eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w miejscowości Baruchowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w miejscowości Baruchowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARUCHOWO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866790

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 54

1.4.2.) Miejscowość: Baruchowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-821

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 284 56 82

1.4.8.) Numer faksu: 284 58 48

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baruchowo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049225

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00034354/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie w zakres który wchodzą:
1. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe.
1.1. Wykonanie prac związanych z przygotowanie terenu pod montaż urządzeń, oraz zagospodarowanie terenu po wykonaniu montażu urządzeń:
a) niwelacja terenu;
b) przygotowanie terenu pod montaż urządzeń i elementów;
1.2. Wykonanie w strefie placu zabaw i strefie fitness nawierzchni z płyt warstwowych z wysokiej jakości granulatu gumowego SBR z barwioną wierzchnią warstwą o wymiarach 50x50 cm i grubości min. 3 cm montowanych za pomocą kołków. W skład przygotowania podłoża wchodzi: Wykonanie koryta o głębokości 30 cm, ułożenie warstwy stabilizacyjnej z piasku o grubości 10 cm, oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (frakcja 0-31,5) o grubości 15 cm, oraz montaż nawierzchni. Nawierzchnia z płyt powinna spełniać normę PN-EN 1177, chroniąc dzieci przed upadkami i zapewniając im bezpieczną strefę zabaw. Preferowany kolor nawierzchni z płyt to czerwony, ostateczna kolorystyka zostanie ustalona z Zamawiającym w trakcie realizacji.
1.3. Wykonanie w strefie seniora na podsypce cementowo-piaskowej nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej o grubości 6 cm kolor szary. Strefę należy oddzielić od pozostałego terenu opaską z obrzeża betonowego 6x20 cm.
1.4. Przygotowanie podłoża pod wykonanie skateparku, zgodnie z wytycznymi producenta.
1.5. Roboty zewnętrzne wykończeniowe:
a) wykonanie dróg dojazdowych kostką brukową szlachetną śrutowaną o gr. 8 cm (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) z wcześniejszym umocnieniem ich podbudową z kruszywa łamanego grubości 10 cm;
b) utwardzenie dojść do miejsc postojowych kostką brukową szlachetną śrutowaną o gr. 8 cm (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym);
c) wykonanie ogrodzenia terenu z ogrodzenia żaluzjowego poziomego (wzór i gęstość żaluzji po uzgodnieniu z Zamawiającym) na fundamencie betonowym. Wysokość ogrodzenia min. 200 cm. Górna krawędź panela powinna być zabezpieczona przed czynnikiem mogącym wyrządzić krzywdę.
c) wykonanie oświetlenia zewnętrznego zgodnie z projektem budowlanym;
c) wysianie trawą terenów zielonych;
1.6. Ogólne parametry techniczne:
a) Powierzchnia nawierzchni placu zabaw - ok. 380,0 m2,
b) Powierzchnia nawierzchni placu seniora - ok. 197,0 m2,
c) Powierzchnia nawierzchni strefy fitness - ok. 199,0 m2,
d) Długość ogrodzenia panelowego z podmurówką - ok. 114 mb
2. Dostawa i montaż urządzeń i elementów kompleksu w skład którego wchodzą następujące elementy:
2.1. Plac Zabaw w skład którego wchodzić będą następujące urządzenia:
a) Zestaw zabawowy integracyjny;
b) Zestaw zabawowy;
c) Huśtawka bocianie gniazdo;
d) Huśtawka podwójna wahadłowa;
e) Bujak na sprężynie;
f) Ważka czteroosobowa;
2.2. Strefa seniora w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Stolik do gry w Szachy,
c) Stolik do gry w Chińczyka;
d) Ławka z funkcją pedałowania;
e) Ławka z młynkiem;
f) Ławka z funkcją pedałowania;
g) Ławka z ruchomymi platformami;
h) Ścieżka z poręczami i ruchomymi stopniami.
f) Kosz na śmieci;
g) Tablica informacyjna z regulaminem korzystania z obiektu;
2.3. Strefa fitness w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Biegacz;
b) Pajacyk;
c) Orbitek;
d) Prasa nożna;
e) Steper;
f) Rower;
g) Jeździec;
h) Narciarz;
i) Twister;
j) Trenażer dla niepełnosprawnych;
2.4. Skatepark w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Quarter pipe;
b) Funbox do skoków;
c) Spin;
d) Grindbox 7;
e) Poręcz prosta;
f) Mini Spin ramp;
g) Platforma;
2.5. Wyposażenie dodatkowe w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Ławka z oparciem;
b) Kosz na śmieci;
c) Stojak na rowery 4 stanowiska;
3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa powyżej, dotyczą również podwykonawców. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane.
4. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, jednak nie dłużej niż na okres 84 miesięcy. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.
6. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze oraz specyfikacji elementów wyposażenia dla poszczególnych stref.
6. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie w zakres który wchodzą:
1. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe.
1.1. Wykonanie prac związanych z przygotowanie terenu pod montaż urządzeń, oraz zagospodarowanie terenu po wykonaniu montażu urządzeń:
a) niwelacja terenu;
b) przygotowanie terenu pod montaż urządzeń i elementów;
1.2. Wykonanie w strefie placu zabaw i strefie fitness nawierzchni z płyt warstwowych z wysokiej jakości granulatu gumowego SBR z barwioną wierzchnią warstwą o wymiarach 50x50 cm i grubości min. 3 cm montowanych za pomocą kołków. W skład przygotowania podłoża wchodzi: Wykonanie koryta o głębokości 30 cm, ułożenie warstwy stabilizacyjnej z piasku o grubości 10 cm, oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (frakcja 0-31,5) o grubości 15 cm, oraz montaż nawierzchni. Nawierzchnia z płyt powinna spełniać normę PN-EN 1177, chroniąc dzieci przed upadkami i zapewniając im bezpieczną strefę zabaw. Preferowany kolor nawierzchni z płyt to czerwony, ostateczna kolorystyka zostanie ustalona z Zamawiającym w trakcie realizacji.
1.3. Wykonanie w strefie seniora na podsypce cementowo-piaskowej nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej o grubości 6 cm kolor szary. Strefę należy oddzielić od pozostałego terenu opaską z obrzeża betonowego 6x20 cm.
1.4. Przygotowanie podłoża pod wykonanie skateparku, zgodnie z wytycznymi producenta.
1.5. Roboty zewnętrzne wykończeniowe:
a) wykonanie dróg dojazdowych kostką brukową szlachetną śrutowaną o gr. 8 cm (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) z wcześniejszym umocnieniem ich podbudową z kruszywa łamanego grubości 10 cm;
b) utwardzenie dojść do miejsc postojowych kostką brukową szlachetną śrutowaną o gr. 8 cm (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym);
c) wykonanie ogrodzenia terenu z ogrodzenia żaluzjowego poziomego (wzór i gęstość żaluzji po uzgodnieniu z Zamawiającym) na fundamencie betonowym. Wysokość ogrodzenia min. 200 cm. Górna krawędź panela powinna być zabezpieczona przed czynnikiem mogącym wyrządzić krzywdę.
c) wykonanie oświetlenia zewnętrznego zgodnie z projektem budowlanym;
c) wysianie trawą terenów zielonych;
1.6. Ogólne parametry techniczne:
a) Powierzchnia nawierzchni placu zabaw - ok. 380,0 m2,
b) Powierzchnia nawierzchni placu seniora - ok. 197,0 m2,
c) Powierzchnia nawierzchni strefy fitness - ok. 199,0 m2,
d) Długość ogrodzenia panelowego z podmurówką - ok. 114 mb
2. Dostawa i montaż urządzeń i elementów kompleksu w skład którego wchodzą następujące elementy:
2.1. Plac Zabaw w skład którego wchodzić będą następujące urządzenia:
a) Zestaw zabawowy integracyjny;
b) Zestaw zabawowy;
c) Huśtawka bocianie gniazdo;
d) Huśtawka podwójna wahadłowa;
e) Bujak na sprężynie;
f) Ważka czteroosobowa;
2.2. Strefa seniora w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Stolik do gry w Szachy,
c) Stolik do gry w Chińczyka;
d) Ławka z funkcją pedałowania;
e) Ławka z młynkiem;
f) Ławka z funkcją pedałowania;
g) Ławka z ruchomymi platformami;
h) Ścieżka z poręczami i ruchomymi stopniami.
f) Kosz na śmieci;
g) Tablica informacyjna z regulaminem korzystania z obiektu;
2.3. Strefa fitness w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Biegacz;
b) Pajacyk;
c) Orbitek;
d) Prasa nożna;
e) Steper;
f) Rower;
g) Jeździec;
h) Narciarz;
i) Twister;
j) Trenażer dla niepełnosprawnych;
2.4. Skatepark w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Quarter pipe;
b) Funbox do skoków;
c) Spin;
d) Grindbox 7;
e) Poręcz prosta;
f) Mini Spin ramp;
g) Platforma;
2.5. Wyposażenie dodatkowe w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Ławka z oparciem;
b) Kosz na śmieci;
c) Stojak na rowery 4 stanowiska;
3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa powyżej, dotyczą również podwykonawców. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane.
4. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, jednak nie dłużej niż na okres 84 miesięcy. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.
6. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze oraz specyfikacji elementów wyposażenia dla poszczególnych stref.
6. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
7. Zamawiający wymaga aby urządzenia zastosowane w strefach tematycznych posiadały odpowiednie certyfikaty i odpowiadały właściwym normom, tj:
a) Plac zabaw – potwierdzających spełnienie normy PN-EN 1176:2017
b) Strefa seniora – potwierdzających spełnienie normy PN-EN 16630:2015
c) Strefa fitness – potwierdzających spełnienie normy PN-EN 16630:2015
d) Skatepark – potwierdzających spełnienie normy PN-EN 14974+A1:2019.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.