eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostawa produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 62

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urazowka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0975eee8-55ec-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007465/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Wyroby biobójcze i produkty myjące (produkty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni) w terminie realizacji do 36 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270-84/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.

- Pakiet nr 1 - dezynfekcja narzędzi i powierzchni;


- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

- Informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

- pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

- PAKIET 1-7
- produkty mogą zawierać dodatkowo inne substancje np. środki konserwujące, buforujące, dodatkowe substancje czynne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 218830 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.

- Pakiet nr 2 - środki do myjek automatycznych 1;


- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

- Informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

- pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

- PAKIET 1-7
- produkty mogą zawierać dodatkowo inne substancje np. środki konserwujące, buforujące, dodatkowe substancje czynne

- PAKIET 2
- ze względu na charakter produktów i sposób ich stosowania wymaga się produktów tego samego producenta .

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 274675 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.


- Pakiet nr 3 - środek myjąco-dezynfekujący;


- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

- Informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

- pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

- PAKIET 1-7
- produkty mogą zawierać dodatkowo inne substancje np. środki konserwujące, buforujące, dodatkowe substancje czynne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 35200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.

- Pakiet nr 4 - środki do myjek automatycznych 2;

- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

- Informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

- pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

- PAKIET 1-7
- produkty mogą zawierać dodatkowo inne substancje np. środki konserwujące, buforujące, dodatkowe substancje czynne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 121600 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.

- Pakiet nr 5 - produkty do zamgławiania;

- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

- Informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

- pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

- PAKIET 1-7
- produkty mogą zawierać dodatkowo inne substancje np. środki konserwujące, buforujące, dodatkowe substancje czynne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 35250 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.

- Pakiet nr 6 - nadtlenek wodoru;


- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

-Informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

- pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

- PAKIET 1-7
- produkty mogą zawierać dodatkowo inne substancje np. środki konserwujące, buforujące, dodatkowe substancje czynne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 9800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.

- Pakiet nr 7 - do dezynfekcji droga powietrzną;

- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

- Informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

- pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

- PAKIET 1-7
- produkty mogą zawierać dodatkowo inne substancje np. środki konserwujące, buforujące, dodatkowe substancje czynne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego produktów do dezynfekcji powierzchni i narzędzi w ilościach każdorazowo określonych w zamówieniu częściowym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.

- Pakiet nr 8 - płyn do mycia podłóg,

- warunki realizacji zamówienia określają w załączniki nr 3 lub 4 do SWZ,

- adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.

-informacje dodatkowe:
1) oznaczenia:
- B – baktriobójczy ( bez Tbc);
- Tbc - prątkobójczy;
- F - grzybobójczy;
- V – wirusobójczy;
- S – sporobójczy;

-pod pojęciem czas działania rozumie się czas potrzebny do zadziałania środka
w określonym zakresie działania,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172540,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186443,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172540,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159759,3 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339681,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339681,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339681,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-Med Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30792,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30792,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30792,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZM Cezal SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28285,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 4 do końca terminu przewidzianego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25439,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50436,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34533,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GREENPOL” INSTYTUT KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008045344

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po zapoznaniu się z ceną oferty złożonej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w ramach Pakietu nr 6 stwierdzono, że cena wykonania zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę w jedynej złożonej ofercie i tym samym ofercie z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Z uwagi na fakt, że w chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zaistniały przesłanki do unieważnienia postępowania
w zakresie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wz. z art. 259 ww. ustawy.  Podkreślić należy, że jak orzeczono w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z 22.01.2019 r., KIO 2608/18 "zamawiający ma pełną autonomię co do podjęcia decyzji o poszukiwaniu dodatkowych środków na realizację zamówienia. Odmowa zwiększenia kwoty nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń". Aktualnie prowadzone inwestycje nie pozwalają Zamawiającemu na zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego postępowania. Co więcej Zamawiający jako jednostka sektora finansów publicznych nie ma pełnej swobody w dysponowaniu finansami i jest zobowiązany do przestrzegania zasad dokonywania wydatków.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59097,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133617,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59097,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medilab FWU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202664

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 8 do końca terminu przewidzianego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.