eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Zakup sprzętu IT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu IT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 672680803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu IT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce25972-64d3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016843/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu IT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowano z EFRR w ramach PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporność na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00. Realizowany w ramach umowy o powierzenie grantu o numerze 3395/1/2021.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439244/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.21.2022.FZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji zamówienia:
Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
Miasto Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Zakres dostaw
Przedmiotem zamówienia jest dostawa UTM – firewall, systemy IDS, IPS, celem rozbudowy zabezpieczeń logicznych.
Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie i wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
Uwaga: Szczegółowy zakres dostaw, które należy zrealizować określa specyfikacja, która jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 7).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia poprzez publikację w dniu 15.11.2022 r. Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00439244/01. W tym samym dniu ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Termin składania ofert ustalono na dzień 23.11.2022 r. do godz. 9:00. W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta złożona przez REBEL IT Magdalena Ostrowska ul. Kopernika 15/3 10-512 Olsztyn, na kwotę 20 418,00 zł;
Zamawiający dokonał oceny oferty pod kątem przesłanek jej odrzucenia oraz kryteriów oceny opisanych w SWZ. Zamawiający, działając na podstawie art. 224 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwał Firmę REBELI IT Magdalena Ostrowska do udzielenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty w zakresie rażąco niskiej ceny w odniesieniu do wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania. W wyznaczonym terenie Wykonawca złożył stosowne wyjaśnienia. Oferta złożona przez REBELIT IT Magdalena Ostrowska została oceniona najwyżej (jedyna oferta). Na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca złożył wymagane w SWZ podmiotowe środki dowodowe. Wybrany Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W dniu 16.12.2022 r. Zamawiający zawiadomił o wyborze oferty złożonej przez REBEL IT Magdalena Ostrowska ul. Kopernika 15/3, 10-512 Olsztyn. Zamawiający zaproponował podpisanie umowy w dniu 21.12.2022 r. Firma REBELIT IT nie podpisała umowy na realizację przedmiotu zamówienia, gdyż wg jej wyjaśnień realizacja w zaproponowanym terminie, ze względu na sytuację gospodarczą okazała się nie możliwa.
W związku z powyższym, działając na podstawie art. 255 pkt. 7) – Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.