Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Tarnów "Nowe Spojrzenie" - Samodzielne dziecko w drodze do szkoły i domu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6883100
1.5.8.) Numer faksu: 14 6883115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kurzyp@zdik.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34d7691c-b5e3-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Tarnów "Nowe Spojrzenie" - Samodzielne dziecko w drodze do szkoły i domu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d7691c-b5e3-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 213 ust. 1 w zw. z art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielono zamówienia publicznego
w trybie postępowania z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu uprzednio prowadzonym w trybie podstawowym nie złożono
żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3e88340e-9049-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 54868,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowego chodnika dla pieszych, w km 1+715 do km 1+765. Zadanie polegać będzie między innymi na:
1) robotach rozbiórkowych istniejących elementów peronu i chodnika oraz krawędzi jezdni wzdłuż chodników,
2) usunięciu warstw humusu,
3) wykonaniu robót ziemnych, w tym korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne,
4) wykonaniu warstwy podbudowy,
5) ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej typu holland na podsypce oraz płyt prowadzących i kostki integracyjnej,
6) ułożeniu krawężników i obrzeży na ławie betonowej,
7) uzupełnienie nawierzchni jezdni wzdłuż krawężników,
8) wykonaniu poboczy gruntowych wraz ze skarpą, humusowaniem i obsianiem trawą,
9) opracowaniu projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizacji w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb,
10) wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
11) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej – papierowej
– 2 egz. oraz w wersji elektronicznej edytowalnej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
12) odtworzeniu po zakończeniu robót terenów zielonych (zieleńców, trawników).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MARTIN" Marcin Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852544246
7.3.3) Ulica: Cypriana Norwida 31
7.3.4) Miejscowość: Zalasowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-159
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Kawa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MARTIN"
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Kawa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MARTIN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Budowa miejsc odpoczynku w Nadleśnictwie Limanowa - II postępowanie
- MODERNIZACJA OGRODZENIA NIERUCHOMOŚCI CENTRUM RZEŹBY POLSKIEJ W OROŃSKU
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.