eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-810169f9-5e54-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001598/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318858/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.46.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo w technologii na gorąco z zastosowaniem mieszanek mineralno-asfaltowych, przy pomocy kotła produkcyjno-transportowego, z wycinaniem uszkodzonej nawierzchni oraz uszczelnianiem emulsją asfaltową miejsc naprawy ubytków, w drogach gminnych wskazanych w załączniku - (wykaz ulic).
2. Zakres prac obejmuje:
1) oznakowanie miejsc prowadzenia prac,
2) wycięcie lub sfrezowanie fragmentu uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
3) usunięcie luźnych okruchów nawierzchni,
4) oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca,
5) przesmarowanie krawędzi i powierzchni poziomej emulsją asfaltową o parametrach pozwalających na właściwe zagruntowanie miejsc napraw,
6) rozłożenie mieszanki mineralno-bitumicznej o odpowiedniej temperaturze przy wbudowaniu,
7) zagęszczenie ułożonej mieszanki walcem lub zagęszczarką płytową,
8) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem,
9) niezwłocznie usunięcie z poboczy gruzu z rozbiórki.
3. Naprawy cząstkowe nawierzchni asfaltowych będą realizowane z podziałem na:
1) naprawę miejscową nawierzchni asfaltowej o głębokości do 4 cm,
2) naprawę miejscową nawierzchni asfaltowej o głębokości powyżej 4 cm,
3) naprawę powierzchniową nawierzchni asfaltowej powyżej 20 m2.
4. Wykonawca podejmuje działanie:
1) w oparciu o prowadzony przez siebie objazd dróg wykazanych w załączniku nr 4, w trybie normalnym polegającym na pracy ciągłej do czasu usunięcia istniejących ubytków;
2) w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej) w trybie awaryjnym kiedy naprawa nawierzchni uszkodzonej o charakterze wyboju wykonana jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia i dotyczy zakresu mniejszego niż 20 m2 powierzchni wyremontowanej;
3) w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (określone co do zakresu, zlecone i przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej) w trybie szczególnym kiedy przystąpienie do napraw następuje w okresie trzech dni od zgłoszenia a zakończenie następuje w terminach uzgodnionych Zamawiającego z Wykonawcą i dotyczy zakresu powyżej 20 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455903,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455903,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455903,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe Nowakowski Sp. o.o.;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512307605

7.3.3) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 20 lokal 52

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-797

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.