eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokObs³uga weterynaryjna



Og³oszenie z dnia 2021-05-10


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00049632 z dnia 2021-05-10

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga weterynaryjna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Schronisko dla Zwierz±t w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050332329

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dolistowska 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-197

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 502690002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Schronisko@schronisko.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.schronisko.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zapobieganie bezdomno¶ci zwier¿at

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obs³uga weterynaryjna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8adaef45-b161-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00049632

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002453/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Obs³uga weterynaryjna Schroniska dla Zwierz±t i Akcent ZOO

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Schronisko dla Zwierz±t w Bia³ymstoku, ul. Dolistowska 2, 15-197 Bia³ystok/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiaj±cego/; kontakt z inspektorem Danych jest mo¿liwy pod adresem e-mail: rodo@schronisko.bialystok.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Sch.Z/072021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 139236,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 139236,00

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obs³uga weterynaryjna oraz kastracja zwierz±t przebywaj±cych w obiekcie schroniska dla Zwierz±t przy ul. Dolistowskiej 2

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 105902,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85200000-1 - Us³ugi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty powinna obejmowaæ pe³ny zakres us³ugi okre¶lony w rozdziale I SWZ i uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2. Cena ma byæ wyra¿ona w z³otych polskich brutto z uwzglêdnieniem nale¿nego podatku VAT. Cenê oferty nale¿y podaæ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.3. Dla porównania ofert Zamawiaj±cy przyjmuje cenê ofertow± brutto, okre¶lon± w formularzu ofertowym.4. W wyniku nieuwzglêdnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 1, a które mog± wp³yn±æ na cenê przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosiæ bêdzie skutki b³êdów w ofercie. Wykonawca powinien zapoznaæ siê z przedmiotem zamówienia w celu skalkulowania ceny oferty z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu w sytuacjach nag³ych

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cena oferty powinna obejmowaæ pe³ny zakres us³ugi okre¶lony w rozdziale I SWZ i uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2. Cena ma byæ wyra¿ona w z³otych polskich brutto z uwzglêdnieniem nale¿nego podatku VAT. Cenê oferty nale¿y podaæ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.3. Dla porównania ofert Zamawiaj±cy przyjmuje cenê ofertow± brutto, okre¶lon± w formularzu ofertowym.4. W wyniku nieuwzglêdnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 1, a które mog± wp³yn±æ na cenê przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosiæ bêdzie skutki b³êdów w ofercie. Wykonawca powinien zapoznaæ siê z przedmiotem zamówienia w celu skalkulowania ceny oferty z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obs³uga weterynaryjna zwierz±t przebywaj±cych w obiekcie Akcent ZOO przy ul. Podle¶nej 4 w Bia³ymstoku

