Ogłoszenie z dnia 2023-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447741/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych (cewników, masek tlenowych) dla Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
1.3.) Oddział zamawiającego: MOO PCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6760078896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studencka 19
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-116
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 422-91-15
1.5.8.) Numer faksu: 12 422-90-79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow.przetargi@pck.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pck.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pck_malopolska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów medycznych (cewników, masek tlenowych) dla Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2abea7ac-68f4-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330356/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów medycznych i gospodarczych dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447741/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/PZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1536 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych:
1.1 Cewnik do podawania tlenu przez nos dla dorosłych długość od 420 - 300cm – szt. 480
1.2 Maski tlenowe z drenem do podawania tlenu o rozmiarze uniwersalnym dla dorosłych z metalowym klipsem na nos umożliwiającym odpowiednie dopasowanie maski do twarzy pacjenta lub o rozmiarze L, M lub maski z drenem o dł. 200 cm- 240 szt
1.3 Maski do podawania tlenu z nebulizatorem rozmiarze o uniwersalnym dla dorosłych z metalowym klipsem na nos umożliwiającym odpowiednie dopasowanie maski do twarzy pacjenta – 240 szt.
zgodnie z załącznikiem nr 1 A do SWZ do miejsca realizacji: Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie, Zakład Opiekuńczo – Leczniczy, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków.
Termin dostawy max do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157110-9 - Maski tlenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2980,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.Chodacki, A.Misztal MEDICA Sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921008620
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 30.2025 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa rękawic chirurgicznych z lateksu lekko pudrowane, rękawic nitrylowych o zwiększonej grubości i odporności na przenikanie, rękawic diagnostycznych lateksowych, (...) w podziale na 24 części
- Sukcesywne dostawy artykułów do tlenoterapii i laryngologii.
- Dostawa cewników urologicznych (II)
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.