eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty branży budowlanej dotyczące piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu w ramach aranżacji powierzchni dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty branży budowlanej dotyczące piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu w ramach aranżacji powierzchni dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-441

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wcwi@gjw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty branży budowlanej dotyczące piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu w ramach aranżacji powierzchni dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7271401b-85b2-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr
nr 2021/BZP 00252370/01 z dnia 29.10.2021 r. ze zmianami zawartymi w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00254158/01 z dnia 2.11.2021 r. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a wartość niniejszego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia
Zamawiający zleci „Struktum SJ” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z którym Zamawiający zawarł umowy na wykonanie wykonania robót ogólnobudowlanych w dniu 6.12.2021r. Wykonawca ten realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością. Wykonawca zaakceptował istotne warunki umowy tożsame z zawartymi w dotychczasowej umowie. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia od zamówienia podstawowego. Zamawiający przeprowadzi z Wykonawcą negocjacje, w wyniku których uzgodnione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WCWI/2022/03

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106286,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Umowy jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie:
- robót rozbiórkowych obejmujących demontaż istniejącego sufitu podwieszonego (konstrukcja i płyty);
- robót budowlanych wykończeniowych obejmujących w szczególności: dostawę i montaż stolarki drzwiowej oraz dostawę i montaż płyt sufitowych w ilości 150 m2; w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130732,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130732,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130732,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Struktum SJ” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792244677

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130732,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.