eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzęczew › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad zalewem w Parzęczewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad zalewem w Parzęczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parzęczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Parzęczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-045

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parzeczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad zalewem w Parzęczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d74eb1-6d47-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004224/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad zalewem w Parzęczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków EFRR i budżetu państwa w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i Potencjał Endogeniczny Regionu, działanie VI.3 Rewitalizacja i Rozwój Potencjału Społeczno-Gospodarczego, Poddziałanie VI.3.1. Rewitalizacja i Rozwój Potencjału Społeczno-Gospodarczego – ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006671/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R-g.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad zalewem
w Parzęczewie, która obejmuje m.in.:
- porządkowanie terenu – wycinka krzewów i drzew o złym stanie zdrowotnym oraz kolidujących z inwestycją, niwelacja terenu wraz ze zniwelowaniem istniejącego wzniesienia,
- utwardzenie terenu z kostki betonowej, w tym ciągów komunikacyjnych pieszych, pieszo-jezdnych, parkingów (na 60 miejsc postojowych), miejsc do zawracania, (o łącznej powierzchni około 4600 m2)
- wykonanie trasy rowerowej ziemnej pumptrack o nawierzchni asfaltowej o długości około 1150 mb wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi, zgodnie z złącznikiem nr 11
do SWZ – Pumptrack opis,
- budowę oświetlenia parkowego i ulicznego wokół zalewu i rozdzielni gniazdkowych,
- budowę oświetlenia trasy rowerowej pumptrack oraz oświetlenia ulicznego przy ulicy Parkowej na odcinku od projektowanego parkingu w kierunku ulicy Południowej,
- montaż elementów małej architektury: altan (2 sztuki), ławek (10 sztuk), stanowisk wędkarskich (4 sztuki), stojaków na rowery (3 sztuki), koszy na odpady (8 sztuk), poręczy stalowych (zgodnie z PZT), tablice/regulamin (4 sztuki),
- wykonanie zestawu zabawowo-sprawnościowego,
- rozbudowę sieci wodociągowej, instalacji i przyłączy wraz z punktem poboru,
- rozbiórkę istniejącej sceny oraz utwardzenia przed sceną, rozbiórkę istniejącego chodnika oraz likwidację dwóch słupów oświetleniowych,
- kontener jako systemowy obiekt o konstrukcji stalowej modułowej wraz z wyposażeniem,
- nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej.
Gatunki nasadzeń podane są w projekcie budowlanym.
Parametry nasadzeń: sadzonki drzew dwuletnie o wysokości minimum 2,0 m, o obwodzie wynoszącym minimum 12 cm mierzonym na wysokości 1 m.

Projekt uwzględnia potrzeby wszystkich użytkowników i zakłada dostępność dla osób
o różnych stopniach sprawności i różnych potrzebach funkcjonalnych.
Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie i przekaże Zamawiającemu do użytkowania gotowy obiekt wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne
do rozpoczęcia eksploatacji.
Zamawiający nie posiada projektów technicznych (wykonawczych), m. in. na wykonanie trasy „pumptrack”, stworzenie takiego dokumentu jest po stronie Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanej
dokumentacji projektowej - projektów technicznych (wykonawczych), przed rozpoczęciem robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe
do wszelkiej dokumentacji będącej przedmiotem postępowania oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji, znanych w chwili zawarcia umowy,
na warunkach określonych w umowie.

W skład zespołu projektowego muszą wchodzić specjaliści oraz projektanci w specjalności:
a) architektonicznej – osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
b) sportowej – zawodnik aktywnie uprawiający kolarstwo grawitacyjne.
Zawodnikiem nazywamy osobę, która:
- zarejestrowała się do zawodów i uczestniczyła w zawodach na torach rowerowych typu pumptrack
lub
- jest członkiem klubu lub stowarzyszenia, mającym w zakresie działalności m. in. kolarstwo grawitacyjne.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu na etapie opracowywania koncepcji:
- dokumenty stwierdzające udział zawodnika w zawodach organizowanych na torach rowerowych typu pumptrack (udział w minimum 2 zawodach)
lub
- zaświadczenie o członkostwie z klubu lub stowarzyszenia mającego w zakresie działalności m. in. kolarstwo grawitacyjne (ze wskazaniem, że zawodnik uprawia kolarstwo grawitacyjne).

Wykonawca wraz z koncepcją przekaże także oświadczenie zawodnika o skonsultowaniu dokumentu w zakresie przyjętych rozwiązań dotyczących budowy pumptracka. Zamawiający zastrzega możliwość bezpośredniej konsultacji przygotowywanej dokumentacji wykonawczej
z zawodnikiem.

2. Inwestycja realizowana jest na podstawie pozwolenia na budowę z 2020 r.
3. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo.
4. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy.
Ze względu na różne branże, które obejmuje przedmiot zamówienia Wykonawca powinien dysponować kierownikami robót o odpowiednich specjalnościach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty:
oferta nr 1 cena – 6 150 762,27 zł
oferta nr 2 cena – 4 672 770,00 zł
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 4 192 031,23 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, tym samym udzielenie zamówienia jest niemożliwe ze względów finansowych.
Mając powyższe na względzie postanowiono unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.