eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W 2023 R. WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU I ODWOZU"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W 2023 R.
WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU
I ODWOZU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY WIĄZOWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366230191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 15

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W 2023 R.
WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU
I ODWOZU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d26ed9d3-7c63-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.071.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowych w okresie od dnia 2.01.2023r. do dnia 31.12-2023r. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu.
4.2 Dowóz i odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej,
z wyłączeniem przerw świątecznych, oraz innych ustawowych dni wolnych od zajęć szkolnych.
Usługa świadczona będzie w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych.
4.3 Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności: ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 18 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
4.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
4.5 Wykonawca, który będzie świadczył usługę dowozu dzieci, będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób.
4.6 Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika – Wykonawcy.
4.7 Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia (dowozu dzieci do szkół) muszą być oznakowane, zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne, posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
4.8 Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na obszarze gminy Wiązownica.
4.9 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
4.10 Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.
4.11 Szacunkowa liczba dzieci, które korzystać będą z dowozów do szkół w 2023 roku wynosi 187 uczniów, w tym:
1. Szkoła Podstawowa w Wiązownicy 33 uczniów,
Liczby uczniów są prognozowane i orientacyjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
4.12 Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach:
Nielepkowice – dowóz do SP w Wiązownicy;

Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SWZ – Harmonogram dowozu.
4.13 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.
4.14 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich usług niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.
4.15 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, złożoną ofertą i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm, siłami własnymi lub przez zlecone podwykonawstwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowych w okresie od dnia 2.01.2023r. do dnia 31.12-2023r. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu.
4.2 Dowóz i odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej,
z wyłączeniem przerw świątecznych, oraz innych ustawowych dni wolnych od zajęć szkolnych.
Usługa świadczona będzie w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych.
4.3 Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności: ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 18 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
4.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
4.5 Wykonawca, który będzie świadczył usługę dowozu dzieci, będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób.
4.6 Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika – Wykonawcy.
4.7 Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia (dowozu dzieci do szkół) muszą być oznakowane, zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne, posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
4.8 Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na obszarze gminy Wiązownica.
4.9 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
4.10 Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.
4.11 Szacunkowa liczba dzieci, które korzystać będą z dowozów do szkół w 2023 roku wynosi 187 uczniów, w tym:
2. Szkoła Podstawowa w Szówsku 50 uczniów,
Liczby uczniów są prognozowane i orientacyjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
4.12 Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach:
Koniaczów, Sobiecin, Szówsko Krzyżówka - dowóz do SP w Szówsku;


Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SWZ – Harmonogram dowozu.
4.13 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.
4.14 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich usług niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.
4.15 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, złożoną ofertą i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm, siłami własnymi lub przez zlecone podwykonawstwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowych w okresie od dnia 2.01.2023r. do dnia 31.12-2023r. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu.
4.2 Dowóz i odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej,
z wyłączeniem przerw świątecznych, oraz innych ustawowych dni wolnych od zajęć szkolnych.
Usługa świadczona będzie w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych.
4.3 Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności: ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 18 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
4.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
4.5 Wykonawca, który będzie świadczył usługę dowozu dzieci, będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób.
4.6 Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika – Wykonawcy.
4.7 Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia (dowozu dzieci do szkół) muszą być oznakowane, zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne, posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
4.8 Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na obszarze gminy Wiązownica.
4.9 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
4.10 Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.
4.11 Szacunkowa liczba dzieci, które korzystać będą z dowozów do szkół w 2023 roku wynosi 187 uczniów, w tym:
3. Szkoła Podstawowa w Zapałowie 32 uczniów,
Liczby uczniów są prognozowane i orientacyjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
4.12 Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach:
Wólka Zapałowska, Surmaczówka i Ryszkowa Wola (Pochodaje)–dowóz do SP Zapałów;

Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SWZ – Harmonogram dowozu.
4.13 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.
4.14 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich usług niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.
4.15 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, złożoną ofertą i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm, siłami własnymi lub przez zlecone podwykonawstwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowych w okresie od dnia 2.01.2023r. do dnia 31.12-2023r. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu.
4.2 Dowóz i odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej,
z wyłączeniem przerw świątecznych, oraz innych ustawowych dni wolnych od zajęć szkolnych.
Usługa świadczona będzie w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych.
4.3 Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności: ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 18 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
4.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
4.5 Wykonawca, który będzie świadczył usługę dowozu dzieci, będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób.
4.6 Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika – Wykonawcy.
4.7 Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia (dowozu dzieci do szkół) muszą być oznakowane, zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne, posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
4.8 Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na obszarze gminy Wiązownica.
4.9 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
4.10 Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.
4.11 Szacunkowa liczba dzieci, które korzystać będą z dowozów do szkół w 2023 roku wynosi 187 uczniów, w tym:
1. Szkoła Podstawowa w Wiązownicy 33 uczniów,
2. Szkoła Podstawowa w Szówsku 50 uczniów,
3. Szkoła Podstawowa w Zapałowie 32 uczniów,
4. Szkoła Podstawowa w Piwodzie 26 uczniów,
5. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu 46 uczniów.
Liczby uczniów są prognozowane i orientacyjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
4.12 Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach:
Cetula - dowóz do SP w Piwodzie;

Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SWZ – Harmonogram dowozu.
4.13 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.
4.14 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich usług niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.
4.15 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, złożoną ofertą i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm, siłami własnymi lub przez zlecone podwykonawstwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowych w okresie od dnia 2.01.2023r. do dnia 31.12-2023r. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu.
4.2 Dowóz i odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej,
z wyłączeniem przerw świątecznych, oraz innych ustawowych dni wolnych od zajęć szkolnych.
Usługa świadczona będzie w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych.
4.3 Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności: ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 18 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
4.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
4.5 Wykonawca, który będzie świadczył usługę dowozu dzieci, będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób.
4.6 Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika – Wykonawcy.
4.7 Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia (dowozu dzieci do szkół) muszą być oznakowane, zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne, posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
4.8 Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na obszarze gminy Wiązownica.
4.9 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
4.10 Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.
4.11 Szacunkowa liczba dzieci, które korzystać będą z dowozów do szkół w 2023 roku wynosi 187 uczniów, w tym:
5. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu 46 uczniów.
Liczby uczniów są prognozowane i orientacyjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
4.12 Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach:
Radawa i Mołodycz – dowóz do SP w Mołodyczu;
Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SWZ – Harmonogram dowozu.
4.13 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.
4.14 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich usług niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.
4.15 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, złożoną ofertą i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm, siłami własnymi lub przez zlecone podwykonawstwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52785,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52785,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52785,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68544,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68544,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68544,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68544,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzynarodowy i Krajowy Przewóz Osób "ERA" Halina Forystek - Haśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851648158

7.3.3) Ulica: Świerchowa 32

7.3.4) Miejscowość: Osiek Jasielski

7.3.5) Kod pocztowy: 38-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72552,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72552,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72552,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.