eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049801 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Działoszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438437461

1.5.8.) Numer faksu: 438413680

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8892ec85-b167-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002328/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Wiatrakowa Góra w Działoszynie

1.1.5 Rozbudowa sieci wod-kan w ul. Akacjowej w Działoszynie - etap I i II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem"określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1)dokumenty w formacie„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacieinnym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawcabędzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.2.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany programAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MBw txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Szczegółowe wymagania określonezostały w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informuję że, ADMINISTRATOR DANYCH BURMISTRZMIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH u ADOiod@dzialoszyn.pl lub pisemnie na adres administratora.CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWAPRAWNA Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie,np. „Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna”znak IZP.GPOŚ.VI.271.1.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym.; na podstawie art. 275 ust. ust1. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019) ODBIORCYDANYCH Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; atakże odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26września 2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisówogólnychPRZYSŁUGUJĄCE PRAWA posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. PRAWOWNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargido organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODOprzetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora.Prezes Urzędu Ochrony DanychOsobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.PRZEKAZANIE DANYCH Pani/Pana dane niesą przekazywane do Państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej, nie będąprofilowaneZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE W odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODOOKRES ARCHIWIZACJI Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowyINNE obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp; DODATKOWE INFORMACJE ** Skorzystanie przezosobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowaw art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z ustawą.*** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.GPOŚ.VI.271.1.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Wiatrakowa Góra w Działoszynie Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ – z opisem „Część I (Wiatrakowa Góra)”. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z dokumentacji projektowej w tym w szczególności projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 8 do SWZ z opisem „Część I (Wiatrakowa Góra)”. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów przedmiaru a w szczególności zignorowanie jego zakresu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp:1) polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i jest zgodne z zamówieniem podstawowym.2) zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Rozbudowa sieci wod-kan w ul. Akacjowej w Działoszynie etap I i IISzczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ – z opisem „Część II (Akacjowa)”. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z dokumentacji projektowej w tym w szczególności projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 8 do SWZ z opisem „Część I (Akacjowa)”. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów przedmiarua) a w szczególności zignorowanie jego zakresu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp:1) polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i jest zgodne z zamówieniem podstawowym.2) zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

15.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania szczegółowych warunków w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania szczegółowych warunków w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż:Dla części I: 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) Dla części II: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ,4) Zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch robót budowlanych dotyczących budowy/przebudowy/rozbudowy sieci wodociągowej/kanalizacyjnej zgodnie z przedmiotem zamówienia z czego min. jedna o łącznej wartości Dla części I: min. 70.000,00zł. brutto w ramach jednego kontraktu;Dla części II: min. 100.000,00zł. brutto w ramach jednego kontraktu; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane . z załączeniem dowodów w formie referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończoneWykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.b) iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadających określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego:a także na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ,Wykonawca w pierwszej kolejności dokonuje potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 15 pkt 15.1 SWZ16.2 . Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.16.3 Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.16.4 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu o którym mowa w pkt 11.11 dane umożliwiające dostęp do tych środków; ………………………………………………………………….2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.16.5 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonymwymaganiom przez Zamawiającego Wykonawca złoży: Oświadczenie, że oferowane robotybudowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - w treści formularzaofertowego lub odrębne oświadczenie zgodne z treścią pkt 3 formularza ofertowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I: 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).Dla części II: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).13.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.13.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2.13.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto ZamawiającegoBank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podając znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.VI.271.1.2.2021 z dopiskiem:„Wadium – Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna część ….” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.13.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Dokument wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.VI.271.1.2.2021 oraz dopisek: „Wadium – Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna część ….”Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 13.6. Gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zawierać następujące elementy:1) znak oraz nazwę postępowania oraz dopisek: „Wadium – Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna część ….”2) nazwę i siedzibę Wykonawcy/Wykonawców (dot. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)3) nazwę i siedzibę beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego)4) nazwę i siedzibę gwaranta lub poręczyciela (np. ubezpieczyciela, banku itp.)5) określenie przedmiotu gwarancji lub poręczenia tj. wierzytelności która ma zostać zabezpieczona6) termin ważności gwarancji lub poręczenia (musi być zgodny z terminem związania Wykonawcy złożona ofertą w danym postępowaniu)7) oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej).Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowieniaPełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariuszapowinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,3) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożoneprzez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji4. Dokumenty, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia musi złożyć osobno każdyz Wykonawców składających ofertę wspólną. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaoddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu, natomiast warunki dotyczące spełniania warunków udziału w postępowania muszą być spełnione łącznie przez wykonawcówktórzy składają ofertę wspólnie;5. W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani sąjako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie – jeżeli forma reprezentacji nie wynika zinnych dokumentów załączonych do oferty – zobligowani są załączyć do oferty powyżejwyszczególnione pełnomocnictwo;6. W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale 15SWZ wymagania te mogą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertęwspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);7.Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SWZ wzorach, składa ipodpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonymna podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składającychofertę wspólną;8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłączniez Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym;9. Jeżeli ofertaWykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tychWykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika które roboty budowlane, dostawy Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanelub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie musi być zgodne z treściąoświadczenia będącego załącznikiem nr 4b do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 454 oraz art. 455 pzp a warunki takiej zamiany zawarte zostały w § 12 projektu umowy będącego Załącznikiem Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.