Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621502/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowej zabudowy asenizacyjnej przystosowanej do zabudowy pojazdu hakowego zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goplańska
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3515 290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10267501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. , której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowej zabudowy asenizacyjnej przystosowanej do zabudowy pojazdu hakowego zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce932d75-8cff-4d1e-b5d8-6ac9361b3a4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224294/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa fabrycznie nowej zabudowy asenizacyjnej przystosowanej do zabudowy pojazdu hakowego zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 109666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
CPV 34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej (Załącznik nr A do SWZ). Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. Zakres dostaw i zasady jej wykonywania określa Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia ze szczególną starannością z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, standardów i reguł wykonywania dostaw objętych niniejszą umową, a także zasad etyki zawodowej.
3. Wykonawca powiadomi Zamawiającego drogą elektroniczną z 2 dniowym wyprzedzeniem o terminie dostarczenia zbiornika.
4. Wykonawca wyda zbiornik w siedzibie Zamawiającego w dniach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500..
5. W dniu wydania zbiornika wykonawca przekaże zamawiającemu atesty materiałowe dla przedmiotu zamówienia.
6. Ilekroć w SWZ lub w załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę jak również norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia zbiornika przed zawarciem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190527,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190527,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190527,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOP SERVICE Grzegorz Kądziela – wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading s.c. G. Kądziela A. Kądziela
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela GP TRUCK TRADING– wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading s.c. G. Kądziela A. Kądziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213290013
7.3.3) Ulica: Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190527,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.