eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otyń › Przebudowa budynku dworca kolejowego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu oraz dostawa i montaż wyposażenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku dworca kolejowego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu oraz dostawa i montaż wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Otyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-106

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 0683559400

1.5.8.) Numer faksu: 0683559401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku dworca kolejowego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu oraz dostawa i montaż wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd8c5c60-63d5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001133/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa, rozbudowa, zmiana sposobu użytkowania oraz zmiana w zakresie technologii byłego budynku dworca kolejowego na obiekt kulturowo-oświatowy

1.2.1 Zakup wyposażenia do Gminnego Centrum Kultury

1.2.2 Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego Gminnego Centrum Kultury w Otyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329680/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiZP.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5699378,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane polegają na przebudowie, rozbudowie byłego budynku kolejowego wraz z
niezbędną infrastrukturą. Inwestycja będzie realizowana w miejscowości Otyń na działkach o nr
ew. 284/11, 284/23, 284/10, 284/24, 284/9, 284/20, 284/19, 284/22 (działki są obecnie
zabudowane budynkiem byłego dworca PKP i uzbrojone). Budynek jest częściowo
podpiwniczony, częściowo 3 kondygnacyjny (parter, I piętro, poddasze użytkowe), częściowo
parterowy. Kondygnację podziemną, ze względu na średnią wysokość pomieszczeń 1,70 m,
projektuje się jako nieużytkową. Obiekt będzie pełnił funkcję kulturowo-oświatową. Budynek
istniejący posiada dwa wejścia główne. Jedno wejście dostosowane zostało do potrzeb osób
niepełnosprawnych. W budynku istniejącym znajduje się jedna, istniejąca klatka schodowa.
Rozbudowę zaprojektowano jako jednokondygnacyjny budynek, niepodpiwniczony, składający
się z sali widowiskowej na 144 osoby, garderoby dla artystów, pomieszczenia technicznego,
toalet, szatni i komunikacji. Budynek byłego dworca kolejowego na parterze mieści foyer, salę
wielofunkcyjną (wystawy, foyer, próby taneczne), klatkę schodową. Na pierwszej kondygnacji
znajdują się toalety dla użytkowników domu kultury, pomieszczenie techniczne z kotłownią, dwa
gabinety pracowników domu kultury oraz pomieszczenie socjalne pracowników. Na poddaszu
użytkowym zaprojektowano salę zajęciową, gdzie docelowo będą prowadzone zajęcia z
ceramiki. Sala zajęciowa posiada pomieszczenie pomocnicze z piecem do wypalania ceramiki.
Liczba osób mogących jednocześnie przybywać w budynku byłego dworca kolejowego: do 60
osób. Liczba osób zatrudnionych: do 3 pracowników. Sala wielofunkcyjna została
zaprojektowana na 144 osoby. Szerokość elewacji frontowej po rozbudowie: 45,39 m. Według
decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 15 kwietnia 2019 roku
maksymalna szerokość elewacji frontowej po rozbudowie: 47,0 m – 45,39 m < 47,00 m. Zgodnie
z klasyfikacją obiektów budowlanych zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane
(Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414) projektowany budynek zalicza się do kategorii IX.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

4.5.5.) Wartość części: 5282663,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia w budynku Gminnego Centrum Kultury obejmuje
następujące elementy:
1) Nagłośnienie Liniowe: 6 szt.
2) System Basowy: 2 szt.
3) Rama systemu liniowego: 2 szt.
4) Monitor sceniczny – Wedge: 4 szt.
5) Monitor sceniczny - front fill: 2 szt.
6) Cyfrowy mikser fonii:1 szt.
7) System mikrofonów bezprzewodowych: 2 szt.
8) Mikrofon wokalowy kardioidalny: 4 szt.
9) Mikrofon wokalowy superkardioidalny: 2 szt.
10) Mikrofon instrumentalny: 4 szt.
11) Mikrofon instrumentalny – perkusyjny: 3 szt.
12) Mikrofon pojemnościowy: 4 szt.
13) Mikrofon do stopy: 1 szt.
14) Pyta wieloparowa 40 kanałów: 1 szt.
15) Podpyta 12 kanałów 15 metrów: 1 szt.
16) Podpyta 8 kanałów 10 metrów: 1 szt.
17) Di-box: 2 szt. 2
18) Statyw mikrofonowy wysoki: 8 szt.
19) Statyw mikrofonowy niski: 4 szt.
20) Racka 19": 1 szt.
21) Skrzynia transportowa na mikser fonii: 1 szt.
22) Kable audio: 1 kpl.
23) Tunel komunikacyjny: 12 mb
24) Elementy konstrukcyjne: 2 szt.
25) Głowica ruchoma hybrydowa: 4 szt.
26) Reflektor profilowy: 6 szt.
27) Reflektor PC: 4 szt.
28) Listwa ledowa: 4 szt.
29) Par led: szt. 4
30) Wytwornica mgły: 1 szt.
31) Sterownik DMX: 1 szt.
32) Sterownik DMX PC: 1 szt.
33) Splitter DMX: 1 szt.
34) Konstrukcja aluminiowa: 6 szt.
35) Obejmy aluminiowe do oświetlenia: 22 szt.
36) Linki zabezpieczające: 18 szt.
37) Okablowanie DMX: 1 kpl.
38) Montaż, strojenie, szkolenie z obsługi: 1 szt.
39) Elementy konstrukcyjne: 9 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31527000-6 - Reflektory punktowe

