eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolszewo › Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolszewie przy ul. Leśnej 35 ryby świeże i mrożone



Ogłoszenie z dnia 2023-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolszewie przy ul. Leśnej 35
ryby świeże i mrożone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W BOLSZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521752202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 35

1.5.2.) Miejscowość: Bolszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-239

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2bolszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2bolszewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolszewie przy ul. Leśnej 35
ryby świeże i mrożone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2423c983-9972-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2423c983-9972-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.4.1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, wycofania oferty dostępnego na mini Portalu https://ezamowienia.gov.pl
Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz dokumentów innych niż określone w pkt. 1.4.1. SWZ, odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej, na adres Zamawiającego: sekretariat@sp2bolszewo.pl
limit wynosi 50 MB za pomocą linki dostępnego https://miniportal.uzp.gov.pl/
1.4.2. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
1.4.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz https://ezamowienia.gov.pl
1.4.4. Specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
1.4.5. Format danych oraz kodowanie mini Portal – Formularze dostępne są w formacie HTML
z kodowaniem UTF-8,
1.4.6. Oznaczenia czasu odbioru danych – mini Portal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera
i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
1.4.7. Integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (Szkoła Podstawowa nr 2 Bolszewo ) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
wg pkt 1.4 do 1,21 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest:
Szkoła Podstawowa nr 2 w Bolszewie 84-239 Bolszewo, ul. Leśna 35.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
Administrator ustanowił Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować
mailowo: kaminski.iod@gmail.com
3. Dane osobowe mogą być przetwarzane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania
obowiązków szkoły w związku z realizowaniem przez nią celów statutowych jako placówki
edukacyjnej, na podstawie przede wszystkim:
• Prawo oświatowe;
• Karta Nauczyciela;
• ustawa o systemie oświaty;
• ustawa o systemie informacji oświatowej;
• ustawa o finansowaniu zadań oświatowych;
• rozporządzenia do ww. ustaw;
• innego obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
• wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
4. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie
odrębnych przepisów.
5. Odbiorcą danych osobowych mogą być przewoźnicy - w celu realizacji przewozów grupowych,
ubezpieczyciel - w celach związanych z ubezpieczeniem.
6. Dane osobowe będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe
zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający
z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
(Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
7. Zgodnie z RODO osobom, których dane są przetwarzane przysługuje:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
• prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje
w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach
sprawowania władzy publicznej;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
• prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w sytuacji gdy dane osobowe są
przetwarzane na podstawie uzyskanej zgody, przy czym jej wycofanie nie wpływa na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
• prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa wart. 14 ust. 5 RODO.
.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.2-B.271.01.D.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W BOLSZEWIE PRZ UL. LEŚNEJ 35 „RYBY”

W OKRESIE OD ZAWARCIA UMOWY Do 29-12-2023 r.
L.p Produkt
1 Dorsz filet- świeży, mięso mielone b/s, wyłącznie z fileta z dorsza, bez domieszek innych ryb, niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości
2 Dorsz filet -świeży, pozbawiony ości oraz skóry, mięso sprężyste, niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości, kolor biały bez przebarwień
3 Paluszki rybne skład: 100% fileta z dorsza nierozdrobniony panierka nie krusząca się przylegająca do ryby, produkt głęboko mrożony pakowany od 900 g
4 Flądra filet - świeży, bez ości
5 Pstrąg filet - świeży, pozbawiony ości oraz skóry, mięso sprężyste, niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości
6 Miruna filet . Filety świeże, całe bez skóry, ości i obcych zanieczyszczeń; - zapach: właściwy dla ryb
7 Łosoś filet - świeży pozbawiony ości oraz skóry. Ułożone warstwowo, umożliwiające łatwe oddzielenie pojedynczej warstwy. Brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Klasa I
8 Tilapia filet świeży, bez ości

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ,termin dostaw doraźnych godzina dostawy do magazynu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: godzina dostawy do magazynu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
4.1.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
4.1.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
4.1.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
4.1.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wg SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wg SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

pkt 9 SWZ

9.1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
9.2. Projektowane postanowienia umowy przed zawarciem zostaną uzupełnione o niezbędne informacje dotyczące w szczególności Wykonawcy oraz wartości umowy.
9.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

wymagania zgodne z warunkami zam publ . dostaw na ryby świeże i mrożone

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.