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33334,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85200000-1 - Us³ugi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty powinna obejmowaæ pe³ny zakres us³ugi okre¶lony w rozdziale I SWZ i uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2. Cena ma byæ wyra¿ona w z³otych polskich brutto z uwzglêdnieniem nale¿nego podatku VAT. Cenê oferty nale¿y podaæ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.3. Dla porównania ofert Zamawiaj±cy przyjmuje cenê ofertow± brutto, okre¶lon± w formularzu ofertowym.4. W wyniku nieuwzglêdnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 1, a które mog± wp³yn±æ na cenê przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosiæ bêdzie skutki b³êdów w ofercie. Wykonawca powinien zapoznaæ siê z przedmiotem zamówienia w celu skalkulowania ceny oferty z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu w sytuacjach nag³ych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cena oferty powinna obejmowaæ pe³ny zakres us³ugi okre¶lony w rozdziale I SWZ i uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2. Cena ma byæ wyra¿ona w z³otych polskich brutto z uwzglêdnieniem nale¿nego podatku VAT. Cenê oferty nale¿y podaæ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.3. Dla porównania ofert Zamawiaj±cy przyjmuje cenê ofertow± brutto, okre¶lon± w formularzu ofertowym.4. W wyniku nieuwzglêdnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 1, a które mog± wp³yn±æ na cenê przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosiæ bêdzie skutki b³êdów w ofercie. Wykonawca powinien zapoznaæ siê z przedmiotem zamówienia w celu skalkulowania ceny oferty z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki o których mowa w art. 112 ust. 1-2 ustawy w zakresie:Czê¶æ I:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów – w celu potwierdzenia spe³niania warunku wykonawca winien wykazaæ, i¿:- posiada aktualny wpis do ewidencji Zak³adów Leczniczych dla Zwierz±t, prowadzonej przez w³a¶ciw± Radê Lekarsko – Weterynaryjn±, zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz.U. z 2019r., poz. 24 t.j.), wed³ug formu³y spe³nia/ nie spe³nia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u:a) wykonawca winien wykazaæ siê dysponowaniem osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±c±:- uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii i minimum 3-letnie udokumentowane do¶wiadczenie w tym zakresie, (na lub za³. nr 8 do SWZ),b) wykonawca winien wykazaæ siê dysponowaniem potencja³em technicznym niezbêdnym do wykonania zamówienia, tj. :- zak³adem leczniczym dla zwierz±t wyposa¿onym w niezbêdny sprzêt i urz±dzenia do prowadzenia us³ug weterynaryjnych (ultrasonograf i aparat RTG)oraz miejscem do przetrzymywania zwierz±t w okresie rekonwalescencji. Lokalizacja zak³adu na terenie miasta Bia³egostoku lub w jego okolicach (max. 10 km od granic miasta)- oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 9 do SWZ).Czê¶ci II:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – w celu potwierdzenia spe³niania warunku wykonawca winien wykazaæ, i¿:- posiada aktualny wpis do ewidencji Zak³adów Leczniczych dla Zwierz±t, prowadzonej przez w³a¶ciw± Radê Lekarsko – Weterynaryjn±, zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz.U. z 2019 r., poz. 24 t.j.), wed³ug formu³y spe³nia/ nie spe³nia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w celu potwierdzenia spe³niania warunku: a) wykonawca winien wykazaæ siê dysponowaniem osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±c±:- minimum 3-letnie udokumentowane do¶wiadczenie w leczeniu zwierz±t hodowlanych i towarzysz±cych lub nieudomowionych(na lub wg za³. nr 8 do SWZ),b) wykonawca winien wykazaæ siê dysponowaniem potencja³em technicznym niezbêdnym do wykonania zamówienia, tj.: -zak³adem leczniczym dla zwierz±t wyposa¿onym w niezbêdny sprzêt i urz±dzenia do prowadzenia us³ug weterynaryjnych tj. ultrasonograf i aparat RTG oraz miejscem do przetrzymywania zwierz±t w okresie rekonwalescencji. Lokalizacja zak³adu na terenie miasta Bia³egostoku lub w jego okolicach (max. 10 km od granic miasta)- oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (na lub wg za³. nr 9 do SWZ).2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lone w pkt 1 ppkt 4 lit. a) i b) SIWZ odpowiednio dla czê¶ci, zostan± uznane za spe³nione, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum spe³ni postawione warunki w wymaganym zakresie (zapis stosuje siê odpowiednio do innych podmiotów). 3. Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w formularzu ofertowym (za³. nr 1 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków u dzia³u w postêpowaniu (za³. nr 6 do SWZ). O¶wiadczenie to sanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:− Wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim wypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;− Podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.2. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.3. W zakresie warunków dotycz±cych posiadania uprawnieñ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:− aktualny wpis do ewidencji Zak³adów Leczniczych dla Zwierz±t, prowadzonej przez w³a¶ciw± Radê Lekarsko – Weterynaryjn± /( zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz.U.2019.24 t.j.)− wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³. nr 8 do SIWZ).− wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (na lub wg za³. nr 9 do SIWZ).4. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowi±zany jest: 1) zamie¶ciæ informacje o tych podmiotach we wstêpnym o¶wiadczeniu wykonawcy –na lub wg. za³. nr 6 do SWZ;2) z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê w niniejszym postêpowaniu, nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania – na lub wg. za³. nr 6 do SWZ;3) z³o¿yæ o¶wiadczenia, w szczególno¶ci zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. za³. nr 10 do SWZ),które okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W zakresie warunków dotycz±cych posiadania uprawnieñ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:− aktualny wpis do ewidencji Zak³adów Leczniczych dla Zwierz±t, prowadzonej przez w³a¶ciw± Radê Lekarsko – Weterynaryjn± /( zgodnie z ustaw± z dnia 18 grudnia 2003r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (Dz.U.2019.24 t.j.)− wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³. nr 8 do SIWZ).− wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (na lub wg za³. nr 9 do SIWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty podmiotów zagranicznych:1) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;2) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;3) w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lone w pkt 1 ppkt 4 lit. a) i b) SIWZ odpowiednio dla czê¶ci, zostan± uznane za spe³nione, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum spe³ni postawione warunki w wymaganym zakresie (zapis stosuje siê odpowiednio do innych podmiotów).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany :1) stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z tym, ¿e cena netto nie mo¿e ulec podwy¿szeniu,2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej wg ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez wykonawcê zamówienia publicznego, wynikaj±cego z zawartej umowy, ka¿da ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleñ negocjacyjnych mo¿e nast±piæ po wej¶ciu w ¿ycie przepisów bêd±cych przyczyn± waloryzacji2. W razie zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, przez pojêcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” nale¿y rozumieæ sumê wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ poszczególnych pracowników bior±cych udzia³ w realizacji pozosta³ej do wykonania, w momencie wej¶cia w ¿ycie zmiany, czê¶ci zamówienia, do wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego obowi±zuj±cej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej czê¶ci, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze ni¿szym ni¿ pe³en etat.3. W razie zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 3, przez pojêcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” nale¿y rozumieæ sumê wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracê lub innej umowy cywilnoprawnej ³±cz±cej wykonawcê zamówienia publicznego z osob± fizyczn± nieprowadz±c± dzia³alno¶ci gospodarczej, wynikaj±cych z konieczno¶ci odprowadzenia dodatkowych sk³adek od wynagrodzeñ osób zatrudnionych na umowê o pracê lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcê z osob± fizyczn± nieprowadz±c± dzia³alno¶ci gospodarczej, a bior±cych udzia³ w realizacji pozosta³ej do wykonania, w momencie wej¶cia w ¿ycie zmiany, czê¶ci zamówienia przy za³o¿eniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê wraz z opisem okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do dokonania takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Nie

Czê¶æ 2 : Nie

2021-05-10 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.