kamer IP. Obraz z kamer jednocześnie rejestrowany jest na macierzach dyskowych poprzez oprogramowanie zainstalowane na maszynach wirtualnych. Wykonawca ma obowiązek w ramach niniejszego przedsięwzięcia dostarczyć kamery IP zgodne z działającym już systemem opartym o oprogramowanie firmy Novus, bądź dokonać wymiany istniejącego systemu monitoringu na nowy o parametrach nie gorszych od obecnie działającego, instalację i konfigurację obecnie działających kamer i przeszkolenie pracowników dozoru CCTV.Zamawiający wymaga, aby dostarczone kamery, były w pełni kompatybilne z wdrożonym u Zamawiającego oprogramowaniem- Novus Management System do sterowania i monitorowania stanu kamer IP – a dodanie kamer do systemu NMS nie wymagało nabycia oraz instalacji dodatkowych licencji.Zamawiający poniżej przedstawia minimalne wymagania dotyczące żądanego sprzętu. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt równoważny bądź lepszy.Cały dostarczony przez Wykonawcę Sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z legalnego źródła, być zakupiony w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta i objęty standardowym pakietem usług gwarancyjnych w cenie urządzenia oraz świadczonych poprzez sieć serwisową producenta na terenie Polski, sprzęt i akcesoria muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt wraz z naklejkami, zgodnymi z projektem rządowym o nazwie „Zdalna szkoła”.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II opisany został w Rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30214000-2 - Stacje robocze

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79919,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79919,25

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH S.C. M. Duda, P. Kapusta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472398570

7.3.3) Ulica: ul. Maratońska nr 67/69

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-102

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79919,25

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199752

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229999

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199752

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH S.C. M. Duda, P. Kapusta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472398570

7.3.3) Ulica: ul. Maratońska nr 67/69

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-102

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199752,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.