eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórów › Budowa drogi gminnej 439014P Zagórów - Drzewce



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048753 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej 439014P Zagórów - Drzewce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4

1.5.2.) Miejscowość: Zagórów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632748810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@zagorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej 439014P Zagórów - Drzewce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f3742a-af18-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004128/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi gminnej 439014P Zagórów - Drzewce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

umg@zagorow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymianainformacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonychw ustawie p.z.p., odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres ePUAP Zamawiającego/3023084/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej : umg@zagorow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, odbywa się za pomocą środków komunikacjielektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularzakomunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal”dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz „Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.4. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lubwniosku” wynosi 150MB.5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń zapomocą poczty elektronicznej, na adres email umg@zagorow.pl . Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Zagórów, ul. Kościelna 4, 62-410 Zagórów;2) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@zagorow.pl 3) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKZP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi gminnej 439014P Zagórów - Drzewce o długości 1727m. Droga łączy miejscowości Zagórów - Drzewce oraz stanowi dojazd do gruntów rolnych. W celu poprawy funkcjonalności i jakości drogi projektuje się wykonanie jezdni i ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej. Szerokość projektowanej jezdni wyniesie 5,00m, ścieżki rowerowej 2,30m (z czego 2,00m przeznaczone dla ruchu) a szerokość umocnionych kruszywem granitowym poboczy - 0,75m. Droga przebudowywana będzie w istniejącym pasie drogowym z częściowym wykorzystaniem gruntów po kolei wąskotorowej. Pod względem konstrukcyjnym projektuje się wykonanie żwirowo - piaskowej warstwy odsączającej gr. 15cm, podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm oraz wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej gr. 4cm i ścieralnej gr. 4cm. Projektuje się także umocnienie poboczy kruszywem łamanym - granitowym frakcji 0-31,5mm. Wykonane zostaną zjazdy do posesji. Wody opadowe odprowadzane będą bez zmian, powierzchniowo, zgodnie ze spadkami podłużnymi i poprzecznymi na tereny zieleni w pasie drogowym i do rowów zlokalizowanych w ciągu odcinka.Istniejący stan zagospodarowania terenu W pasie drogowym znajduje się jezdnia o nawierzchni gruntowej oraz urządzenia nie związane z funkcją drogi tj. wodociąg, linie kablowe telekomunikacyjne i energetyczne. Wody opadowe spływają na tereny zieleni w pasie drogowym; lokalnie do rowów przydrożnych. Na odcinku występuje ruch lekki kołowy - zakwalifikowany do KR1.Na obszarze odcinka brak jest pomników przyrody. W pobliżu brak jest również zabytków architektury i czynnych stanowisk archeologicznych.Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w miejscowości Drzewce, Oleśnica, Gmina Zagórów, powiat słupecki, woj. wielkopolskie. Nr ewidencyjny gruntów: 421, 424, 642, 679, 432 – obręb ew. 0005 Drzewce 438, 475, 503/3 - obręb ew. 0023 Oleśnica

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60%; 2) Okres gwarancji (Gw) -waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:2.1 zasady przyznawaniapunktów w kryterium „cena” (C):Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie wnastępujący sposób: Najniższa cena ofertowa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100pkt x 60% Cena ofert ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegającychodrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena Będzie cena ofertowa brutto podanaprzez Wykonawcę̨w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkiekoszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacjąprzedmiotu zamówienia. 2.2. zasadyprzyznawania punktów w kryterium okres gwarancji - (Gw):według kryterium „Okres gwarancji” oferciezostaną przyznane punkty na podstawie długości okresu gwarancji zadeklarowanej przez Wykonawcęw Formularzu Ofertowym przy zastosowaniu niniejszego wzoru:Okres gwarancji w ofercie badanej (wmiesiącach) (nie krótszy niż 36 miesięcy) Gw = ------------------------------------------------------------------ x100 pkt x 40%Najdłuższy z oferowanych okres gwarancji (w miesiącach) (nie krótszy niż 36miesięcy)Niedopuszczalne jest zaproponowanie krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy orazdłuższego niż 72 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie okresugwarancji dłuższego niż 72 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 72miesiące. W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36miesięcy lub niewskazania okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt. 5) p.z.p. Okres gwarancji należy podać w miesiącach.3. Całkowita liczba punktów, jakąotrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L= C+Gw Gdzie: L – całkowita liczbapunktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”, Gw – punkty uzyskane w kryterium „Okresgwarancji”4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i ocenyofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tymzaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana zanajkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg, o wartości min. 500.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 doSWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentu, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawionynie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w formach, o których mowa w art. 452 ust. 2 ustawy Pzp. 2. Formy wniesienia zabezpieczenia: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 24 1020 2746 0000 3702 0019 9638b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, a za zgodą Zamawiającego może być wnoszone również: - w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczęd- nościowo - kredytowej; - przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, c. przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.3. Zabezpieczenie zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 453 ustawy PZP.4. Strony ustalają, że wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w następujący sposób: a) 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane; b) pozostałe 30 % w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w IstotnychPostanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dlaswej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przez e-PUAP za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.