eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871528212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 47

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 564504210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e42b17-b5d4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 213
ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) w
związku z art. 305 pkt. 2. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-434391f2-9d9a-11ee-953e-c2ea26915e21

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-MZK-2024-01-1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276765,94 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18047,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN :
1. Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji.
a) Ilości gwarantowane i na prawach opcji poszczególnych pozycji zostały określone powyżej.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, przy czym Zamawiający gwarantuje
zakup pozycji w ilościach gwarantowanych. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego,
a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość niedostarczonego asortymentu, przewyższających minimalną,
gwarantowaną wielkość zamówienia.
2. Zamawiający będzie kupował od Wykonawcy przedmiot umowy w zamówieniach cząstkowych w ilościach ustalonych
przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówień cząstkowych w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia przez
Zamawiającego zamówienia. Zamówienia Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy mailem. Zamawiający dopuszcza też
możliwość składania zamówień przez portal internetowy Wykonawcy.
4. Miejscem wykonania przedmiotu umowy jest magazyn Zamawiającego, znajdujący się w Grudziądzu przy ulicy Składowej
21.
5. Dostawy cząstkowe, o których mowa powyżej realizowane będą od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający
wyraźnie wskaże w zamówieniu, inny dzień tygodnia, w którym ma być dokonana dostawa.
6. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę.
7. Wszystkie koszty związane z transportem i dostawą ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Negocjacje nie doprowadziły do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zamawiający i Wykonawca nie doszli do porozumienia w sprawie podpisania umowy zgodnie ze wzorem, który Zamawiający przekazał Wykonawcy. Wykonawca nie wyraził zgody na podpisanie umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.