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32343000-9 - Wzmacniacze

32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

44316300-1 - Kratownice

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 177473,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia oraz aranżacja wnętrz Gminnego Centrum Kultury w Otyniu
obejmuje:
1) Ekran projekcyjny wielofunkcyjny, 2 szt.,
2) Ekran projekcyjny mobilny wielofunkcyjny, 1 szt.,
3) Projektor, 2 szt.,
4) aluramy 84,1x188,9, 15 szt.,
5) aluramy 61x91,5, 15 szt.,
6) system montażowy do ram aluminiowych, 30 szt.,
7) lustra mobilne 190x200, 2 szt.,
8) krzesła – kawiarnia, 12 szt.,
9) stoły – kawiarnia, 3 szt.,
10) lodówka mała – kawiarnia, 1 szt.,
11) zmywarka, 2 szt.,
12) ekspres do kawy, 2 szt.,
13) czajnik, 2 szt.,
14) szafa cukiernicza, 1 szt.,
15) gablota ekspozycyjna, 1 szt.,
16) krzesła sala widowiskowa/garderoba, 124 szt.,
17) stół sala widowiskowa, 12 szt.,
18) deska do prasowania, 1 szt.,
19) żelazko, 1 szt.,
20) stół do garderoby, 1 szt.,
21) krzesło biurowe, 2 szt.,
22) biurko, 2 szt.,
23) kontenerek na kółkach, 2 szt.,
24) szafka z drzwiami przesuwnymi (1), 2 szt.,
25) szafa z drzwiami przesuwnymi (2), 2 szt.,
26) niszczarka, 1 szt.
27) komputer laptop, 3 szt.,
28) kuchenka mikrofalowa, 1 szt.,
29) lodówka, 1 szt.,
30) płyta indukcyjna, 1 szt.,
31) wózek do sprzątania, 1 szt.,
32) odkurzacz przemysłowy, 1 szt.,
33) drabina 3,5-4m typ "A", 1 szt.,
34) drabinka trzystopniowa, 1 szt.,
35) Biurko proste z elektryczną regulacją wysokości , 9 szt.,
36) krzesło pracownia plastyczna/ceramiczna, pom.socjalne, garderoba, 20 szt.,
37) sztaluga, 10 szt.,
38) szafa na papier, 1 szt.,
39) pojemnik na glinę, 1 szt.,
40) stołek regulowany, 12 szt.,
41) odstojnik do gliny, 1 szt.,
42) pianino elektryczne typu keyboard, 1 szt.,
43) zabudowa kuchenna w pomieszczeniu socjalnym, 1 komplet,
44) zabudowa kuchenna w kawiarni, 1 komplet,
45) regał metalowy, 1 szt.,
46) modułowa ławka w holu, 1 szt.,
47) napisy na ścianach, 1 komplet,
48) cytat w holu, 1 komplet,
49) napis stacja kultura, 1 komplet,
50) napis stacja kultura, 1 komplet,
51) kosz siatkowy stojący, 1 szt.,
52) pojemnik na papier toaletowy, 11 szt.,
53) mechaniczny podajnik ręczników, 8 szt.,
54) dozownik mydła w pianie, 10 szt.,
55) kosz otwarty wiszący, 8 szt.,
56) kosz otwarty kwadratowy, 4 szt.,
57) kosz do damskich toalet 3,5l, 3 szt.,
58) lustro z fazowanymi brzegami, 1 szt.,
59) lustro uchylne, 1 szt.,
60) poręcz uchylna montowana, 1 szt.,
61) poręcz podłogowo-ścienna, 1 szt.,
62) Oprawa dekoracyjna zawieszana, 35 szt.,
63) projektory ekspozycyjne, 22 szt.,
64) oprawa natynkowa, 8 szt.,
65) Dekoracyjna oprawa zawieszana, 1 szt.,
66) Piec komorowy 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30191400-8 - Niszczarki

30195913-5 - Sztalugi flipchart

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37311100-2 - Pianina

38622000-1 - Lustra

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39712000-6 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim

39713430-6 - Odkurzacze

39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny

39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła

44423200-3 - Drabiny

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 239241,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5848104,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6978747,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5848104,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. MAT-BUD Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9230022470

7.3.3) Ulica: Grójec Wielki 14

7.3.4) Miejscowość: Grójec Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-214

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5848104,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1129), zamawiający unieważnia postępowanie nr RIiZP.271.16.2021 na Część nr 2, dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego Gminnego Centrum Kultury w Otyniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. b) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1129), zamawiający odrzucił ofertę złożoną w postępowaniu nr RIiZP.271.16.2021 na Część nr 2, dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego Gminnego Centrum Kultury w Otyniu przez Tronus Polska Sp. z o.o., ponieważ wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385746,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385746,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1129), zamawiający unieważnia postępowanie nr RIiZP.271.16.2021 na Część nr 3, dostawa i montaż elementów wyposażenia i aranżacji wnętrz Gminnego Centrum Kultury w Otyniu.
Działając na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1129), zamawiający odrzucił ofertę złożoną w postępowaniu nr RIiZP.271.16.2021 na Część nr 3, dostawa i montaż elementów wyposażenia i aranżacji wnętrz Gminnego Centrum Kultury w Otyniu przez Bener Michał Benka za cenę brutto 281 301,00 zł, ponieważ zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie przedstawił rzetelnych dowodów wskazujących, że cena nie jest rażąco niska.
Kolejne oferty (503 088,45 zł, 666 460,13 zł) przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281301,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666460,13 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.