Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na budynku CSK Uniwersytetu łódzkiego przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 635-42-90
1.5.8.) Numer faksu: (42) 635-43-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: diir@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na budynku CSK Uniwersytetu łódzkiego przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd0b1db-87f7-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIS.01.03.01-00-0046/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielona w okresie ostatnich 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 12/DIR/UŁ/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/WR/DIR/UŁ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306435,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie sieci nawadniania terenu o długości 138,60 m wykonanej z rur polietylenowych Ø 40mm w wraz z dwoma dodatkowymi punktami nawadniania.
2. Wykonanie systemu do mycia elewacji wraz z dwoma żurawikami przenośnymi.
3. Demontaż i usunięcie starej zardzewiałej platformy reklamowej i zamontowania w tym miejscu trzech masztów aluminiowych na flagi o wysokości 8 m wraz z fundamentami
4. Wykonanie okładziny drewnopodobnej na ścianach hallu głównego analogicznie jak w budynku 3 (aula) w ilości 150,88m2.
5. Wykonanie obudowy słupów z blachy perforowanej malowanej proszkowo w hallu głównym wejściowym analogicznie jak w budynku 3 (aula).
6. Wykonania napisu świetlnego w recepcji w hallu głównym.
7. Wykonania wyspy sufitowej w hallu głównym wejściowym o powierzchni 197,49 m2.
8. Wykonanie instalacji IOS na budynku stołówki.
9. Wykonania instalacji CCTV na budynku stołówki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376916,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376916,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376916,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. ALSTAL Grupa Budowlana spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - Lider konsorcjum, 2. ALSTAL Real Estate spółka z ograniczoną odpowiedzialności - członek konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363518431
7.3.3) Ulica: Gajowa 99
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-717
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376916,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa chodnika w ciągu Szosy Uniejowskiej - DW 473 w mieście Szadek- w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach
- DZP.26.140.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej nad wykonaniem robót budowlanych związanych z remontem/budową/ przebudową dróg na terenie miasta Łodzi
- Rozszczelnienie powierzchni, zazielenienie podwórka przy ul. Traugutta 8", realiz. w ramach Projektu "RE-PUBLIC SPACES" na nieruch. w Łodzi przy ul.Traugutta 8, dz. Nr 48 obręb S-8
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddziału Urologii z Pododdziałem Ortopedii i Pododdziałem Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Przebudowa Sali Kameralnej w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Przebudowa budynku Galerii Foto Gen w zakresie pom. sanitariatów oraz przebudowa inst. wew. elektrycznych, sanitarnych, wentylacji, klimatyzacji oraz wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego
- Remont III piętra Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi ( Oddziału Opiekuńczo - Leczniczego ) w związku z realizacją projektu pn. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Przebudowa pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
- Przebudowa i modernizacja systemu wentylacji mechanicznej w budynku Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.