eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w miejscowości Baruchowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w miejscowości Baruchowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARUCHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowość: Baruchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-821

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 284 56 82

1.5.8.) Numer faksu: 284 58 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baruchowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.baruchowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w miejscowości Baruchowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f5ba2a-7dda-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt w zadaniu nr 2 współfinansowany ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034354/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBR.271.02.2022.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w miejscowości Baruchowo wraz z zadaszonym tarasem, rozbiórką części istniejącego budynku gospodarczego i budową niezbędnej infrastruktury technicznej w zakres który wchodzą m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe:
a) rozbiórka części istniejącego parterowego budynku gospodarczego;
b) rozbiórka istniejących trójkątnych ścian szczytowych wraz z warstwami muru do poziomu projektowanego stropu;
c) rozbiórka istniejącego ogrodzenia od strony północnej;
2) Roboty budowlane:
a) nadbudowa istniejącego budynku;
b) budowa nowego skrzydła budynku;
c) budowa zadaszenia tarasu - wiaty szklanej jednospadowej;
d) budowa ogrodzenia od części południowej;
e) budowa wiaty śmietnikowej;
f) wykonanie windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych;
3) Roboty wykończeniowe budynku:
a) wykonanie i zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
b) docieplenie budynku;
c) wykonanie tynków oraz malowanie zewnętrzne i wewnętrzne;
d) wykonanie stolarki drzwiowej wewnętrznej;
e) wykonanie ścianki działowej systemowej o minimalnych parametrach izolacyjności akustycznej: min 40dB
f) wykonanie podłogi i posadzki z materiałów gładkich antypoślizgowych;
g) wykonanie płytek w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych;
h) wykonanie białego montażu w pomieszczeniach kuchennych oraz łazienkach wraz z armaturą i uchwytami dla niepełnosprawnych;
i) wykonanie kompletnej kręgielni 4-torowej - kręgielnia będzie służyć do zajęć i rozgrywek dla dzieci, młodzieży oraz rodziców i seniorów, do organizowania zawodów jak i do spotkań bardziej kameralnych o charakterze klubowym. W skład wchodzi wykonanie kompletnej kręgielni 4-torowej wraz z mechanizmem, systemem zarządzania kręgielnią, oraz podstawowym wyposażeniem zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
4) Roboty instalacyjne:
a) wykonanie kompleksowej instalacji wewnętrznych w budynku: wod-kan, c.o., c.w.u., elektrycznej; oraz wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej;
b) instalacja źródła ciepła i instalacji grzewczej wewnątrz budynku;
c) wykonanie instalacji zewnętrznej przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze studzienką inspekcyjną oraz separatorem tłuszczów; wykonanie przyłącza wodociągowego; wykonanie instalacji gazowej wraz z zamontowaniem zbiornika gazu płynnego o pojemności 4850 m3; wykonanie instalacji zewnętrznej elektrycznej;
5) Roboty towarzyszące:
a) niwelacja terenu;
b) przygotowanie terenu pod prace budowlane i wykończeniowe;
2. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
- projekt budowlany oraz wykonawczy budowy Centrum Wielopokoleniowego wraz z zadaszonym tarasem, rozbiórką części istniejącego budynku gospodarczego i budową niezbędnej infrastruktury technicznej z opisem technicznym oraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego, projektem branży sanitarnej i elektrycznej,
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zabezpieczenia terenu robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia oraz materiały.
b) do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych.
c) uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem
4. Zamawiający zobowiązuje wykonawców do dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia zakresu robot z zakresem przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji. W przypadku wystąpienia rozbieżności Wykonawca powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku gdy wykonawca na etapie postępowania przetargowego nie zgłosi żadnych uwag do zakresu prac jakie ma wykonać, a na etapie wykonywania prac zgłosi uwagi co do zakresu - uwagi te nie będą uwzględnione.
5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne.
5.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności.
5.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, jednak nie dłużej niż na okres 84 miesięcy. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.
8. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
9. Wyłoniony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na etapie podpisywania umowy harmonogram rzeczowo finansowy realizacji robót oraz kosztorys ofertowy sporządzonym metodą szczegółową.
10. Zamawiający wymaga codziennej obecności kierownika budowy z branży która jest w danej chwili realizowana na budowie.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia związanej z budową kręgielni i pomniejszenia ceny oferowanej przez Wykonawcę zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym (zał nr 9), zawierającym wycenę wykonania kompletnej kręgielni 4-torowej. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkiego rodzaju podejść technologicznych (instalacja elektryczna, komputerowa, itp.) niezbędnych do montażu kręgielni bez konieczności wykonywania osobnych podejść technologicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 10203228,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie w zakres który wchodzą:
1. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe.
1.1. Wykonanie prac związanych z przygotowanie terenu pod montaż urządzeń, oraz zagospodarowanie terenu po wykonaniu montażu urządzeń:
a) niwelacja terenu;
b) przygotowanie terenu pod montaż urządzeń i elementów;
1.2. Wykonanie w strefie placu zabaw i strefie fitness nawierzchni z płyt warstwowych z wysokiej jakości granulatu gumowego SBR z barwioną wierzchnią warstwą o wymiarach 50x50 cm i grubości min. 3 cm montowanych za pomocą kołków. W skład przygotowania podłoża wchodzi: Wykonanie koryta o głębokości 30 cm, ułożenie warstwy stabilizacyjnej z piasku o grubości 10 cm, oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (frakcja 0-31,5) o grubości 15 cm, oraz montaż nawierzchni. Nawierzchnia z płyt powinna spełniać normę PN-EN 1177, chroniąc dzieci przed upadkami i zapewniając im bezpieczną strefę zabaw. Preferowany kolor nawierzchni z płyt to czerwony, ostateczna kolorystyka zostanie ustalona z Zamawiającym w trakcie realizacji.
1.3. Wykonanie w strefie seniora na podsypce cementowo-piaskowej nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej o grubości 6 cm kolor szary. Strefę należy oddzielić od pozostałego terenu opaską z obrzeża betonowego 6x20 cm.
1.4. Przygotowanie podłoża pod wykonanie skateparku, zgodnie z wytycznymi producenta.
1.5. Roboty zewnętrzne wykończeniowe:
a) wykonanie dróg dojazdowych kostką brukową szlachetną śrutowaną o gr. 8 cm (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) z wcześniejszym umocnieniem ich podbudową z kruszywa łamanego grubości 10 cm;
b) utwardzenie dojść do miejsc postojowych kostką brukową szlachetną śrutowaną o gr. 8 cm (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym);
c) wykonanie ogrodzenia terenu z ogrodzenia żaluzjowego poziomego (wzór i gęstość żaluzji po uzgodnieniu z Zamawiającym) na fundamencie betonowym. Wysokość ogrodzenia min. 200 cm. Górna krawędź panela powinna być zabezpieczona przed czynnikiem mogącym wyrządzić krzywdę.
c) wykonanie oświetlenia zewnętrznego zgodnie z projektem budowlanym;
c) wysianie trawą terenów zielonych;
1.6. Ogólne parametry techniczne:
a) Powierzchnia nawierzchni placu zabaw - ok. 380,0 m2,
b) Powierzchnia nawierzchni placu seniora - ok. 197,0 m2,
c) Powierzchnia nawierzchni strefy fitness - ok. 199,0 m2,
d) Długość ogrodzenia panelowego z podmurówką - ok. 114 mb
2. Dostawa i montaż urządzeń i elementów kompleksu w skład którego wchodzą następujące elementy:
2.1. Plac Zabaw w skład którego wchodzić będą następujące urządzenia:
a) Zestaw zabawowy integracyjny;
b) Zestaw zabawowy;
c) Huśtawka bocianie gniazdo;
d) Huśtawka podwójna wahadłowa;
e) Bujak na sprężynie;
f) Ważka czteroosobowa;
2.2. Strefa seniora w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Stolik do gry w Szachy,
c) Stolik do gry w Chińczyka;
d) Ławka z funkcją pedałowania;
e) Ławka z młynkiem;
f) Ławka z funkcją pedałowania;
g) Ławka z ruchomymi platformami;
h) Ścieżka z poręczami i ruchomymi stopniami.
f) Kosz na śmieci;
g) Tablica informacyjna z regulaminem korzystania z obiektu;
2.3. Strefa fitness w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Biegacz;
b) Pajacyk;
c) Orbitek;
d) Prasa nożna;
e) Steper;
f) Rower;
g) Jeździec;
h) Narciarz;
i) Twister;
j) Trenażer dla niepełnosprawnych;
2.4. Skatepark w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Quarter pipe;
b) Funbox do skoków;
c) Spin;
d) Grindbox 7;
e) Poręcz prosta;
f) Mini Spin ramp;
g) Platforma;
2.5. Wyposażenie dodatkowe w skład której wchodzić będą następujące elementy:
a) Ławka z oparciem;
b) Kosz na śmieci;
c) Stojak na rowery 4 stanowiska;
3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa powyżej, dotyczą również podwykonawców. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane.
4. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, jednak nie dłużej niż na okres 84 miesięcy. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.
6. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze oraz specyfikacji elementów wyposażenia dla poszczególnych stref.
6. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
7. Zamawiający wymaga aby urządzenia zastosowane w strefach tematycznych posiadały odpowiednie certyfikaty i odpowiadały właściwym normom, tj:
a) Plac zabaw – zastosowanie urządzeń potwierdzających spełnienie normy PN-EN 1176:2017
b) Strefa seniora – zastosowanie urządzeń potwierdzających spełnienie normy PN-EN 16630:2015
c) Strefa fitness – zastosowanie urządzeń potwierdzających spełnienie normy PN-EN 16630:2015
d) Skatepark – zastosowanie urządzeń potwierdzających spełnienie normy PN-EN 14974+A1:2019.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1463239,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10203228,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10203228,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10203228,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trebud P. Zalewski, P. Jaworski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883122940

7.3.3) Ulica: Polna 3

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10203228,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463239,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463239,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463239,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trebud P. Zalewski, P. Jaworski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883122940

7.3.3) Ulica: Polna 3

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463239,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.