eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowa obsługa prawna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przez okres 12 miesięcy - liczba części 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa prawna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przez okres 12 miesięcy – liczba części 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa prawna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przez okres 12 miesięcy – liczba części 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfb1408a-7579-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022977/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 100% zamówienia podstawowego w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanego na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 31.12.2020r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ-262-3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego
w Poznaniu z wyłączeniem obsługi prawnej JM Rektora i Senatu”,
3.2.1. Część I – kompleksowa obsługa prawna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z wyłączeniem obsługi JM Rektora i Senatu. W ramach niniejszej części Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaproponował harmonogram dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 4 razy w tygodniu(6 godzin dziennie na cały okres trwania umowy i przedstawił go przed podpisaniem umowy.

3.2.1.1. Obsługa prawna w zakresie prawa administracyjnego:
a) sporządzanie oraz opiniowanie aktów prawnych wydawanych przez organy UPP;
b) sporządzenie informacji i opinii prawnych z zakresu prawa administracyjnego;
c) wykładnię i interpretację Statutu oraz Regulaminu Organizacyjnego w kontekście pojawiających się wątpliwości prawnych;
d) obsługę prawną postępowań administracyjnych i sądowo administracyjnych, w tym reprezentację procesową;
e) obsługę prawną w procesie ubiegania się o dofinansowanie projektów, w tym z udziałem środków zagranicznych;
f) obsługa prawna organów uczelni, działów organizacyjno-administracyjnych w związku z ich bieżącą działalnością.

3.2.1.2. Obsługa prawna z zakresu prawa pracy, w tym w szczególności polegającą na:
a) udzielaniu porad z zakresu indywidualnego oraz zbiorowego prawa pracy;
b) sporządzaniu opinii prawnych;
c) tworzeniu, opiniowaniu i uzgadnianiu aktów zakładowych (w tym statutów, układów zbiorowych i regulaminów);
d) tworzeniu, opiniowaniu i uzgadnianiu umów o pracę oraz innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;
e) reprezentowaniu Zamawiającego w postępowaniach sądowych oraz kontrolnych;
f) bieżących konsultacjach i udzielaniu wyjaśnień pracownikom Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz aktów wewnętrznych obowiązujących w podmiocie Zamawiającym.

3.2.1.3. Obsługa prawna w zakresie zamówień publicznych, w tym m.in.:
a) opracowanie wewnętrznych procedur udzielania zamówień publicznych;
b) przygotowanie oraz weryfikacja kompleksowej dokumentacji w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego realizowanych w trybach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
c) ocenę oraz badanie ofert złożonych w ramach wszczętych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
d) opracowywanie umów oraz doradztwo prawne w zakresie realizacji zamówień publicznych;
e) przygotowywanie pism, w tym wyjaśnień, odpowiedzi na składane pytania, odpowiedzi na odwołania w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
f) reprezentację Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą.

3.2.1.4. Obsługa prawna w zakresie gospodarowania nieruchomościami:
a) sporządzanie i opiniowanie umów najmu oraz dzierżawy nieruchomości;
b) sporządzanie opinii prawnych dotyczących stanu prawnego nieruchomości;
c) reprezentację w negocjacjach dotyczących uregulowania stanu prawnego nieruchomości;
d) reprezentację w postępowaniach o uzgodnienie treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym;
e) reprezentację w postępowaniach administracyjnych i sądowo-administracyjnych dotyczących stanu prawnego nieruchomości;
f) obsługę prawną w zakresie realizacji inwestycji budowy dróg wewnętrznych i publicznych;
g) obsługę prawną w zakresie zabezpieczenia interesów Zamawiającego w trakcie procedur uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

3.2.1.5. Obsługę prawną w zakresie prawa zobowiązań:
a) opracowywanie lub opiniowanie wszelkich umów, których stroną będzie zamawiający z uwzględnieniem dbałości o jego interesy, a w szczególności zabezpieczanie interesów Zamawiającego na gruncie prawa własności intelektualnej oraz prawa autorskiego;
b) opracowywanie lub opiniowanie umów związanych z działalnością naukową prowadzoną przez Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania środków zewnętrznych oraz ich rozliczania;
c) opracowywanie lub opiniowanie oraz czuwanie nad realizacją umów związanych z procesem inwestycyjnym, w tym realizacją umów o roboty budowlane.



3.2.1.6. Obsługa prawna w zakresie dochodzenia wierzytelności oraz sporów sądowych
a) dochodzenie praw Zamawiającego w ramach postępowań sądowych, przed sądami pierwszej i drugiej instancji oraz w ramach nadzwyczajnych środków zaskarżenia, a następnie w toku postępowań egzekucyjnych, których przedmiotem w szczególności będzie:
 dochodzenie roszczeń o zapłatę oraz o roszczeń o ustalenie,
 reprezentacja Zamawiającego w toku postępowań sądowych przed sądami pracy.

3.2.1.7. Obsługa prawna w zakresie reprezentacji Zamawiającego w trakcie postępowań kontrolnych w szczególności przed:
a) organami oraz instytucjami przekazującymi Zamawiającemu środki zewnętrzne, w szczególności w trakcie rozliczania realizowanych projektów,
b) Państwową Inspekcją Pracy,
c) Rzecznikiem Dyscypliny Finansów Publicznych,
d) Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych.

3.2.1.8. Obsługa prawna Zamawiającego na gruncie prawa finansowego poprzez pomoc prawną w szczególności w zakresie:
a) stosowania przepisów ustawy o finansach publicznych,
b) stosowania przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

3.2.1.9. Pozostałą obsługę prawną w zakresie:
a) sporządzanie i opiniowanie zobowiązań cywilnoprawnych, w tym umów cywilnoprawnych Zamawiającego innych niż wskazane w pkt 3.2.1.1.-3.2.1.8.;
b) udzielnie porad prawnych i sporządzanie opinii prawnych dotyczących praw własności intelektualnej i patentowej Zamawiającego, z wyłączeniem zakresu spraw należących do kompetencji rzecznika patentowego Zamawiającego,

3.2.1.10. Kompleksowa obsługa prawna nie obejmuje Biura Rektora i Senatu UPP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sokołowski Zdrojewski Ścibisz Radcy Prawni spółka partnerska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778 146 80 83

7.3.3) Ulica: Wroniecka 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-763

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.