eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeWykonanie fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu wraz z przebudową i remontem odcinka wewnętrznej drogi dojazdowej do zbiornika, oświetleniem drogi



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048496 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu wraz z przebudową i remontem odcinka wewnętrznej drogi dojazdowej do zbiornika, oświetleniem drogi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niechorska 27

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@medicam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spzzoz

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu wraz z przebudową i remontem odcinka wewnętrznej drogi dojazdowej do zbiornika, oświetleniem drogi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbaffe60-864d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018379/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13-21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343477,22 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 11.1. Budowa fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu w zakresie :,a) wykonania wykopu pod fundament,b) wykonania żelbetowej płyty fundamentowej pod zbiornik i parownicę,w terminie do 10 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania terenu budowy.1.2. Przebudowa i remont odcinka wewnętrznej drogi dojazdowej do zbiornika tlenu w terminie do 30 kwietnia 2021 roku.1.3. Pozostały zakres robót tj.:a) demontaż istniejącego ogrodzenia,b) rozebranie nawierzchni wokół zbiornika,a) rozebranie fundamentu pod istniejącym zbiornikiem,b) wykonanie systemowego ogrodzenia z furtką,c) wykonanie wewnątrz ogrodzonej przestrzeni nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej,w terminie do 8 dni kalendarzowych liczonych od daty powiadomienia Wykonawcy e-mailem o zdemontowaniu i zamontowaniu nowego zbiornika wraz z jego podłączeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 377876,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Pakiet 2 :2.1. wykonanie oświetlenia wewnętrznej drogi dojazdowej, kanalizacji teletechnicznej w terminie do 30 kwietnia 2021 roku.2.2. pozostały zakres robót tj. a) wykonanie uziemienia fundamentu, zasilanie przekaźnika radiowego zbiornika - w terminie 1-go dnia liczonego od dnia poinformowania Wykonawcy e-mailem lub telefonicznie o pracach związanych z zamontowaniem i podłączeniem zbiornika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 36257,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ważnej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38806,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473895,62

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38806,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET Marcin Pączka ul. Nadrzeczna 2a 73-121 Marianowo

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 2a

7.3.4) Miejscowość: Marianowo

7.3.5) Kod pocztowy: 73-121

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38806,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-20 do 2021-05-10
2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.