Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2024 – 2025 dla Rejonu 6 – Stare Polesie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2024 – 2025 dla Rejonu 6 – Stare Polesie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe5606e-ef1c-40bc-a327-dc5b079266a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna – art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP,
Podstawa faktyczna - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi informuje, że konieczność przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki związana jest z kończącym się terminem obowiązywania umowy Nr CUW-WE.263.64.2022 z dnia 09.06.2022 r., zawartej na okres od 09.06.2022r. do 30.11.2024r., dotyczącej bieżącego utrzymania parków i zieleńców w latach 2022-2024
w podziale na 9 części – Część 6 – Stare Polesie oraz przedłużającą się procedurą wyłonienia nowego Wykonawcy usług, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu wykonywanych przez Wykonawcę usług, zgodnie z § 1 pkt. 1,2 ww. umowy (art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) niezbędne jest do zachowania ciągłości prac polegających na utrzymania parków i zieleńców znajdujących się na terenie miasta Łodzi i zapewnieniu m.in. bezpieczeństwa osób i mienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-IV.271.64.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2024 – 2025 dla Rejonu 6 – Stare Polesie.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322093,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Jarzębowska MAGNUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7270133393
7.3.3) Ulica: Przełajowa 4 lok. 253
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-004
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322093,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Miasto Łódź – Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
działający jako podmiot wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie
z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego.
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych dla potrzeb SP ZOZ MSWiA w Łodzi
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na części
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń stołówki zlokalizowanej na terenie KMP w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 28/30.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Kliniki Szczękowo-Twarzowej oraz haka automatycznego dla Kliniki Położniczo-Ginekologicznej CSK UM Łódź.
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przywróćmy naturę - Zakątek Nurogęsi i edukacji przyrodniczej"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie parkingu oraz alejki asfaltowej w Parku, w Łagiewnikach w ramach budżetu obywatelskiego dzielnic - edycja XI, dla ZZM w Krakowie.
- Rozbetonowanie powierzchni nieprzepuszczalnej i zamienienie jej na biologicznie czynną w celu poprawy mikroklimatu, jakości powietrza i życia mieszkańców - ul. 1 Sierpnia 26, 28, 30 w Warszawie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją psiego wybiegu na terenie Parku Krowoderskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- "Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne w miejscowości Trzyciąż i Zadroże"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej przy zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rożnowie
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.